Combo met MDMA

BelgonX

Belezen gebruiker
Heb voor nieuwjaar zoals zovelen hier alvast mijn voorraadje ingeslagen. Nu ga ik ook voor de eerste keer coke proberen samen met wat vrienden. Heb een half grammetje gekocht en is goeie coke (voor zover ik weet van vrienden hun ervaring). Ga met nieuwjaar zelf ook later op de avond naar een hardcore feesje en zou hiervoor toch graag wat strak staan dus XTC pillen zijn ook geregeld en het zijn er goeien, persoonlijke ervaring. Heb al gelezen dat de combo niet echt super is maar hoe kan ik het nu toch best over de avond verdelen. Dacht er aan eerst wat lijntjes te doen en als dit uitgewerkt wat pillte te steken en daarna jointjes. Wat denken jullie ervan? :stoned: :wave:

geox

Bewuste gebruiker
Ik zou iig de MDMA eerst gebruiken en dan op de comedown paar lijntjes. Coke verdooft het effect van MDMA.

BelgonX

Belezen gebruiker
Maar is coke niet vrij snel uitgewerkt? Als ik tussen het laatste lijntje en de eerste pil nu eve wacht tot ik weer wat normaal ben. Naja is wel men eerste keer coke.... Ben er nog niet uit :confused:

Delirium

Badass junkie
Pil slikken en meteen daarna een lijntje nemen.

De pil zal beginnen te werken als de sos uitwerkt :hearteyes:

Alcohol en sos vind ik toch wel een betere combo dan MDMA en sos trouwens.

Special_K

Experimenterende gebruiker
Hi,
ik heb dezelfde vraag. Ik heb coke (0.5g, zal waarschijnlijk niet alles gebruiken) en een portie mdma (kristallen, geen pillen, en ik zal iets minder dan 200mg nemen).

Eerst een uur of 5 coke doen en daarna de mdma innemen om naar een rave te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee?
Intussen zal er ook wel wat champagne gedronken worden.

Iemand die me kan helpen? Wat doe ik best? Ook veel water tussendoor drinken? Een uur wachten tussen het laatste lijntje en de mdma?

thx

MrCocaine

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
MrCocaine zei:
geox zei:
Ik zou iig de MDMA eerst gebruiken en dan op de comedown paar lijntjes. Coke verdooft het effect van MDMA.
Coke en Mdma versterken elkaar.

Nee, coke zorgt ervoor dat je niks van de mdma meer voelt.

Als ik een paar pillen en me mik heb zitten en ik nak een paar pakjes colombiaanse vreugde,, voel ik het mdma effect nog veel erger dan daarvoor al.

BelgonX

Belezen gebruiker
Heb men pillen op de comedown gepakt. Jesus wat voelde die coke heerlijk, zo'n rush... Pilletjes ware ook best lekker, tege 06.30 zat ik nog volop te hallucineren van de MDMA .:mrgreen: Heb het al zo vaak gehad die MDMA hallucinaties, begin me af te vragen of ik er niet extra gevoelig voor ben. Had trouwens 4 pilletjes over 5 uur genomen met elks +- 100 mg MDMA. Heb de eerste twee wel tegelijk gedaan... :hearteyes:

Bovenaan