combinatie Bupropion/XTC

Woodyx123

Newbie
Weet er iemand iets meer over de combinatie Bupropion en XTC?

Bupropion is een middel dat wordt voorgeschreven om van een nicotineverslaving af te geraken en nu ook steeds meer als antidepressiva. Het valt echter niet onder de MAO's en SSRI's.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik weet het niet dus een gevat antwoord is dit niet. Maar het lijkt me wel een risico. Dus wacht toch een tijdje.

exsmoker

Bewuste gebruiker
Woodyx123 zei:
Weet er iemand iets meer over de combinatie Bupropion en XTC
Bupropion is een middel dat wordt voorgeschreven om van een nicotineverslaving af te geraken

zwak..............

wat is er mis met eigen wilskracht om te stoppen met de Nicotine :confused:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Het is sowieso niet raadzaam om xtc te combineren met bupropion. Bupo verminderd de dopamine- en noradrenalineheropname. MDMA zorgt voor een hogere serotonine-afgifte, maar in mindere mate werkt het ook op de dopamine- en noradrenalinereceptoren dus je hebt kans dat je daarmee een te grote hoeveelheid van deze neurotransmitters induceert.
Ik zou maar oppassen....

htweeoo

Bewuste gebruiker
Weet niet of het uitmaakt maar als ik aan de X ga en ik steek 1 sigaret op blijf ik er roken. Dan wordt je drang misschien nog harder.

hallotje

Bewuste gebruiker
htweeoo zei:
Weet niet of het uitmaakt maar als ik aan de X ga en ik steek 1 sigaret op blijf ik er roken. Dan wordt je drang misschien nog harder.

Hij gebruikt het als antidepri...

Voor de TS:

Bedenk goed waar je bezig bent... waarom neem je die antidepri? waarschijnlijk omdat, je niet lekker in je vel zit... van drugs voel je tijdelijk beter en daarna moet je het verwerken. Of je dit aankan als je depri bent moet je maar voor jezelf bepalen. Het lijkt mij beter van niet :wink:

oxidox

Newbie
als ik jou was .. DOE HET N I E T ... de dag(en) na xtc gebruik voel je je stom... saai, niets te doen , en als je sowieso al depri bent dan komt dat ZEKER Niet ten goede.. je zal je gewoon slechter voelen..

altans dat zou logis klinken ...

Bovenaan