1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Combi benzo alcohol coke

Discussie in 'Drugs' gestart door Taaierakker, 19 jan 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Beste mensen

Dit is mijn eerste post op dit forum zou me even voorstellen ben 22 jaar 185 en weeg 67 kilo

Laatst toen ik mijn hand gebroken had kreeg ik oxycodon 5mg kortwerkend dit beviel mij wel maar ik had ook een strip bemachtend oxycodon 10mg langwerkend van lahnacher dit was vrij snel op. Later heb ik 2 strips bemachtigt van de 10mg lahnacher (20 stuks) deze heb ik gewoon op werk gebruikt en was binnen 3 dagen op ik merkte weinig bijwerkingen behalve af en toe een kotsneiging wat uitliep op een raar boertje en wat sufheid en half in slaapvallen tijdens werkzaamheden

Nu heb ik gister een strip diazepam 5mg cf gevonden en heb ik die opgemaakt in 2 dagen waarvan ik er vandaag 5 op heb zelf merk ik er vrij weinig van en functioneer prima. Nu is het avond en heb ik een gram coke erbij hierbij wil ik graag alcohol drinken. Is dit verstandig? Of kan ik uit het niets zware problemen ondervinden vanavond zonder dat ik het aanvoel komen.

Ik ben gewoon vanplan om rustig pilsjes te drinken dus geen sterke drank of iets

Hoop dat jullie iets meer weten

Groetjes taaierakker

De diazepam heb ik niet ineenkeer 5 geslikt maar 1 om 8u sochtens anderhalf om 1 uur andere helft om 2 uur en rond 5/6 uur de andere 2

2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dit is een heel slecht idee.

Benzo’s en alcohol versterken elkaars effect. Dit kan zorgen voor langere periodes die je je niet meer kan herinneren en waarin je allemaal rare shit uit haalt. (Google op bartard stories)

Benzo’s en coke combineren is ook uitermate slecht voor je lijf. O.a. je hart krijgt het zwaar te verduren. Het is alsof je het gaspedaal en de rem van je lichaam tegelijk vol intrapt.

Daarnaast ben je hard op weg om een benzo verslaving op te bouwen, dus als je het niet meer nodig hebt, stop er mee. De afkick van benzo’s is enorm zwaar!

Roze olifant vindt dit leuk.
  3. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Ja na deze strip heb ik niks meer en geen mogelijkheid om nieuwe te halen vroeg me alleen af of dit ineens gebeurd of je iets voelr aankomen

4. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Nou heb uiteindelijk maar 2 jointjes gerookt met een maatje en 3 pilsjes van de gram sos heb ik 3 kwart gesnoven en weinig/niks gevoelt, voel me vooral rustig maar niet vrolijk of euforisch ben er ook achter dat benzo's niks voor mij zijn voel me niet extra stoned of dronken jammer van me avond had zonder die diazepam denk ik veel meer genoten.

Heb nog wel een stripje oxys maar dat is ook niks voor mij eigenlijk na 70mg op een dag voelde ik me eerder misselijk dan chill alleen na een jointje is het wat

5. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Waarom vraag je advies als je er vervolgens niks mee doet?

De Dunne vindt dit leuk.
  6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik denk niet dat het heel gevaarlijk was, maar dus wel zinloos. Benzo's gaan de werking van uppers tegen dus gewoon zonde van je coke.

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Oxycodon gaan slikken bij een breuk...... :anguished::flushed:
    je ziet waar dat toe leidt...

Laatst bewerkt: 20 jan 2019
    acht.zes en Prison vinden dit leuk.
  8. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

De combi met coke is inderdaad vrij nutteloos. Ik begreep dat TS er ook alcohol bij ging drinken, dat is op hogere doseringen natuurlijk wel gevaarlijk in combi met benzo’s. Los van dat ik überhaupt niet snap waarom het leuk zou kunnen zijn om coke, benzo’s én alcohol te combineren, die middelen versterken elkaar aan de ene kant en werken elkaar tegen aan de andere kant, maar goed. Oxycodon na blowen heb ik geen ervaring mee maar lijkt mij ook niks.

acht.zes en Prison vinden dit leuk.
  9. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Ik had die 5 diazepam al op voordat ik ineens sos kon fixen, en alleen sos zonder alcohol vind ik niks, al met al was het de meest depresieve avond ooit en heb ik al die troep weggeflikkert. Voelde me alleen rustig en saai, goeie combinatie als je je zaterdag wilt verneuken

Jen en acht.zes vinden dit leuk.
  10. ATGC

ATGC Experimenterende gebruiker

Ik snap dit soort topics niet. Mensen die zonder argumentatie verschillende geestverruimende stoffen tegelijk willen gebruiken.

Niemand is heilig wat dit betreft maar het lijkt me beter als mensen een duidelijk doel hebben met hun mixjes. Als je al een downer bij een upper gebruikt waarom moet er dan nog een downer bij? Je verhoogt alleen maar het risico op onverwachte interacties.

11. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Nou misschien als je gelezen had was ik niet van plan om te gaan zuipen en te snuiven em had ik die diazepam genomen omdat ik dacht kijken of t wat doet terwijl het niks deed NADERHAND kreeg ik de aanbieding om in de stad te gaan zuipen en te snuiven en vroeg ik mijzelf af of dit geen dodelijke/ extreem gevaarlijke combinatie was

Ik snap dit soort mensen niet die reageren op een topic zonder iets toe te voegen om even te laten zien hoe wijs ze zijn

Rebell vindt dit leuk.
  12. ATGC

Ook als je niks voelt, diazepam heeft een vrij lange halfwaardetijd in het lichaam en kan dus gaan interacteren met alcohol.
    Oxy's "snel opmaken" is ook verre van verstandig.

Zelfs het "snuiven en drinken" is al een minder verstandig idee. Door de effecten van stimulanten kan het lijken alsof je minder dronken bent dan je daadwerkelijk bent. Als de coke uitwerkt, en dat is vrij snel, dan kan je opeens plat gaan.

13. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Onbegrijpelijk. Je vraagt om advies of iets schadelijk is, doet vervolgens niks met de informatie en dan vind je het gek dat er zo gereageerd wordt.

Als je niet van plan bent om te snuiven en zuipen moet het niet doen.

De Dunne vindt dit leuk.
  14. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Ik heb ook niet gezopem en amper gesnoven door het advies wat ik heb gekregen ik vind 3 pilsjes en 0.75gr sos nou niet echt schrikbarend hoor, vooral 3 pilsjes is geen zuipen te noemen, eerder vergooit geld omdat je toch niks voelt

15. Taaierakker

Taaierakker Newbie

IK WAS HET OOK NIET VAN PLAN HET WERD ME LATER AANGEBODEN UREN NADAT IK DIE DIAZEPAM OP HAD!!!!!!!

16. acht.zes

acht.zes Badass junkie

0.75 gram coke vind ik niet weinig hoor. Of het moet vooral versnijdingsmiddel zijn.

3 pilsjes is dan wel weinig.

17. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Kan beter tegen een muur aan praten dan steeds hetzelfde antwoord te krijgen als ik het probeer uit te leggen.

als je iets niet van plan bent betekend het niet dat het op je pad kan rollen en je je toch fit voelt en denkt probeer het anders wel rustig aan. GEEN VOORBEDACHTE RADE

18. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Oh in dat geval kan het prima. Dan is het ook niet schadelijk, zou het vandaag weer doen.

19. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Laten we zeggen dat puur ver te zoeken is in mijn kring

20. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dus zo praat jij het goed voor jezelf.

21. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Ik heb niks goed te praten voor mezelf vriend

Jen, Rebell en Prison vinden dit leuk.
  22. Prison

Prison Bewuste gebruiker

I rest my case. Ik hoop dat je niet hooked raakt aan de benzo’s!

23. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Nee heb gisteravond wel gemerkt dat het niks voor mij is. Hou graag van een lijntje en een pilsje en daar houd t echt bij op. Toch bedankt voor de tips :handok::grin:

Prison vindt dit leuk.
  24. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Taaierakker
    Zijn de pilsjes en de pammetjes wel puur of ook versneden/aangelengd?

Verder zou ik me niet druk maken als ik jou was. Je stelt een vraag, kreeg antwoord, deed het toch en dat resulteerde in een niet zo prettige avond.

Rebell vindt dit leuk.
  25. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Haha nee de pammetjes en de pilsjes waren gelukkig wel puur, alleen de sos heb ik nooit laten testen, haal het al een jaar bij dezelfde en ik vind t prima sos maar ga er sws nooit van uit dat het puur is maarja het is de beste prijs/kwaliteit verhouding die ik kan vinden.

Idd je hebt ook gelijk werd een beetje depressief wakker en kon moeilijk relatieveren wat er gezegt werd. en zoals je zei geen prettige avond gehad maar kun je alleen maar van leren zullen we maar zeggen :relieved:

acht.zes vindt dit leuk.
  26. ATGC

@acht.zes , mierenneukerij: farmaceutische drugs in hun geleverde vorm zijn per definitie versneden. Ik heb wel eens 10 mg methylfenidaat op een zeer nauwkeurige balans gewogen, maar ~5% van het gewicht is daadwerkelijk de werkzame stof, de rest is bindmiddelen en andere additieven.

27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Moet ik toch zeggen dat ik sinds een lange tijd om acht.zes zijn antwoord moest lachen..

Hij vroeg het zich gewoon af..
    Gelijk in de aanval alsof jullie samen in de klas zitten. Beter maak je een account aan op partyflock daar vind je meer mensen van jou niveau.

@Taaierakker zoals boven werd vernoemd je hebt het geprobeerd en gezien dat het geen fijne combi was..
    Slik in vervolg nooit hele strippen weg van benzodiazepines in een korte tijd nergens voor nodig.
    Trek je niks aan van mensen die je meteen de les willen lezen, hun zitten met issues met hun zelf.
    Je gebruik was een beetje onhandig en je vroeg je gewoon iets af en dat kan!
    Daar is dit forum ook voor bedoeld.

Valium lijk je vaak niet te voelen maar zit wel in je bloedspiegel en combineert vaak niet goed met andere drugs.
    Dus hou daar rekening mee in vervolg.

28. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Waarom meteen weer op de man spelen?

De ts vraagt om advies, krijgt dat van meerdere bronnen, doet er niks mee en meldt dan dat het advies toch wel klopte. Dat is wat anders dan je iets alleen afvragen.

Als ik kijk naar jouw zinsopbouw, spelfouten en het gebrek aan logische verbanden trekken zou ik zeggen dat partyflock toch meer een plek voor jou is.

acht.zes en De Dunne vinden dit leuk.
  29. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden :kissingheart:

Rebell, Prison, acht.zes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  30. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden.

Fenrir vindt dit leuk.
  31. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Goed zo! Message received!

Ja moest hem even leren om normaal om te gaan met mensen die op dit forum komen met een hulpvraag.

Jen vindt dit leuk.
  32. Prison

Prison Bewuste gebruiker

En door, goed bezig. Lekker de boel weer opstoken. Kinderachtig.

33. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Gewoon het bewust maken van je gedrag.
    Omdat iemand jou advies niet opvolgt (wat ook logisch is) krijg je meteen weer een verpeste topic waar je maar door en door blijft gaan.
    Misschien kon hij zijn antwoord wel bij iemand anders vinden.
    Acht.zes en ik liggen elkaar niet zo maar kwam wel met een realistisch antwoord.
    Dus daar spreek ik je op aan.
    En in elke topic eindigt het een beetje het zelfde met wat je zegt tegen mij:

Wat je zegt ben je zelf..

Over kinderachtig gesproken.
    Laat mensen gewoon in hun waarde jou mening is geen wet. Wat denk je zelf kom je hier om advies vragen komt er een gastje zoals jij met de naam 'prison' advies geven moet hij meteen luisteren dan.
    Hij wou gewoon weten of het dodelijk was en dat was het niet, klaar..

Jen en Zwijgrecht vinden dit leuk.
  34. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Lol in dit topic vinden mensen elkaar.

@Prison
    Tja over de top is het wel en iedereen weet ook wel dat het slecht is maar ik heb wel meer dan 1 keer op zon punt gestaan, en gedacht fuck verstandig
    Je boodschap is wel duidelijk na 1x
    Shit happens:sweatsmile:
    Je hoeft niet eeuwig te blijven doorgaan, het advies hier op drugsforum is geen wet ofzo. Reageer je op alles zo zuur of pak je ook wel is mensen van je eigen lengte?
    Een advies is geen verplicht bindend dwangmiddel ofzo. Zeker niet hier:confused:

Jen en Rebell vinden dit leuk.
Laden...