1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cola Antwerpen

Discussie in 'Cocaine' gestart door Mananas, 25 aug 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mananas

Mananas Belezen gebruiker Tripreporter

Hallo allemaal,

Uit een studie zou blijken dat de Cola in Antwerpen de beste kwaliteit blijkt te zijn - dit dankzij de haven. Enkele factoren spelen hierin mee: Antwerpen is een 'open' haven, namelijk iedereen kan er zomaar binnen en een container leeghalen. Rotterdam is, juist ja, een 'gesloten' haven. Ook zou het feit dat de economische crisis harder heeft toegeslagen in België dan in Nederland ermee te maken hebben (makkelijker te corrumperen).

Zijn wat het mag, gezien ik uit Antwerpen stad ben laat ik mijn Cola nooit testen - behalve door mezelf en/of vrienden...

De laatste tijd maakt XTC terug een grote opkomst, pillen met een hoog MDMA gehalte. Maar ik merk twee tendensen, de kwaliteit van zowel snelle als Cola gaat achteruit naar mijn mening. Is er iemand die deze mening deelt?

Ik weet niet of de X tendens er iets mee te maken heeft, al vind ik Cola sowieso niet zo'n uitgaansdrug - je staat ieder half uur in het toilet of eender waar om eentje te kappen...

Soit, ik kan alleen afgaan op mijn ervaring van het effect in relatie tot de geur en het uitzicht van de Cola in combinatie met online huiswerk... - ja, niet echt professioneel, ik weet het!

In ieder geval, het uitzicht van mijn Cola, de geur en al wat je wil blijft hetzelfde of verbetert zelfs! - ook bij het cleanen! - toch heb ik het gevoel dat de kwaliteit zakt... Niet iedereen in mijn naaste omgeving is het daarmee eens...

In mijn geval, ik krijg nog steeds de rush - het energieke, blije etc... gevoel. Maar niet meer het 'I am f*cking God'-gevoel. En zoveel gebruik ik niet meer - hoogstens eenmaal per maand een zakje...

Zijn er nog mensen die vinden dat kwaliteit van Cola in een algehele tendens achteruit gaat, gaan we een nieuw decennium tegemoet? - iedere periode heeft zo zijn drug...

Heeft Cola afgedaan of niet?

2. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Ik drink gewoon bier.

Heb je wel eens aan pepsico gedacht?

acht.zes vindt dit leuk.
  3. Mananas

Mananas Belezen gebruiker Tripreporter

Alcohol kan leuk zijn, drugs ook. Wil ze allemaal wel eens grondig gedaan hebben (maar ik zit al een aardig stukje rond) - en de afkick, tja, die hoort erbij.

Allemaal deel van de drug-ervaring!

Ondertussen is dat wel voorbij en ben ik veel rustiger en voorzichtiger geworden, in de mate van het mogelijke...

Enkel psychedelica, daar blijft mijn ware liefde gelegen...!

Let's go!

4. 9 strepen

9 strepen Newbie

Wat ik heel vaak om me heen hoor is dat de kwaliteit in Antwerpen heel erg verslechterd is geworden.

5. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Als er vanuit Brussel nota bene al gesteld wordt dat België veruit hoger in corruptie scoort dan omliggende landen weet je eigen al genoeg. Anderhalf jaar geleden ergens stond er daar in de krant 'grootste drugsvangst ooit, 3 containers'. Verdwijnt 1 van de 3 containers ineens, niemand die weet waar die gebleven is, zulk soort dingen kunnen ook alleen maar in Antwerpen. De hoofdcommissaris daar die geschorst wordt omdat deze smeergeld aannam uit de diamantsector. Antwerpse agenten staan sowieso bekend als racisten en fascisten. Reed een paar maanden geleden door groen, komt er zo'n diknek in pak naar mij toe 'je reed door rood', 'ik reed toch echt door groen meneer', 'ja, daar beklaag je je maar lekker ergens anders over.' Zonder enige aanleiding een boete van 231,- euro #Atypisch Antwerpen

Er wordt wel gezegd dat het meeste coke Europa via Antwerpen tegenwoordig binnen komt. De verantwoordelijke 'families' worden gezegd zich voornamelijk in 2060 te bevinden, de sloppenwijk van Antwerpen kun je wel stellen. Wat je eigenlijk overal wel ziet is dat coke massaal versneden wordt verkocht zodat junks hun eigen gebruik kunnen bekostigen. Iedere half versneden gram verkocht is weer een hele gram voor de verkoper zelf.

Vriend liet een half jaar geleden zijn coke uit Antwerpen testen, 20% zuiver maar liefst. Ben blij dat ik niet meer in die kutstad woon, zou er niet dood gevonden willen worden.

6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Je staat gewoon te laag in de keten, te veel tussenpersonen die het allemaal versnijden. Als het dan bij jou terechtkomt dan is er nauwelijks meer werkzame stof te bekennen.

7. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Koop zelf nooit coke hoor, laatste keer was aardig aantal jaren geleden toen ik nog in Groningen woonde. Als ik al iets wou ging ik naar Roosendaal, daar was o.a. coke, LSD en diacetylmorfine zuiver en betaalbaar verkrijgbaar.

Antwerpen en andere grote steden ga je sowieso vrijwel altijd slecht kwalitatief product tegen komen, daar is er immers meer dan genoeg vraag naar.

8. Ik gebruik nu de laatste 10 jaar intensief coke (lees: bijna dagelijks). Inderdaad ik heb een probleem en ben me daar al heel lang bewust van.
    Om te reageren op het topic : ik kan er eigenlijk geen tendens in vinden. Het is heel afhankelijk van dealer tot dealer. Mijn logische uitleg daarvoor is dat de ene gewoon gulziger is dan de andere als het gaat om winstmarge. Als ik echt slechte kwaliteit krijg, zeg ik dat ook heel duidelijk en als er niet op gereageerd wordt (geld terug of betere kwaliteit de volgende keer) dan koop ik direct op een ander. De straten liggen geplaveid met dealers tegenwoordig, dus ik heb wel 20 contacten. Ik kocht al coke in heel België en vind Mechelen over het algemeen de beste regio op gebied van kwaliteit.
    En neem mijn tip aan: je bent klant, pik het niet als je bedonderd word met flauw spul, wees assertief, ik heb al veel 'refunds' of gratis cadeautjes gekregen als compensatie hoor.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Cola Antwerpen
  1. Accountgedeactiveerd
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.029
  2. Peterlinie80
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    2.631