Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet er iemand iets meer over de combinatie Bupropion en XTC?
Bupropion is een middel dat wordt voorgeschreven om van een nicotineverslaving af te geraken en nu ook steeds meer als antidepressiva. Het valt echter niet onder de MAO's en SSRI's.
Weet er iemand iets meer over de combinatie Bupropion en XTC
Bupropion is een middel dat wordt voorgeschreven om van een nicotineverslaving af te geraken
Het is sowieso niet raadzaam om xtc te combineren met bupropion. Bupo verminderd de dopamine- en noradrenalineheropname. MDMA zorgt voor een hogere serotonine-afgifte, maar in mindere mate werkt het ook op de dopamine- en noradrenalinereceptoren dus je hebt kans dat je daarmee een te grote hoeveelheid van deze neurotransmitters induceert.
Ik zou maar oppassen....
Bedenk goed waar je bezig bent... waarom neem je die antidepri? waarschijnlijk omdat, je niet lekker in je vel zit... van drugs voel je tijdelijk beter en daarna moet je het verwerken. Of je dit aankan als je depri bent moet je maar voor jezelf bepalen. Het lijkt mij beter van niet
als ik jou was .. DOE HET N I E T ... de dag(en) na xtc gebruik voel je je stom... saai, niets te doen , en als je sowieso al depri bent dan komt dat ZEKER Niet ten goede.. je zal je gewoon slechter voelen..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.