Colt turkey stoppen wiet,mdma,coke,alcohol,

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Flappie033

Newbie
Beste leden,

Eerst zal ik mij even voorstellen:
Ben een jongen van 24 jaar en kom uit omgeving utrecht,

Heb me hier aangemeld omdat ik van af morgen wil gaan stoppen met drugs. (Wiet,coke,mdma,alcohol) en wel een beetje steun kan gebruiken.

Ben al bijna 10 jaar fulltime aan het blowen. Van 2 tot 15 jointjes per dag.
Heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen maar geen succes.

Alcohol drink ik elke dag 2 biertjes tot 10-fles whiskey in het weekend. Dit doe ik nu al bijna 5/6 jaar.

Mdma heb ik al vaker misbruikt en soms wel 10 dagen achter elkaar gedaan 200mg tot soms wel 1g mdma. Dit is van de laatste 2 jaren en is ongeveer 3 x gebeurd.

Coke ben ik sinds 2 maanden gaan snuiven tot vandaag. Van 0.5g per avond tot 1.5g ( laatste 30 dagen elke dag).

Ik ben zelf verslaafd geboren aan van alles.. Kan wel zeggen dat ik het zwaar verpest heb. Toch geef ik niet op en wil ik morgen echt stoppen. Ik heb hulp in geroepen bij ggz van een pchygoloog, budget beheer is aan gevraagd en zal binnen kort niet meer bij me geld kunnen. Kan niet goedmet me geld omgaan, schulden gemaakt en laatste maand alleen al 800 euro aan drugs gehaald. Dat kan niet zo door gaan. Ik wil zelf graag weer fitnessen en dat weer oppakken. Zuinig leven en me schulden afbetalen.

Zit op een punt dat ik moet gaan omslaan, mijn lichaam geeft het ook op. (Hart problemen en allerlei kwaaltjes door lage weerstand) ik slaap slecht en ben al 5 jaar deppresief en zwaar aan het stressen.

Hoop dat er mensen zijn met goede tips om me af te leiden, of andere dingen die me zouden kunnen helpen. Medicijnen zijn geen optie..

Dit is me eerste bericht op een forum, normaal zou ik dit niet snel doen maar ik kan hier niet goed over praten met anderen mensen,

Ik ga zo proberen te slapen en morgen ochtend gelijk met de hond een grote wandeling maken en me klaar maken voor een strijd!

Ps Hou jullie op de hoogte bij interesse,

Flappie

Rebell

Wijs gebruiker
Hey je wilt stoppen met alles in een keer?
Dat is een hele hoop.
Vooral dat blowen na zo lang is al een heel probleem.
Ik ben zelf niet van de klinieken maar als je alles in 1x wilt doen zal dat misschien de enige oplossing zijn.
Op het moment waar jij nu in zit.
Sturen ze je het eerst naar de detox.
Maar als je vanuit de kliniek weer terug komt in je oude leventje dan zit je daarna gelijk weer aan de shit.

Omgeving en levenspatroon veranderen dat is een van de belangrijkste dingen.
Anders speelt dat zelfde cirkultje zich steeds weer af...

Conjo

Bewuste gebruiker
Hulp zoeken als ik jou was aangezien je absurd veel drinkt en zelf aangeeft (Hart problemen en allerlei kwaaltjes door lage weerstand) Tijdens afkicken belast lichaam extra dus je kan beter onder medisch toezicht laten! Afkicken! En aangeven bij verslavingzorg dat je snel geholpen moet worden anders loopt slecht af! Anders kom je op wachtlijst staan van maandenlang !
Behalve als je door crisis-dienst wordt opgehaald dan is er ineens altijd plek in de Detox maar zover wil je het natuurlijk niet laten komen. Succes

Flappie033

Newbie
Dank jullie wel voor reacties en tips..
Jet is lastig om naar een afkick tegaan. Wat je zegt met wachtlijst enzo. Maar heb ook een hond die niet goed handelbaar is voor anderen.. Voor mij is me hond weg doen wel het laatste.. Hoop dat ik hier zonder afkickklinic mee kan omgaan en stoppen. En als het volgende maand nog zo is dan moet ik wel. Hoe dan ook wil ik voor me 25ste stoppen. 19dec

M.v.g

Raver

Wijs gebruiker
Dit klinkt als een serieus probleem waar je niet alleen uit gaat komen. Wat ik je aanraad is je via je huisarts aan te melden bij de verslavingszorg.

Wilskracht alleen is niet genoeg om van zo'n heftige verslaving te herstellen. Al ben je wel ambitieus.

Ook is het niet handig denk om in 1 keer te stoppen met het drinken. Dat kan gevaarlijk zijn. Heb je wel eens ontwenning ervaren van de alcohol? Trillen? Zweten? Nervositeit? Dat is wel even belangrijk om te weten.

En hoe heb je gegeten? Alcohol ontrekt Thiamine (Vit B1) uit je hersenen. Thiamine heb je nodig voor de verbranding van voedsel en voor andere lichaamsprocessen. Een tekort hiervan kan ontstaan door chronisch alcohol gebruik. En een tekort kan voor hersenschade zorgen in de vorm van geheugenstoornissen. Alcoholverslaafden eten vaak niet genoeg om de vit B1 aan te vullen. Daardoor ontstaat er een tekort.

Het Wernicke syndroom.

https://hulpgids.nl/informatie/ziektebeelden/verslaving/alcohol/wernicke-encefalopathie

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan