concerta en speed

Cole

Belezen gebruiker
Nog niet zo lang geleden is er ADHD vastgesteld bij mij. Nu pak ik dus concerta, wel de laagste dosis, het maakt me niet echt kalmer, maar kan me wel concentreren eens ik bezig ben. Nu snoof ik dit weekend en had vrij laat mn concerta gepakt. Kan het dat deze 2 een versterkend effect hebben. Zaterdag 7 uur gesnoven en zondagmiddig was'k van ene op andere moment doodmoe en viel na 2 min in slaap, 2 uurtjes later word'k wakker en ben terug zo fit als iets :confused:

Cole

Belezen gebruiker
Niemand hier ervaring mee van concerta/ritaline/relatine , .. te combineren met speed :confused:

heb dit ook gehad met concerta, was nog niet mn systeem uit en ging aan de S
werd moe, wazig, duizelig, kon me op nix meer concentreren, kreeg een 2tal uurtjes later een paniekaanval met zware hartkloppingen, heb de nacht nix meer geslapen.
Heb er op dat moment redelijk genoeg van gekregen...

Cole

Belezen gebruiker
hmm klinkt niet zo bevorderlijk :tongueout:
daarnet een lat gedaan en nu geen last van gehad. Alleen ervaar je dit wel anders. Nu is concerta nzo een afgeleide amfetamine en aangezien je dit elke dag neemt, treed er gewenning op ? betekent dit dan ook dat er gewenning optreed voor speed door de concerta of staat dit er los van.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Volgens mij versterkt het mekaar inderdaad wel, ik krijg donderdag pas voor het eerst die concerta maar merkte bijvoorbeeld dat ik van speed heel scherp werd, rustiger in mijn hoofd enzo en veel meer "bij de les".. Dat is ook een kenmerk van adhders op speed..
Grtz

Cole

Belezen gebruiker
Ondertussen al 48 huur wakker. En dag ervoor had'k ook een nacht overslagen. 'k begin zo beestjes te zien te huren, dingen bewegen. heb tch maar slaap nodig :grin:

Bovenaan