comi : salvia & paddo

psilocybine

Bewuste gebruiker
heeft er hier nog iemand ervaringen met het comineer gebruik van salvia en paddo ? wat ervaarden je toen allemaal ? ging het goed of slecht ..
ik heb mij trip report in de topic (scheef gaan) gezet ..
ik herhaal het even

ok gisteren had ik dus mijn 2de bad trip ^^
ik en mij vriendin hadde 20 gram hawaii en 30 gram mexicaanse naar binnen gewerkt omdat we een ZEER zware trip woude .. alles was leuk en fijn in het begin .. tot ik op het idee kwam omer salvia 10X bij to roken laughing wat er toen gebeurde was .. "heb er geenb woorden voor" het leek alsof ik het allemaal eerder had gezien wat er gebeurde (visieonen) en ik kreeg bang van alles om me heen , na een tijdje veel vit C en druive suiker te slikken zijn wij naar boven gegaan op het bed geen ligen , toen begin mij vriendin Smile op het bed en haar bene (met kousen) te Kots en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon

alvast bedankt

Bovenaan