Combi XTC en 1p-Lsd

Stratora

Bewuste gebruiker
Na wat inlezen over microdoseren met Lsd heb ik wat 1p-Lsd blotters van 20ug besteld en gebruik deze inmiddels met tussenpoze van 3 dagen sinds 1 week en dat valt me niet tegen moet ik zeggen.
Nu heb ik al ervaring met microdoseren met truffels maar dit werkt toch wel wat anders merk ik.
Voel me er zeer relaxed onder en het effect houd ook lang aan, subtiel en licht euforisch en met muziek erbij heb ik een zeer ontspannen dag.
Nu vraag ik me af wat het effect zou\zal zijn als ik een 20ug blotter eens ga combineren met een goede XTC pil, gaat dat het Mdma effect verlengen, versterken?
Over 2 maanden mijn eerste feestje en dat gaat een heel lange dag worden dus ik vroeg me af hoe deze combi uitpakt.
2 weken later weer een groot festival en ik moet een keuze maken tussen deze twee festiviteiten en denk ik er aan om dan op mijn tweede feestje een microdosering te nemen van 20ug 1p-lsd. Deze microdosering geeft mij een prima euforie en in combi met muziek gaat de zaak echt wel lopen...
Wat zijn de ervaring met deze combi?

New Dawn

Bewuste gebruiker
Technisch gezien is hier meer sprake van "minidosering", denk ik?
Bij microdoseren wordt doorgaans maximaal ~5-10ug ingenomen.

Aan de andere kant: Je lijkt er niet echt van te trippen, dus wellicht is dit jouw microdose?

Combineren met MDMA noemen ze candyflippen, zelf vond ik dat wel een positieve combinatie.

What are the effects of mixing them?

It’s hard to say. Their effects and their intensity can be different every time you take them, even if you’re taking the exact same dose.

Candyflipping gives you the effects of both LSD and MDMA. Some older research suggests that the combo results in very intense MDMA-like experience.

People who’ve actually done it, however, paint a different picture. Some say you get an experience that’s equal parts of the good effects of both substances.

Other say that sometimes MDMA takes you right back into the LSD trip, which can be good or bad. LSD is a powerful hallucinogenic drug that can make you feel either amazing or miserable. It’s pretty impossible to say beforehand whether you’ll have a good or bad trip.

Vermoedelijk merk je niets van die 20ug, toen ik laatst 6-APB (~langwerkende MDMA) nam, merkte ik weinig van 50ug 1P-LSD.
Maar aangezien ik hier nu appels met peren aan het vergelijken ben kun je wellicht beter de antwoorden van anderen afwachten.

Zelf vind ik het prettig om twee langdurige middelen te combineren, bij MDMA was ik veel bezig met "Oh, daar is de piek, het is bijna voorbij" gedachtes.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Microdoseren met 1p-LSD doe ik met een halve blotter, dus 10ug. 20ug geeft mij net teveel onrust (of teveel energie).
Wat ik zelf wel fijn vind is om op een feestje of festival te beginnen met 30-40ug 1p-LSD. Gezien de lange werking neem ik dit al in vóór ik op het feestje ben (afhankelijk van hoe laat ik er ben en tot hoe laat het duurt). Dit geeft mij een heerlijke entry van het gevoel.
Ik probeer het zo te timen dat er drie uur tussen zit tov het tijdstip dat ik normaal gesproken de XTC zou doseren. Voor mij is dit een supercombinatie!
Meer dan 30-40 maakt dat ik minder goed kan dansen en meer stil blijf genieten van de muziek en alle lichtjes.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Na wat inlezen over microdoseren met Lsd heb ik wat 1p-Lsd blotters van 20ug besteld en gebruik deze inmiddels met tussenpoze van 3 dagen sinds 1 week en dat valt me niet tegen moet ik zeggen.
Nu heb ik al ervaring met microdoseren met truffels maar dit werkt toch wel wat anders merk ik.
Voel me er zeer relaxed onder en het effect houd ook lang aan, subtiel en licht euforisch en met muziek erbij heb ik een zeer ontspannen dag.
Nu vraag ik me af wat het effect zou\zal zijn als ik een 20ug blotter eens ga combineren met een goede XTC pil, gaat dat het Mdma effect verlengen, versterken?
Over 2 maanden mijn eerste feestje en dat gaat een heel lange dag worden dus ik vroeg me af hoe deze combi uitpakt.
2 weken later weer een groot festival en ik moet een keuze maken tussen deze twee festiviteiten en denk ik er aan om dan op mijn tweede feestje een microdosering te nemen van 20ug 1p-lsd. Deze microdosering geeft mij een prima euforie en in combi met muziek gaat de zaak echt wel lopen...
Wat zijn de ervaring met deze combi?
Off topic vraagje. En ik weet niet of dit zo mag, maar test je deze blotters dan ook? Aangezien 1P nog legaal te krijgen is. Of vertrouw je op het oordeel van de bron zeg maar.

Bovenaan