• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Colombian Paddo Trip

Wanneer: maandag 16 juni 2008
Waar: thuis bij vriend en vriendin van me in een lekker donkere kamer met beetje lichtinval
Dosis: 40 gram Colombian paddo elk (30 + 10 gram na 2 uur)
Mood: in volle verwachting en hoop na de vorige mislukte ervaring

Hoi,

Na de mislukte ervaring vorige keer met de Aloha paddo, wilden we zo snel mogelijk nog eens een lekkere trip maken. Dus maandag op het werk (ik en men vriend werken samen) waren we nog een beetje aan het napraten over de vorige trip. Onze vriendin was ondertussen ook op msn bezig geweest, en we kwamen tegen de middag tot de conclusie dat we er eigenlijk nog wel eens zin in hadden.

Een snel telefoontje naar de shop leerde ons dat er geen Ecuadorian paddo's waren zoals gehoopt, maar dat er wel Colombian waren. Deze had ik nog niet geprobeerd, maar een klein beetje onderzoek op het internet gaf wel een aantal leuke dingen weer. Dus wij vroeger dan verwacht doorgegaan op het werk en naar de shop gereden. Op de reis rustig 2 jointjes en wat leuke muziek erbij. Het zou vandaag allemaal wel beter gaan...

En of het dat deed. Met heel veel zin werden de paddo's versneden en opgegeten. Het grote voordeel was dat ik enkel een portie cruesli had gegeten die dag. Dus dat zat wel goed. Het potje van 30 gram was vrij snel binnen, en de smaak viel eigenlijk ook enorm goed mee.

OK, nu even afwachten. Na 15 minuten wist ik al dat dit veel beter ging gaan als vorige keer. Kwam deze even lekker snel op zeg! Mijn hele lichaam werd elastisch. Nog maar even snel naar de keuken wat drinken halen voor ondertussen, want dit kon wel eens hard gaan...

Na een half uur wisten we genoeg... We hadden er alle 3 goed van. Geweldig! Goed, tijd voor wat muziek. Een tijdje geleden hadden we een groep leren kennen die wel heel toffe muziek maakt. Deze blauwgeschilderde heren drummen zelfs op buizen, en hebben een toffe lichtshow. Daarbovenop nog eens een vrouw die zingt alsof ze je gewoon al in een trance kan brengen, en het is compleet. Dit is nu de tweede keer dat we trippen op deze groep, en het is een echte aanrader. Groep noemt Blue Man Group

http://www.blueman.com/media

Goed, muziek stond op en de show begon... Opeens wordt alles veel lichter... De hele kamer wordt opgelicht. Even kijken of er geen auto voor de deur staat en met zen lichten naar binnen schijnt... Nee natuurlijk niet, wie doet nu zoiets... OK, verder kijken. Wow wat was dat... Die plant in de hoek danst mee op de muziek... Interessant... OK, verder kijken. Heeeeeeey, die kleuren worden vanboven uit die tv gezogen! Je begrijpt het wel, de visuals waren enorm mooi!

In de helft van de show gebeurt er altijd iets heel mooi. Er komt een heel rustig stuk, waar een vrouw alleen een nummer zingt. Dit begeleid met een soort van in trance brengend ritme. Je wordt er gewoon stil van! Nu dat was het moment dat alles fantastisch werd. Net zoals bij de Ecuadorian werd mijn blik naar de hoek van de kamer getrokken. De plant, samen met de speciale lamp op het plafond, de lichtinvallen op de gordijnen, de kleuren die overal uitspoten en de muziek openden een heel speciale, mooie wereld. Hier gaan de ogen dicht, en is het gewoon genieten...

Na een uurtje begon het hevige wat af te nemen. Het was nog redelijk vroeg, dus besloten we gewoon om het nog een beetje te verlengen en nog een portie te nemen (ieder dus 10 gram). Zoals verwacht kwam deze rustig op na een half uurtje. Dit zou leuk uitbollen worden! Ik ging nog even leunen in de zetel om met men ogen dicht wat tot rust te komen. Ineens ging de muur open, en daar openden de deuren tot een oude inca tempel! De lamp op het plafond was ondertussen uitgegroeid tot een spirituele afbeelding van een grote vogel, en die plant die zorgde voor een beetje onheilspellende schaduw. Wat was dit mooi. Mijn hele lichaam schokte gewoon mee, en de schoonheid van alles was overweldigend. Dit heeft zo nog een kwartiertje doorgegaan, waarna de trip af begon te nemen.

Na een uurtje was het zwaarste gevoel over, en ben ik rustig naar huis gegaan. Helemaal goed gezind, en een gelukzalig gevoel erbovenop. Wat is dit toch een prachtig middel!
Nu gaan we een 3tal weken wachten. De volgende wordt een buitentrip. Komt waarschijnlijk ook nog wel een reportje van.

Tot de volgende keer!

:wave:

phy

Bewuste gebruiker
Mooi rapportje!

We want more :) Wat heb je nog allemaal gezien?!
Dat opeens lichter en donkerder worden van de kamer herken ik. Als ik trip zie ik een duidelijk verschil als er een wolk voor de zon schuift. Alsof er een lamp aan/uit wordt gezet.

phy zei:
Mooi rapportje!

We want more :) Wat heb je nog allemaal gezien?!
Dat opeens lichter en donkerder worden van de kamer herken ik. Als ik trip zie ik een duidelijk verschil als er een wolk voor de zon schuift. Alsof er een lamp aan/uit wordt gezet.
Klopt inderdaad! De kamer wordt ineens lichter en lichter. Een tijdje later kan die dan weer helemaal donker worden. En dat wordt allemaal beïnvloed door de muziek. Geweldige ervaring!

Binnenkort ga ik er nog eens een doen, dit keer met muziek van Inkalesh (Australische folk met didgeridoo). Ik heb dit deze keer ook even kort opgehad, en toen ging het allemaal heel snel. Ik werd in een gang gezogen vol kleuren. Na een hevige rit in die tunnel werd ik in een gat gesmeten. Er kwamen enorme paddo's langs alle kanten op mij af. De paddo's werden constant vervormd, en boven deze vormen kwam een enorme massa gekropen die langzaam alles slokte. Dit begeleid met de hevigste kleuren die ik me maar kon indenken.

Dus hier ga ik volgende keer eens een beetje verder in gaan :hearteyes: . Kijk er nu al naar uit...

:wave:

Bovenaan