Combi voor chille nacht

Pguido

Newbie
Hi DF leden,

ik gebruik een paar keer per jaar wat ghb of xtc. Ik heb sinds kort ook 2cb gekocht en pas een keer een half pilletje gebruikt met nauwelijks effect.

as weekend ben ik vrij en wil ik een chille geile nacht met mezelf 🤪. Ik zat te denken aan eerst 2.5 ml G op hoogtepunt een xtc-pil voor de live effect en daarna een 2cb (16mg). Bedoeling is lekker relaxed en geil zijn en hopelijk werkt 2cb dan ook voor leuke kleuren. Naar jullie mening en ervaring is dit een goede volgorde ?
Ben 178 en 71 kilo

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ben geen voorstander van ghb gezien de risico's en het misbruik potentieel. Maar als je je g gebruik in de hand hebt dan kan je met deze combi wel plezier hebben denk ik.

Pguido

Newbie
Ja dat is eigenlijk wel waar. Ik denk dat ik de G maar weglaat anders en alleen een xtc neem, dat werkt langer bij me

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ja dat is eigenlijk wel waar. Ik denk dat ik de G maar weglaat anders en alleen een xtc neem, dat werkt langer bij me
Hey zal mij een zorg wezen welke je voorkeur heeft, zolang je maar niet 3 verschillende middelen door elkaar neemt haha.

Moet je natuurlijk zelf weten, xtc is verder een prima keuze als jij daar in iedergeval nog geil van word ik namelijk totaal niet 😜

Zeehond

Badass junkie
Thx. Ik heb gebruik heel erg in de hand, klein flesje heb ik 3 jaar :wink:
Over de piek van de xtc richting comedown een beetje Ghb vind ik wel een gouden combinatie voor wat je zoekt (ik raad je aan om niet meer dan twee rondjes Ghb te doen en niet te hoog doseren met Ghb).
Daarna snel de Ghb opruimen en weer een tijd vanaf blijven 😉.

Pguido

Newbie
Thx je laat me weer twijfelen:wink: ik ben zeer stabiel, goede baan, goed in mijn vel, fijne relatie bla bla bla. Echter ik ben bijna nooit alleen! Ik dacht om een keer lekker ME time te doen, met niemand rekening te hoeven houden en even lekker chillen 😎. Ik heb niet eens de tijd voor Chems 😆. Ik wil gewoon een keer lekker relaxed en vooral de juiste combi heel lekker zweven. Misschien wil ik te veel, ik ken zowel xtc als ghb (beide een aantal keer gedaan). Maar ik dacht met 2cb het gevoel te verlengen maar vooral een nieuwe dimensie toe te voegen. Misschien dan alleen xtc-pil en daarna een 2 cb pil? FYI had ooit 3mmc gekocht maar door alle meningen hier heb ik alles weg gegooid, nooit gedaan. Anders doe ik een xtc en op hoogtepunt een beetje ghb en daarna lekker slapen. Daarna waarschijnlijk volgend jaar weer iets van chems, samen met mijn partner!

Bovenaan