1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Combinatie van zaldiar met speed

Discussie in 'Drugs' gestart door dafalganMan, 3 nov 2012.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. dafalganMan

dafalganMan Newbie

Een hele goede avond toegewenst allemaal! :wave:
    Ik vraag me af of de combinatie van zaldiar met speed nevenwerkingen kan veroorzaken?
    Ik persoonlijk betwijfel het sterk als dit zo zou zijn, maar in de meeste gevallen van dope, bijna zeker weten is niets weten :P
    Grtz from Belgium

2. BrokenWings

BrokenWings Experimenterende gebruiker

Hoi! Neen kan geen kwaad , ik neem al extreem lang zaldiar . 2 tot 3 per dag . Nog nooit bijwerkingen met speed gehad ‍♀️
    Wat mij wel opvalt is dat ik op een half jaar 12 kilo ben bijgekomen . Ben gestopt met speed . Maar heb de indruk dat zaldiar mij dikker maakt . Denk dat je beste geen medicijnen kan nemen boven op drugs int algemeen, al durf ik het ook doen

3. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Tramadol is gevaarlijk in combinatie met speed, de kans op een beroerte neemt sterk toe als je deze middelen combineert. Dat jij ze niet hebt gehad zegt dus niet dat een ander dit ook veilig kan combineren en zegt ook niks over dat het bij jou zelf altijd goed zal blijven gaan in de toekomst.

Overigens is dit een topic van 6 jaar oud, dus denk niet dat de TS dit nog zal lezen.

Laden...