combi: DMT + Keta

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Toen beide begonnen in te werken, dat begin is onvergetelijk!
Het voelt zo geluk zaligmakend, mannekes, en dat als afsluiter na een weekje coke en heel klein beetje pep te gebruiken.
Vrij harde space wel, dus degene die het dan toch willen proberen kunnen best al wat ervaring hebben vmet beide
En voor de wijsneuzen die toch alles beter weten.

Enjoy it!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessante combi lijkt me, maar wat is precies het doel van dit topic? Opzich goed om aan te geven dat het een heftige combi is, maar lijkt mij vrij duidelijk voor het combineren van deze middelen.

Kun je dan misschien iets uitweiden over hoe je deze combi hebt ervaren. Wat herkende je terug van de DMT en wat van de keta? Was er een die ander overheerste of was het additief effect of misschien zelfs een synergie?

Klinkt mooi dit haha, als je écht écht goed wil trippen regel dan één 2CB-pil, 1 gram pep en een goed gevulde joint :stoned:. Breek de 2CB-pil in tweeën, en neem een halfje, je kan nog normaal doen dus draai snel de Jonko en neem de andere helft van de 2CB-pil. (Ongv kwartier later) Als je de 2cb begint te voelen rook de jonko rustig weg en snij de pep fijn. Als het goed is werkt de 2CB en trip je hem helemaal, de jonko moet ze werk doen met het trippen nog iets te verminderen. Maak de pep klaar en snuif een lijn van 500 Miligram door je linkerneusgat, direct daarna doe je het zelfde met het rechter neusgat, door de pep snelt je lichaam zó op dat de 2cb 3x zo hard gaat, je ziet eruit alsof je 2x achter elkaar salvia hebt gerookt en je voelt je als god. [Waarschuwing! Doe dit nooit zonder een of meerdere nuchtere persoon(en) en laat je drugs AL-TIJD testen. fijne dag nog :stoned:

Fool

Badass junkie
[Waarschuwing: Als je 1 gram pep in je neusgaten drukt kun je naar het ziekenhuis]

Daarnaast klinkt dat ook niet echt als mijn idee van trippen, meer dat er bullshit om je heen gebeurd en dat je je raar voelt. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
[Waarschuwing: Als je 1 gram pep in je neusgaten drukt kun je naar het ziekenhuis]

Daarnaast klinkt dat ook niet echt als mijn idee van trippen, meer dat er bullshit om je heen gebeurd en dat je je raar voelt. :P
Helemaal mee eens! Het niveau van dit topic was al niet best, maar nu wordt het helemaal kansloos...

Bobsacamano

Badass junkie
En sowieso 1 2cb pilletje van max 16mg en dan pep gebruiken. Volgens mij overruled die pep als een idioot en merk je de 2cb amper meer. En dat hoeft niet met een hele gram. Volgens mij gebeurd dat al snel.

Maar ben hier niet zeker van.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoewel pep nogal overheersend kan zijn inderdaad, heb ik mij laten vertellen dat het de visuele effecten niet echt remt. Het mentale aspect zal zeker anders worden door pep, of dat perse helderder of leuker is betwijfel ik echter. Heb er eigenlijk geen ervaring mee, en ook niet echt de wens om pep met psychedelica te gaan combineren.

Fool

Badass junkie
Als iemand serieus van plan is 2C+B met amfetamine te combineren wil ik best even gaan zoeken/rondvragen, maar dat lijkt me vanuit hier niet echt het geval. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: jezus, 1 gram pep in één keer naar binnen werken, denk idd niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen hebben.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
:tearsofjoy: jezus, 1 gram pep in één keer naar binnen werken, denk idd niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen hebben.

Sterker nog, ik durf wel te beweren dat iedereen doodgaat van 1 gram pep in één keer. Daarnaast past dat volgens mij nooit in je neus.

Dwazen...

leipebaviaan

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
MusicIsLife zei:

Sterker nog, ik durf wel te beweren dat iedereen doodgaat van 1 gram pep in één keer. Daarnaast past dat volgens mij nooit in je neus.

Dwazen...

Totally agree.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Goed, het doel van het topic is dus zelfs bij de TS niet duidelijk en er wordt in geadviseerd om een gram pep te snuffelen. Ik denk dat we hem beter dicht kunnen gooien want hier gaat weinig goeds uit voortkomen :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan