combinatie Lorazepam met aripiprazol

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Wieter

Experimenterende gebruiker
Hallo druggies,

Ik vroeg me af of deze twee middelen veilig gecombineerd kunnen worden en ik hier iets recreatiefs aan beleven zal, ik heb 1 strip lorazepam gevonden met 10 x 1mg, 4 x 1mg heb ik ongeveer een anderhalf geleden ingenomen. De aripiprazol zijn 14 stuks van 15 mg. (ben niet psychotisch of schizofreen (zo ver ik weet))

Ps. is de eerste keer lorazepam (valt n beetje tegen) en nog nooit aripiprazol gebruikt

Bij voorbaat dankkkk!!!!!

Wieter

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Als je geen zin hebt om zelf te googlen dan zal ik dat wel even voor je doen. Van airpiprazol heb ik alvast nog nooit gehoord.

edit;
Een benzootje en een atypische antipsychoticum dus. Gaat gemakkelijk samen, maar de recreatieve waarde zal dicht bij nul liggen. Wellicht wat afvlakking van je gevoel, als je last hebt van spanningen zal je wat kalmer worden, en wellicht is er wat sufheid. Euforie lijkt me niet.

Laatst bewerkt:

Wieter

Had wel snel even gekeken maar kwam t niet veel tegen, dacht misschien heeft iemand hier er ervaring mee.

Wieter

Dit heb ik wel kunnen vinden:

Using LORazepam together with ARIPiprazole may increase side effects such as dizziness, drowsiness, confusion, and difficulty concentrating. Some people, especially the elderly, may also experience impairment in thinking, judgment, and motor coordination. You should avoid or limit the use of alcohol while being treated with these medications. Also avoid activities requiring mental alertness such as driving or operating hazardous machinery until you know how the medications affect you. Talk to your doctor if you have any questions or concerns. It is important to tell your doctor about all other medications you use, including vitamins and herbs. Do not stop using any medications without first talking to your doctor.

De recreatieve waarde is volgens mij niet heel hoog.

Wieter

Als je geen zin hebt om zelf te googlen dan zal ik dat wel even voor je doen. Van airpiprazol heb ik alvast nog nooit gehoord.

edit;
Een benzootje en een atypische antipsychoticum dus. Gaat gemakkelijk samen, maar de recreatieve waarde zal dicht bij nul liggen. Wellicht wat afvlakking van je gevoel, als je last hebt van spanningen zal je wat kalmer worden, en wellicht is er wat sufheid. Euforie lijkt me niet.
Dank voor de snelle reactie, voor iets lekkers hoef ik er dus niet van te verwachten, maar ben altijd al eens benieuwd wat een antipsychoticum voor werking bij mij heeft.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Wieter
Voor mij zou het zelfs irritant zijn, want ik hou niet van afvlakking van mijn gevoelens en sufheid op zich zonder euforie en dat midden op de dag lijkt me ook maar kut.

Als je nou gewoon 'lorazepam' invult bij google heb je bij de bovenste link al de nederlandstalige bijsluiter te pakken en daar staat bij 'bijwerkingen' hetzelfde als wat jij gevonden hebt maar dan dus gewoon in het Nederlands. Hetzelfde geld voor je airpiprazol.

Een antipsychoticum zou op zich niets moeten doen, want daar moet je eerst op ingesteld geraken. Maar als je een beetje mazzel hebt (of pech, ligt er maar aan hoe je het bekijkt) dan zou je nog iets kunnen hebben aan een of meerdere bijwerkingen.

edit;
even niet goed gelezen, jij googled dus beide stoffen bij elkaar wat ik dus nooit doe, ik kijk vooral naar werking/bijwerking en naar de soort medicatie (in dit geval benzo en atypisch antipsychoticum) en dan heb je tabellen waar je kan zien of de combinatie gevaar kan opleveren, of ze een wisselwerking hebben of elkaar juist tegenwerken en dergelijke.

Antipsichotica zijn zowat met alles te combineren, maar het zijn remmers dus van sommige soorten drugs/medicatie zal je dan wat minder kunnen merken. Pammetjes (oftewel benzo's) remmen zowel psychedelica en uppers maar versterken andere downers zoals alcohol en opiaten dus oppassen met die te combineren.

Laatst bewerkt:

Wieter

Ja van de lorazepam was ik met de (bij)werkingen wel redelijk bekent, ging me meer over het daarop toevoegen van dat antipsychoticum. Ik heb niet veel benzo ervaring op diazepam en temazepam na en vandaag dus lorazepam. Vond diazepam wel lekker altijd de rest niet zo. Ben liever van de wiet of de uppers morgen weer lekker wat cocaïne:)

Wieter

[QUOTE="Een antipsychoticum zou op zich niets moeten doen, want daar moet je eerst op ingesteld geraken. Maar als je een beetje mazzel hebt (of pech, ligt er maar aan hoe je het bekijkt) dan zou je nog iets kunnen hebben aan een of meerdere bijwerkingen.[/QUOTE]

Okee ben benieuwd!!

Kan jij ook nog iets zinnigs zeggen over de dosering zijn pillen van 15mg

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Wieter
er is geen wisselwerking dus het versterkt elkaar niet.

Wat ik er van begrepen heb is 15mg airpiperazol een hoge dosering, ze zijn er al van 1 mg.

Antispsychotica zijn nooit echt recreatief, zoals ik al zei moet je er op ingesteld geraken (dat duurt meestal minstens 2 a 3 weken dagelijks gebruik) en de bijwerkingen worden veelal als onprettig ervaren. Sommige zijn wel enorm versuffend en daarom worden ze ook wel eens als slaapmiddel gebruikt. Maar suf is gewoon suf en dus geen high vind ik.

Ik had van de week eens 10mg temazepam geprobeerd, ik merkte er niks van en dat na toch wel wat biertjes (versterken elkaar dus). Ooit een half jaar aan de oxazepam gezeten wegens innerlijke onrust, ook daar nooit iets van recreatieve wwaarde gemerkt. Mijn eerste keer alprazolam (xanax) gecombineerd met een paar biertjes gan me een leuke euforie, maar dat was maar eenmalig, nog paar keer geprobeerd maar nooit meer die euforie ervaren.

Toch zijn er die wel recreatief zijn, ik heb de RC Flualprazolam in huis, en die geeft je een echt behaaglijke deken, maar dan hebben we het dus over alprazolam on steroids lol!

Wieter

dank voor deze uitleg, ik heb gisteren uiteindelijk alle 10 de lorazepams gepakt samen met drie pilletjes airpiperazol, ben in een diepe slaap beland tot nu ahah volgende keer laat ik ze links liggen. 10 mg temazepam voelde ik dan weer redelijk goed. Tijdje deed ik ong. 50mg dexaf. met 30 mg temazepam waar ik heerlijk op ging maar ben daar mee gestopt naar het blijkt niet geheel ongevaarlijk is. ik zals s kijken naar de rc benzo's

Bovenaan