Combi met vooral pep (speed)

Germaman

Experimenterende gebruiker
Heb dit ook al in tripreport geplaats omdat ik niet zeker wist waar ik het moest plaatsen.

Ik heb dit allemaal geschreven direct nadat het gene gebeurde waar het laatste om gaat dat ik naar de wc ging en naar boven ging. Tijdens dat ik dit schreef was ik nog steeds niet lekker maar werd het steeds weer wat beter en heb zoveel details geschreven om mischien via iemand hier op het forum erachter te kunnen komen wat het precies was en waarom. Natuurlijk ben ik me bewust dat dit geen slimme idee was en dat ik mischien door die combi plus dat coke pas 2de x was en pure mdma eerste x en tijd later nog wat speed zo ben gaan voelen en heb het laatste in het verhaal ook nog nooit eerder mee gemaakt en het was heel erg apart ik zelf denk dat ik niet zo snel zoveel nodig heb zoals de meeste mensen nemen op feestjes enzo ik denk vooral dat ik iets minder aan kan dan de meeste.

Ik was zaterdag op dominator en heb veel speed gebruikt vooral op de heenweg. Op dominator zelf heb ik eerst oom nog paar punten speed gehad en daarnaast wat later in de middag ook 1 puntje coke, een likje pure mdma, en xtc gebruikt Van 250 mg. Van de xtc heb ik niet telkens hele genomen steeds ongeveer een halve ik had 4 pillen mee en zag dat ik nog anderhalf overhad op het eind. In een korte tijd op het festival heb ik de coke, likje pure mdma, een halve xtc pil en 1 puntje speed(de rest van de speed en pillen heb ik erna gebruikt). Ik ben daarna even te hard gegaan(ik noem het verder maar gewoon even een trip want was heel snel me maten kwijt en zag vreemde mensen voor mensen die ik kende aan enzo) en ff gaan zitten op bankje wat ik me toen besefte dat ik dacht dat al wel paar uren voorbij waren gegaan ik weet nu zo niet meer hoeveel tijd maar laat ik het zo zeggen dat je denkt dat 6 uren voorbij zijn gegaan terwijl het er maar 3 waren of nog minder) daarna ben ik nog door gegaan en heb er op gelet dat ik niet te snel neem en ook na dat ik tripte heb ik een tijdje niks genomen. Ik heb even gezeten met de trip maar niet tot ik weer wat rustiger was zoals ik me voel als ik niet bad ga ofzo. Daarna verliep alles opzich prima zoals ik het normaal heb. Alleen werd ik op het einde misselijk en had dat tegen me maat gezegt dat ik naar de kluisjes ging en dat hij daar naar toe moest komen als dominator afgelopen is, daarna zijn hebben we de spullen uit kluisje gepakt en zijn we naar de bus gegaan we waren hem eerst even kwijt maar dat heb je natuurlijk welleens na zo een feest, uit eindelijk na 15 a 30 min zoeken vonden we de bus en de anderen waren daar ook al bij de bus op de terugweg heb ik nog 1 lijn speed en 2 of 3 kleine puntjes speed gehad toen ik thuis kwam ben ik in bed nog ff wezen uitspacen in bed. Daarna heb ik een paar uur kunnen slapen volgends mij zo een 6 tot 8 uur. Het was toen ik wakker werd half 1 smiddags(Had voordat ik ging slape erg pijn aan me kaken, wangen en tong en toen ik wakker werd niet meer aan me kaak) en heb dan een appel en paar vitamine pillen gehad niet zoveel later heb ik 1 lijn speed genomen en om half 6 smiddags ook een lijn speed. Ik heb daarna opzich nog goed kunnen eten groenten, ei en aardappelen. Ik kan mij alleen niet herrineren of dat nou zo was want kan ook zijn dat ik mischien om half 6 pas een lijn nam en na het eten een lijn. Maar het werkte erg lang door en heb hierbij tussendoor niet genoeg water gedronken(op dominator trouwens wel) het leek wel alsof ik echt aan het trippen was maar ook weer niet want begon geen dingen te hallucineren en echt paranoia was ik ook niet maar er was veel meer aan de hand dan dat ik strak stond van de pep en dat was na 12 snachts uur nog. Om half 5 sochtend was ik nog steeds in de zelfde staat en lag op de bank de hele tijd al op internet van alles te lezen, niet om te kijken wat er met me aan de hand was maar interresante verhalen over trip middelen zoals 2c-b wat mij opzich wel vermaakte maar rond half 5 voelde ik me nog raarder en moest plassen dus liep naar de wc ik keek eerst me zelf nog aan in de spiegel en vond dat ik er niet extreem uitzag. Waar het mij nou vooral om gaat is het soort trippen of wat het ook was en wat ik nu nog ga vertellen wat daarbij hoort maar wel zelf het apartste vond. Nadat ik me zelf aankeek in de spiegel kreeg ik in ene heel erg last van mijn linker nier(altans zo voelde het) ik ben dan maar op de wc gaan zitten omdat ik sowieso al moest plassen ik werd tijdens dat telkens slechter en toen ik klaar was wou ik naar mn kamer in bed gaan liggen en vanaf de wc beneden en kamer boven werd ik naar en het werd alleen maar erger, toen ik boven was had ik ook het gevoel dat ik moest overgeven maar het was heel erg afwisselend maar voelde me wel de hele tijd naar.(toen ik bij de keuken voorbij liep ook glas water gepakt) Vanaf op de trap naar de badkamer deur werd het alleen nog maar erger en kreeg rare tintelingen en zag me zicht heel erg tintelen alsof het zwart werd voor me ogen en ik zo neer kon vallen maar dan niet zwart maar duizelig en zo een wit zwart flikker beeld of zo iets en ben de badkamer in gelopen en wou eerst boven de wc hangen maar meteen daarna dacht ik ff te gaan liggen op het kleedje op de grond maar had dan ook de gedachte zo niet te blijven kunnen liggen, toen ik weer opstond was het overgeven gevoel minder en ben maar naar mijn bed gelopen en ben daar in gaan liggen en toen werd het steeds minder erg en ben ik begonnen met dit schrijven. Inmiddels ben ik alweer aardig helder in mijn hoofd en niet meer overgeef gevoel en duizeligheid enzo.

Ik hoop dat iemand mij er wat meer over kan vertellen. Dit is mijn eerste bericht wat ik op dit forum heb geplaatst.

Germaman

Moet er wel bij zeggen dat je niet hoeft te zegge tong en wang kapot door kaakschaatsen want dat soort dingen weet ik alang alang alleen normaal heb normaal veel langer last van mn kaken als ik gebruimt heb maar het gaat me meer om wat ik nou allemaal de avond erna heb ervaren en dat van zaterdag vraag ik me af of het een of de grote reden kan zijn

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Teveel middelen door elkaar gebruikt... meerdere pillen van 250mg + speed + coke is sws al een no-go combi. Krijg je enkel nadelige effecten van

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oke... Je hebt gigantisch veel speed op (upper) , gigantisch veel mdma (2,5 pil van 250mg =625+mg + nog die likjes erbij) (ook een upper) , coke, (ook een upper) en dan laat op de avond nog meer speed. Je heb echt giga veel drugs gebruikt en nu vraag jij je af waarom je je zo slecht voelt de dagen erna? Nou ik snap het wel hoor.
Lees jij je maar een heel goed in over hardrugs gebruik. Je hebt er echt de ballen verstand van met zulk gebruik! Zoveel uppers combineren is wel zo een aanslag op je hart en bloedvaten en de rest van je lijf, over je gefrituurde hersenen maar niet te spreken.
Nu zul je moeten uitzitten, afzien tot de dip over is. heel gezond eten elke dag, veel rusten, sporten en voorlopig geen drugs nemen. Zeker geen serotonine slurpers etc. En dan bedoel ik niet een week maar minimaal 3 maanden.
Lees dit ook maar eens GOED door:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Germaman

Ja weet niet of dat nou zoveel uitmaakt ik had maar 1 likje he maar zal natuurlijk alsnog teveel zijn. Voor mij leek het echt niet veel en nu nog niet maarja heel veel speed heb ik wel gehad en ja wil nou niet zegge dat ik de verstandigste ben natuurlijk

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja weet niet of dat nou zoveel uitmaakt ik had maar 1 likje he maar zal natuurlijk alsnog teveel zijn. Voor mij leek het echt niet veel en nu nog niet maarja heel veel speed heb ik wel gehad en ja wil nou niet zegge dat ik de verstandigste ben natuurlijk
Je hebt ruim 625 mg mdma op hoor, geen likje. Jij weet blijkbaar niet dat xtc en mdma hetzelfde zijn? MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Ik weet niet hoe zwaar je weegt maar normaal neem je 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Ik gok dat jij geen ruim 400kg weegt. Je hebt een dosis op voor iemand van ruim 400kg. En de combi upper-upper is gewoon rete slecht voor je.
Lees die link eens door die ik ga. Doe nou maar alsjeblieft.

Germaman

Ik bedoelde niet dat het niet het zelfde is lijkt mij eerder dat er in pure mdma veel meer in zit en je zei likjes dus dacht dat je me verkeerd begreep maar dankje want dat het zoveel is had ik helemaal niet in de gaten dat geef ik toe

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik bedoelde niet dat het niet het zelfde is lijkt mij eerder dat er in pure mdma veel meer in zit en je zei likjes dus dacht dat je me verkeerd begreep maar dankje want dat het zoveel is had ik helemaal niet in de gaten dat geef ik toe
Pure mdma bestaat niet. Althans zo moet je het niet zien. MDMA=xtc. Dus dat er meer in zit kan niet. Er zit niks in, het is zelf een stof. Een xtc pil is gemaakt van (pure, oke) mdma en bindmiddel om er een pil van te kunnen maken. Het effect is daarom ook precies hetzelfde.
Had je die link al gelezen die ik je gaf hierboven? Neem echt een lange pauze van drugs nu hoor, is echt veel beter voor je. Harddrugs zijn geen grapjes.. Hoe vaak gebruik je mdma/xtc?
Ook blijft drugs leuk als je er rustig en juist mee omgaat.

Laatst bewerkt:

Germaman

Nee begin steeds meer te beseffen dat het teveel was maar echt extreem teveel ik had niet opgemerkt dat je er een link bij had gezet altans kan het me ff niet herrineren maar ik zal er naar kijken. Nu maar is hopen dat het niet een blijvend efect is voor lange tijd en als wel dan niet extreem maarja zo kom je op een goeie klote manier meer erachter wat drugs met je doet

Germaman

Begin het al te snappen hoe het zit met de xtc en mdma klinkt nu ook gewoon heel logish je vroeg nog of ik het veel gebruik en dat dat niet ik kan zelf sowieso nog ff niet zoveel naar feestjes en dat is dan ook al nog logisher dat het voor mij te extreem was wat ik dee wel gebruikte ik de laatste tijd nog wel regelmatig speed en heb het gevoel dat als hrt echt moet ik er van af kan blijven maar heb ook gehoord dat dat vaak juist niet zo is dus kan ik nu mooi testen gebruikte zelf eigenlijk alleen xtc op feestjes en bijna jaar geleden had ik uitzondering gemaakt toen ik 18 werf want daar had ik meteen al 3 keer in 2 maandendat was ik zelf toen niet van plan die eerste van die 3 was ook me alle eerste keer harddrugs en pep gebruik ik sinds maart en dat werd steeds iets meer regelmatiger maarja ben blij dat ik dit forum dit keer heb gebruikt want zo kom je toch echt aan antwoorden die je nodig hebt. Ik heb trouwens wel thunderdome nog in de planning staan das gelukkig pas eind oktober en dan ga ik het ff anders doen en denk okk niet dat ik zelf zosnel nog ander spul ga gebruiken dan een pilletje en pep, maar ik ga mezelf op thunderdome maar ff testen of ik het kan en anders tovh maar voornemen om het nog een keer goed te bekijken om het anders doen of er maar gewoon mee te stoppen

Germaman

Maar wat ik dus bedoelde wat ik had was 1 likje mdma kristallen/poeder en wat ik bedoelde de dosering is natuurlijk niet per soort anders is klinkt me nu ook gwn nog logisher maar dat je sneller teveel er van neemt bijvoorbeeld met een likje dat je dan gauw meer dan in een gemiddelde xtc pil binnen krijgt of is dat nou weer totaal anders? Maar dacht eerst ook dat dat poeder en kristal mdma ook zogoed als puur was

Germaman

Maar dunnetjes33 ik moet je echt bedanken want als jij mij nou niet hebt verteld hoe het precies zit, want vokr het zelfde geld had niemand anders het ook niet gedaan en dan was ik als ik er zo naar kijk goed de fout in te gaan in de loop van de tijd of mischien was het al wel gauw gebeurd

Germaman

Heb ff een rustig plekje in het park opgezocht om ff multifruit drankje t drinken en ff wat eten voelt ook ff lekker de frisse lucht

Germaman

Heb nou ook nog lang niet alles gelezen van die link ik lees wel ff steeds een stukje maar weet nu wel dat ik dus voor 50 % kans dood had kunnen zijn of mischien nog wel meer kans

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar wat ik dus bedoelde wat ik had was 1 likje mdma kristallen/poeder en wat ik bedoelde de dosering is natuurlijk niet per soort anders is klinkt me nu ook gwn nog logisher maar dat je sneller teveel er van neemt bijvoorbeeld met een likje dat je dan gauw meer dan in een gemiddelde xtc pil binnen krijgt of is dat nou weer totaal anders? Maar dacht eerst ook dat dat poeder en kristal mdma ook zogoed als puur was
Met mdma poeder is het het makkelijkst dat af te wegen en in capsules te doen. Inderdaad zijn likjes niet slim en neem je snel teveel. Ik persoonlijk heb geen goede weegschaal en verkies dus liever xtc pillen. Die laat ik testen zodat ik weet hoeveel ik van zo een pil kan nemen. Tis net wat je zelf handiger vindt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goed hoor dat je inziet dat het niet slim was. We lezen hier ook vaak anders. Gewoon even een poosje niks nemen en gezond leven dan zal het vast goedkomen. En volgende x de juiste dosering nemen. Succes!

Germaman

Goed hoor dat je inziet dat het niet slim was. We lezen hier ook vaak anders. Gewoon even een poosje niks nemen en gezond leven dan zal het vast goedkomen. En volgende x de juiste dosering nemen. Succes!
Ja ik voel me nu echt in ene inkakken dat ik gewoon moet slapen was gwn wakker dip gevoel en nu in ene dood moe maarja heb wat geleerd en wat meegemaakt...

Germaman

Het voelt nu wel gewoon echt zo alsof ik gisteren heb gebruikt en vandaag heel erg nog ervan in een dip zit of ja nu en morgen nog ff down ga voelen maar ik ga maar is kijken hoe het gaat

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het voelt nu wel gewoon echt zo alsof ik gisteren heb gebruikt en vandaag heel erg nog ervan in een dip zit of ja nu en morgen nog ff down ga voelen maar ik ga maar is kijken hoe het gaat
Met zulke hoeveelheden kan het wel even duren eer je weer normaal voelt. Sowieso is het pas maandag dus die dip is nu nog "geoorloofd" zeg maar. Kan wel een week of nog langer duren. Gewoon de tijd geven dan komt het vast goed.

Laatst bewerkt:

Germaman

Aah dat klinkt al heel leuk heb nog niet echt rust kunnen pakken dan vanochtend tegen de middag 2 uurtjes krijg van die te hore ik mort dit ff doen en de ander zeg ja dat moet je zo nog doen nou maar gwn van die drugs afblijven en gelijk weg brengen naar maat van mij

Germaman

Wordt me echt steeds onduidelijker waarom ik het zover heb geschopt op dominator was veel beter geweest als ik wat nuchterder naar dominator ging. Het is gewoon moeilijk er ff niet meer over na te denken en lekker relaxt zijn hier thuis vooral als je van alles nog moet gaan doen

Germaman

Zou veel roken goed of slecht zijn? Naja rook normaal ook veel en bij drugs gebruik en erna tijd ff wat meer verschilt heel vaak bijvoorbeeld of ik nou veel of weinig speed heb gehad. Maar je gaat er natuurlijk van stresse en das kut maar tis natuurlijk ook die nicotine dat altijd aan het mindfucken is

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nu maar is hopen dat het niet een blijvend efect is voor lange tijd en als wel dan niet extreem maarja zo kom je op een goeie klote manier meer erachter wat drugs met je doet

Gast, je kan de drugs hier niet de schuld van geven hoor. Dit is onverstandig gebruik, je speelt met je gezondheid. En met je leven.

Zie dit als een goede les: nooit meer zoveel drugs gebruiken.

Germaman

Nu maar is hopen dat het niet een blijvend efect is voor lange tijd en als wel dan niet extreem maarja zo kom je op een goeie klote manier meer erachter wat drugs met je doet

Gast, je kan de drugs hier niet de schuld van geven hoor. Dit is onverstandig gebruik, je speelt met je gezondheid. En met je leven.

Zie dit als een goede les: nooit meer zoveel drugs gebruiken.

Ik weet natuurlijk wel dat het mijn eigen schuld is wist ook vanaf begin af aan dat het mijn fout is wat ik alleen niet in de gaten had dat ik er zo extreem weinig van wist wat nou echt snel fout kon gaan en bedoel met wat drugs met ne doet nou echt niet dat drugs de schuldige is wanneer je er zelf mee speelt moet je weten dat er gevolgen zijn heb het hier nu alleen geleerd dat het een heel stuk gevaarlijker is dan ik zelf dacht ik durfde van begin tot nu nooit meer dan een halv3 nemen en eigenlijk wou ik het ook nooit zo door elkaar nemen zoals ik het had gedaan op dominator alleen had nooit verwacht dat wat ik allemaal in korte tijd achterelkaar nam al heel erg gevaarlijk was toen ik terug kwam had ik ook nog niet zo helder hoeveel speed ik wel niet genomen had want kreeg ook best veel van iemand bij mij in de bus en niet alleen van me zelf heb gehad en had het antwoord nog steeds niet helemaal had gevonden als ik dit forum niet had gebruikt omdat ik het alsnog flink onderdrukt had en precies dat bedoelde ik met je weet niet wat drugs met je doet want wist dat je drugs heel sterk voor je kan zijn en door de paar keer eerder dat ik gebruikt heb ik het efect van alles wat ik op dominator nam totaal onderschat

Germaman

Want moet wel eerlijk van me zelf zegge dat ik wel verstand heb van drugs maar het had wel een heel stuk meer mogen zijn voordat ik domme dingen dee maar klopt heb er van geleerd en elke grote fout kan fataal zijn maar daar heb ik nu een boel van geleerd

Trinity

Belezen gebruiker
Al voldoende gezegd tegen je Vaagraar, dus je hebt weer heel wat bijgeleerd neem ik aan :wink:

Wel fijn dat je het forum hier op zoekt en de uitwissleing aangaat; zowel voor jou als voor anderen goed om van te leren (met dank aan Dunnetjess en Roze Olifant voor de goede bijdragen).

Ter info (als je nog eens na gaat denken over combi-gebruik van middelen): deze link is ook enorm handig om te bestuderen, vooral die chart is goed (en zeer bekend): https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

En vergeet Erowid niet als goede bron... (https://www.erowid.org/)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goed dat je het zelf ook inziet en ervan geleerd hebt idd :)

Fouten maken is natuurlijk ook gewoon menselijk, je zult het hopelijk nu in ieder geval niet zo snel meer opnieuw doen.

Germaman

Nee heb het al ergens inde reacties stn maar probeer me zelf uit op thunderdome of ik me zelf kan inhouden en als dat weer nirt goed afloopt dan is het voor mij klaar met de drugs (ik eeet wel dat als het nog fater afloopt ik er geweest ben dus bereid me er op voor en ga me heel goed laten infomeren om het te voorkomen) want vooral na deze ervaring heb ik het gevoel dat ik het kan ik ben nog steeds niet helder in mijn hoofd maar besef steeds meer wat ik afgelope nacht heb meegemaakt, het komt me nu echt zo voor als een hele sterke bad trip(weet niet of het zo sterk was maar kwa wat ik gelezen heb erover eerste ervaringen van anderen kwam hrt mij zo over als een hele sterke bad trip, een tripmiddel heb ik nog nooit gehad) ik zal het niet precies meer weten hoe en wat want ervaarde het na een paar uur weer steeds anders in me gedachten, altijd wel zelfde richting maar steeds intenser en dat ik echt besef echt dat ik de dood in de ogen heb gekeken zo voelde het weet wel dat het grote kans had dat het zo zou aflopen maar aan de andere kant hrb ik dit allemaal ook eerr positief gezien nirt dat hrt goed was maat ik heb geen geschokken gevoel of dat soort dingen ja natuurlijk wel klein beetje en ik weet echt niet hoe ik het moet beschrijven.

Germaman

Ik he echt heel weinig geslapen maar kakte tegen de avond in maar nu heb ik echt totaal geen zin en het gevoel om te slapen al merk ik dat mn gedachte enzo de goeie kant op gaat

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Misschien is het een idee om die vrienden dit ook te laten kezen? Of iig deze site? Dan wordt jij als de slimkees van het stel gezien en help je hen ook om verstandiger met drugs om te gaan. Of zij dat dan daadwerkelijk ook doen is dan natuurlijk hun eigen keuze.
Nu maar lekker gezond doen en denk niet meer aan deze ervaring. Het komt wrl goed.

Bovenaan