• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Combo 1p-lsd en 6APB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Combo 1p-lsd 6APB, is dus dikke aanrader, waar ik bij lsd+mdma, de mdma zeker 3u later inneem, na de lsd. Was het hier anders, gewoon omdat 6-APB msschn nog wel langer doorgaat dan de lsd. Hoorde zelfs eerst 6apb, dus puur qua tijd was het knoop doorhakken.
Nog ff melden, ik was in gezelschap van vriendin, die niet meedeet, zij dronk wat biertjes n wat lachgas.
Uiteindelijk is de inname de volgende geworden
13u52: 100micr 1p lsd
14u20: 150 mg 6APB

Nu ca 1u35 + 11u30 na inname:
Even tussendoor melden, dat na-effecten zeer aanwezig zijn, zintuigen zijn nog steeds intenser, en ofcourse de giga pupillen zijn ook nog vd partij. Uiteindelijk toch dikke 11u verder.

Het bijna gelijk innemen vd stofjes, bleek dikke zet, na uur waren de visuals reeds aanwezig, en het werd gewoon 1 zalige rush/trip, het energieke, euforische lekker in combo met sterke visuals en algemene intensere zintuiglijke beleving. Ik heb veel gedanst, was mega vrolijk, mr zo meer high vrolijk, allé de effecten van beide stofjes vulden elkaar heerlijk aan. Ook had ik nu totaal niks last van mn darmen, is anders toch wel aanwezig, milder bij lsd, sterker bij magic truffs. Hongergevoel is sinds 14u tot nu 0.0. wel redelijk goed kunnen drinken (geen alcohol, mr zo carpe diem drink, ice tea green n water).

Verloop is eigenlijk heel simpel:
+1u: komt lekker binnen ervaar het als zeer fijn begin, redelijk snel kwamen de visuals en had ook heerlijke bodyhigh n energie. De 2 stofjes leken elkaar perfect gevonden te hebben.
+2u tot 8-9u: slaat volledig binnen en heeft een fantastische stabiele piek/rush, de perfecte love-high en sterke zintuiglijke verandering, met de energie en euforische van 6apb, waarvan ik de effecten v 6apb sterker aanwezig voel dan die v 1p lsd, maar voor mij ideaal zo.

+11u: de piek is weg, maar alles is in lichtere vorm nog aanwezig, waaronder mn giga pupillen, visuals zijn nog liquide n golft nog lichtjes.
Heb dit als een zeer stabiele combo ervaren die letterlijk elkaar meerwaarde geven. Ook 0 darmproblemen (wat 9/10 bij lsd, truffs....) aanwezig is. Allee 2 fijne stofjes die bij ca gelijktijdig innemen, voor mij een top rush heeft gegeven.

Nu nog uurtjes na-effecten die nu lekker chill aanvoelen, de muziek, heeft ondertussen plaats gemaakt vr film, ze hebbe nog wat vreemde hoofden n kleur is nog intens.

Conclusie:
Ik raad deze combo fckng hard aan...je hebt beste v 2 werelden. Aangezien je met 2 langwerkende stofjes zit, hoef je zeker geen uren tussen lsd n 6apb te laten...ze ontmoeten elkaar zeer hartelijk na uurtje fzo. En voor mijn gevoel beter dan de clasic 'candyflip' met mdma.

Halfu geleden 1,5mg flualprazolam genomen, met de hoop dat enige rust wederkeert n beetje slaap mogelijk is.

+12u: pupillen zijn nog steeds zwarte kijkers

Cheerz peopz.

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Combo 1p-lsd 6APB, is dus dikke aanrader, waar ik bij lsd+mdma, de mdma zeker 3u later inneem, na de lsd. Was het hier anders, gewoon omdat 6-APB msschn nog wel langer doorgaat dan de lsd. Hoorde zelfs eerst 6apb, dus puur qua tijd was het knoop doorhakken.
Nog melde, ik was ik gezelschap van vriendin, die niet meedeet, zij dronk wat biertjes n wat lachgas.
Uiteindelijk is de inname de volgende geworden
13u52: 100micr 1p lsd
14u20: 150 mg 6APB

Nu ca 1u35:
Even tussendoor melden, dat na-effecten zeer aanwezig zijn, zintuigen zijn nog steeds intenser, en ofcourse de giga pupillen zijn ook nog vd partij. Uiteindelijk toch dikke 11u verder.

Het bijna gelijk innemen vd stofjes, bleek dikke zet, na uur waren de visuals reeds aanwezig, en het werd gewoon 1 zalige rush/trip, het energieke, euforische lekker in combo met sterke visuals en algemene intensere zintuiglijke beleving. Ik heb veel gedanst, was mega vrolijk, mr zo meer high vrolijk, allé de effecten van beide stofjes vulden elkaar heerlijk aan. Ook had ik nu totaal niks last van mn darmen, is anders toch wel aanwezig, milder bij lsd, sterker bij magic truffs. Hongergevoel is sinds 14u tot nu 0.0. wel redelijk goed kunnen drinken (geen alcohol, mr zo carpe diem drink, ice tea green n water).

Verloop is eigenlijk heel simpel:
+1u: komt lekker binnen ervaar het als zeer fijn begin, redelijk snel kwamen de visuals en had ook heerlijke bodyhigh n energie. De 2 stofjes leken elkaar perfect gevonden te hebben.
+2u tot 8-9u: slaat volledig binnen en heeft een fantastische labiele piek/rush, de perfecte love-high en sterke zintuiglijke verandering, met de energie en euforische van 6apb, waarvan ik de effecten v 6apb sterker aanwezig voel dan die v 1p lsd, maar voor mij ideaal zo.

+11u: de piek is weg, maar alles is in lichtere vorm nog aanwezig, waaronder mn giga pupillen, visuals zijn nog liquide n golft nog lichtjes.
Heb dit als een zeer stabiele combo ervaren die letterlijk elkaar meerwaarde geven. Ook 0 darmproblemen (wat 9/10 bij lsd, truffs....) aanwezig is. Allee 2 fijne stofjes die bij ca gelijktijdig innemen, voor mij een top rush heeft gegeven.

Nu nog uurtjes na-effecten die nu lekker chill aanvoelen, de muziek, heeft ondertussen plaats gemaakt vr film, ze hebbe nog wat vreemde hoofden n kleur is nog intens.

Conclusie:
Ik raad deze combo fckng hard aan...je hebt beste v 2 werelden. Aangezien je met 2 langwerkende stofjes zit, hoef je zeker geen uren tussen lsd n 6apb te laten...ze ontmoeten elkaar zeer hartelijk na uurtje fzo. En voor mijn gevoel beter dan de clasic 'candyflip' met mdma.

Halfu geleden 1,5mg flualprazolam genomen, met de hoop dat enige rust wederkeert n beetje slaap mogelijk is.

+12u: pupillen zijn nog steeds zwarte kijkers

Cheerz peopz.
Leuk om te lezen. Weet niet of iemand deze combi eerder gedaan had en er rapport over schreef maar best slim om 2 langwerkende te combineren.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Leuk om te lezen. Weet niet of iemand deze combi eerder gedaan had en er rapport over schreef maar best slim om 2 langwerkende te combineren.
Met 1p lsd was mn eerste maal, wel goed gekend met lsd en tijdje terug ook 1cP lsd geprobeerd, wat minder intens dan lsd, maar was lange stabiele trip, zonder echt diep te gaan (maar heb ik eerder als gemeld, dat lsd uiterlijk veranderd en paddo's en magic truffs, vaak innerlijk n zeer intens).
Jua het was nogal berekend in mn hoofd, alleen 6apb is veel fijne dan mdma, ik wist de lange werkingsduur+ na-effecten. 1p lsd kan toch ook de 8u passeren. Ik zou deze 1p lsd ni meer zonder 6apb nemen...ja voorlopig enkel lof... zien wat de day tbrengt.

Beelemir

Newbie
Ik heb dit verleden jaar ook geprobeerd. En vond de combi ook supper. Zeker aan te raden. Ik heb wel pas n 2uur men 6apd genomen. Heb geen trip rapportje maar was zeker een supper ervaring.

djiego

Bewuste gebruiker
Klinkt goed ! Was de combinatie met 6APB, los van de duur, qua effect nog anders dan met MDMA?

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Klinkt goed ! Was de combinatie met 6APB, los van de duur, qua effect nog anders dan met MDMA?
Mjua toch wel, MDMA ca 3u na lsd, is echt tijdens de piek, nog meer love love en nog eens love en ben je echt meer tijdje vd wereld, tijdsbesef en het hier zijn geef je tijdelijk uit handen, terwijl je met 6APB gewoon meer lange vrolijke stabiele trip hebt, meer controle gewoon. Het is maar wat je het prettigst vindt. Moet 6apb nog eens met de echte lsd proberen (maar eerst nog eens MDMA met lsd of 1p-lsd), want, lsd is toch wel net wat krachtiger en intenser dan 1p-lsd. Kies je voor een intense, mr kortere piek met MDMA of heb je het liever minder 'out of this world', stabiel en lang met 6APB? Ben zelf terug een wat langere pauze aan het inlassen qua serotonine-slurpende stofjes, om het nog eens met MDMA te doen, want MDMA, heeft nu eenmaal iets dat door niets te evenaren valt, je wordt in golvende pieken, ergens ingezogen dat zo wow gevoel geeft. LSD is eerder een echte meerwaarde, om de comedown vd MDMA minder heftig te laten ervaren, terwijl 6APB eerder meerwaarde is op 1p-lsd. Ik ben nu ook wel grote fan van 6apb geworden. Waar ik jaren 4-fa gebruikte als vervanger vr MDMA, pas laatste 4 maanden 6APB heb leren kennen, weet ik nu dat 6APB uiteindelijk veel meer een MDMA vervanger is, daar waar 4-fa veel meer een krachtige amfetamine is, waar ik 24-36u op wakker bleef. Ik wijk uit merk ik. Dus try it zouk zeggen 😉

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Klinkt als een leuke trip! Ik heb zelf ook prettige ervaringen met 1p-LSD / 6-APB candyflip. Mijn doseringen waren wel anders. Ik nam meer LSD dan 6-APB, ik meen 165 ug en ongeveer een derde van mijn normale dosis 6-APB (60 mg ofzo) maar van dat laatste ben ik niet meer zeker. Nam ze ook niet gelijk. De 6-APB pas richting het eind van de LSD-piek. Het is een beetje uitzoeken hoe ze het best ‘blenden’, maar dan heb je ook wat als het lukt. :) Heel eigen synergie ook, echt anders dan de effecten van beide drugs gestapeld.

djiego

Bewuste gebruiker
Mjua toch wel, MDMA ca 3u na lsd, is echt tijdens de piek, nog meer love love en nog eens love en ben je echt meer tijdje vd wereld, tijdsbesef en het hier zijn geef je tijdelijk uit handen, terwijl je met 6APB gewoon meer lange vrolijke stabiele trip hebt, meer controle gewoon. Het is maar wat je het prettigst vindt. Moet 6apb nog eens met de echte lsd proberen (maar eerst nog eens MDMA met lsd of 1p-lsd), want, lsd is toch wel net wat krachtiger en intenser dan 1p-lsd. Kies je voor een intense, mr kortere piek met MDMA of heb je het liever minder 'out of this world', stabiel en lang met 6APB?

Verwacht dat de dosering van 6APB ook een grote rol speelt, aangezien de space en erbij zijn lineair toeneemt dan wel afneemt, 150 mg was kennelijk een goeie in dit verband.

Ben zelf terug een wat langere pauze aan het inlassen qua serotonine-slurpende stofjes, om het nog eens met MDMA te doen, want MDMA, heeft nu eenmaal iets dat door niets te evenaren valt, je wordt in golvende pieken, ergens ingezogen dat zo wow gevoel geeft.

en MDMA heeft altijd zo'n lekker warme matras waar je altijd op terug kunt vallen en valt in de comedown :hearteyes:

LSD is eerder een echte meerwaarde, om de comedown vd MDMA minder heftig te laten ervaren, terwijl 6APB eerder meerwaarde is op 1p-lsd. Ik ben nu ook wel grote fan van 6apb geworden. Waar ik jaren 4-fa gebruikte als vervanger vr MDMA, pas laatste 4 maanden 6APB heb leren kennen, weet ik nu dat 6APB uiteindelijk veel meer een MDMA vervanger is, daar waar 4-fa veel meer een krachtige amfetamine is, waar ik 24-36u op wakker bleef. Ik wijk uit merk ik. Dus try it zouk zeggen 😉

Ik ben erg benieuwd en het staat zeker op mijn verlanglijstje Maar ik wil eerst 1P zonder doen voordat ik ze ga combineren. Maar klinkt allemaal erg positief :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Kun je daar iets meer over vertellen?

Ja hoor, al vind ik het lastig uitleggen hoe die synergie aanvoelt. De eerste keer dat ik een candyflip deed, deed ik het met MDMA en nam ik teveel MDMA in verhouding tot de LSD. Ik kwam erachter dat dit, althans op de manier waarop ik het doe (dus eind piek MDMA innemen) best wel nauw komt. Als je teveel MDMA neemt, of je doet het te vroeg, kill je een deel van de LSD-trip. Een stimulant is gewoon dominanter. Dus dan krijg je een langdurige MDMA-space met een trippy rand. Ook leuk maar niet perse wat je zoekt bij een echte geslaagde flip.

Die eerste keer was ik in eerste instantie een beetje verrast, bijna licht teleurgesteld zelfs, toen ik merkte hoe de stofjes met elkaar in ‘botsing’ kwamen en het duurde toen even voor ze elkaar gevonden hadden, maar ik werd door de MDMA ‘nuchterder’, dat wil zeggen, de trip kelderde een paar levels en mijn algemene toestand werd helderder. Dat was niet helemaal de bedoeling, ook al was het toch nog wel chill om een lange trippy space te hebben. De keer daarop heb ik om dit te voorkomen de dosis van de MDMA verlaagd en sowieso ook een wekker gezet wanneer ik de MDMA moest nemen, en toen ging de menging van beide stoffen gevoelsmatig veel soepeler. Minder botsend en een natuurlijke overloop in elkaar. Ik kreeg toen geen LSD-trip met MDMA-trekjes of een MDMA-space met LSD-trekjes, maar echt iets eigens, een nieuw effect wat daar precies tussenin zit. Volgens mij is dat wat een candyflip hoort te zijn. ^^ Je hebt het interessante en psychedelische van de LSD en tegelijk is er iets cosy, warms en liefdevols van de M bij. Moeilijk onder woorden te brengen maar het sfeertje is heel nice. Met 6-APB werkte dit ook zeer goed of zelfs beter aangezien het effect van 6-APB lekker lang uitstrekt.

Je hoort wel eens ‘kun je dan nog wel zonder MDMA van LSD genieten’ of de zorg dat je kunstmatige euforie, iets ‘fakes’ toevoegt aan het pure effect van een psychedelicum maar zo was het voor mij dus zeker niet toen ik door had hoe het (voor mij) het best werkt.

Ik vind de candyflip leuk voor af en toe eens een keer. Maar ik waardeer LSD en MDMA/6-APB nog net zo erg op zichzelf als daarvoor. Ze hebben elkaar echt totaal niet nodig. Maar ze kunnen wel op een toffe manier met elkaar overweg als het moet. :)

Iedereen heeft uiteraard zo zijn eigen voorkeuren maar mijn algemene flip-tip (lol) zou zijn, doseer zeker niet te royaal met de MDMA, ik stond ervan te kijken hoe snel dat overheersend wordt. Tenzij je daar natuurlijk bewust voor kiest.

djiego

Bewuste gebruiker
Ja hoor, al vind ik het lastig uitleggen hoe die synergie aanvoelt. De eerste keer dat ik een candyflip deed, deed ik het met MDMA en nam ik teveel MDMA in verhouding tot de LSD. Ik kwam erachter dat dit, althans op de manier waarop ik het doe (dus eind piek MDMA innemen) best wel nauw komt. Als je teveel MDMA neemt, of je doet het te vroeg, kill je een deel van de LSD-trip. Een stimulant is gewoon dominanter. Dus dan krijg je een langdurige MDMA-space met een trippy rand. Ook leuk maar niet perse wat je zoekt bij een echte geslaagde flip.

Die eerste keer was ik in eerste instantie een beetje verrast, bijna licht teleurgesteld zelfs, toen ik merkte hoe de stofjes met elkaar in ‘botsing’ kwamen en het duurde toen even voor ze elkaar gevonden hadden, maar ik werd door de MDMA ‘nuchterder’, dat wil zeggen, de trip kelderde een paar levels en mijn algemene toestand werd helderder. Dat was niet helemaal de bedoeling, ook al was het toch nog wel chill om een lange trippy space te hebben. De keer daarop heb ik om dit te voorkomen de dosis van de MDMA verlaagd en sowieso ook een wekker gezet wanneer ik de MDMA moest nemen, en toen ging de menging van beide stoffen gevoelsmatig veel soepeler. Minder botsend en een natuurlijke overloop in elkaar. Ik kreeg toen geen LSD-trip met MDMA-trekjes of een MDMA-space met LSD-trekjes, maar echt iets eigens, een nieuw effect wat daar precies tussenin zit. Volgens mij is dat wat een candyflip hoort te zijn. ^^ Je hebt het interessante en psychedelische van de LSD en tegelijk is er iets cosy, warms en liefdevols van de M bij. Moeilijk onder woorden te brengen maar het sfeertje is heel nice. Met 6-APB werkte dit ook zeer goed of zelfs beter aangezien het effect van 6-APB lekker lang uitstrekt.

Je hoort wel eens ‘kun je dan nog wel zonder MDMA van LSD genieten’ of de zorg dat je kunstmatige euforie, iets ‘fakes’ toevoegt aan het pure effect van een psychedelicum maar zo was het voor mij dus zeker niet toen ik door had hoe het (voor mij) het best werkt.

Ik vind de candyflip leuk voor af en toe eens een keer. Maar ik waardeer LSD en MDMA/6-APB nog net zo erg op zichzelf als daarvoor. Ze hebben elkaar echt totaal niet nodig. Maar ze kunnen wel op een toffe manier met elkaar overweg als het moet. :)

Iedereen heeft uiteraard zo zijn eigen voorkeuren maar mijn algemene flip-tip (lol) zou zijn, doseer zeker niet te royaal met de MDMA, ik stond ervan te kijken hoe snel dat overheersend wordt. Tenzij je daar natuurlijk bewust voor kiest.

Hier heb ik wat aan, dank je !

Aangezien ik met MDMA vele malen meer ervaring heb dan met LSD klinkt het op basis van jouw verslag erg aantrekkelijk om
de eerste keer dat ik dit ga doen wat royaler met MDMA te doseren om hieraan te wennen, met steeds het vertrouwde warme logeerbedje van MDMA als grondbedekker :) Ik zou dit denk ik de eerste keer 'gewoon' met MDMA doen omdat ik die stof en het effect gewoon heel goed ken, om de eerste keer geen
twee variabelen in de mix te brengen.

Doe jij tijdens een flip dan ook nog bijdoseren met het één dan wel het ander om de balans te veranderen gaandeweg ?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mijn ervaringen met candy-flips zijn identiek aan die van @Roze Olifant ,

Aangezien ik met MDMA vele malen meer ervaring heb dan met LSD klinkt het op basis van jouw verslag erg aantrekkelijk om
de eerste keer dat ik dit ga doen wat royaler met MDMA te doseren om hieraan te wennen, met steeds het vertrouwde warme logeerbedje van MDMA als grondbedekker :)
Lijkt me een prima plan. Hou er wel rekening mee dat de MDMA al vrij snel de LSD compleet overheerst. Voor een fijne synergie had ik rond de 170ug LSD gecombineerd met circa 60mg MDMA. Hoe meer MDMA je doet in verhouding tot de LSD hoe meer van het trippy effect je zult verliezen en hoe meer het op een "normale" M high gaat lijken.

Doe jij tijdens een flip dan ook nog bijdoseren met het één dan wel het ander om de balans te veranderen gaandeweg ?
Ik zou er zelf voor kiezen om je dosis gewoon van te voren klaar te leggen en niet bij te nemen. Ik kan me voorstellen dat die neiging wel aanwezig is omdat M zo kort duurt maar ik zou het zelf lekker achterwege laten. Bij de candyflip LSD + 6-APB had ik de behoefte ook helemaal niet omdat de 6-APB heerlijk lang duurt.

In het algemeen vond ik candy-flippen best wel leuk maar niet per se leuker dan een geslaagde LSD of MDMA ervaring afzonderlijk.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan