Contact verbroken.

Nica1989

Newbie
Ik heb geen idee of dit een topic is wat passend is op dit forum maar ik heb geen idee waar ik het anders moet plaatsen.
Mijn (ex)-vriend is verslaafd aan wiet. Het was al een hele grote stap voor hem om het onder ogen te komen en toen hij die stap eenmaal gezet had duurde het ook niet lang voor hij in rehab zat. Wij hebben onze relatie op een klein pitje gezet zodat hij zich helemaal het afkicken kon concentreren. Na de eerste week in rehab kreeg ik een berichtje van hem. Gewoon heel simpel; hoe is het met je? Er is een beetje app contact geweest en op een gegeven moment vroeg hij me of ik nog gevoelens voor hem had. Ja natuurlijk! Antwoorde ik waarna hij kwaad op me werd. We moesten maar gewoon een vriendschap opbouwen en dat koesteren. Voor mij was dit een enorme klap zul je wel snappen en toen ik om duidelijkheid vroeg blokkeerde hij me op whatsapp. Weken zijn er overheen gegaan en uiteindelijk had ik hem een sms gestuurd met de vraag hoe is het met je? Ik kreeg geen reactie. Afgelopen woensdag met valentijn heb ik hem nogmaals gesmst. Ik stuurde hem fijne valentijn en de vraag of hij zin had in een bakje koffie. Weer geen reactie. Vandaag kreeg ik uit het niets een sms van hem...ik moet hem niet meer lastigvallen, ik heb altijd iets en zolang ik hem blijf smsen, het nog veel langer gaat duren voor hij weer contact met me opneemt. Ik stond perplex! Ik heb hem 2 keer gsmst in 3 maanden tijd! Ik vroeg aan hem waar hij het over had en waarom hij zo kwaad was en toen kreeg ik het volgende...het is nu helemaal afgelopen! Jij leeft jouw leven, ik de mijne en wij zien of spreken elkaar nooit meer. Laat me met rust!!
Kan iemand me misschien een verklaring geven voor dit gedrag? Ik herken hem niet zo. Is dit normaal gedrag als je in je afkickproces zit? Alvast bedankt!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jeetje wat vervelend zeg!

Ik vind dit niet normaal gedrag eerlijk gezegd, ook niet voor iemand die aan het afkicken is. Ik vind het dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat jij graag opheldering wilt van hem, want het is gewoon respectloos om op deze manier een relatie te beeindigen.

Ik zou wel een mogelijke verklaring voor dit gedrag kunnen bedenken, maar dat is niet een hele leuke voor jou om te horen. Het ding is namelijk dat wiet nogal de emoties verdoofd en de status quo in stand houd. Wellicht was hij dus al langer op jullie relatie uitgekeken en nu hij van de wiet af is handelt hij daar direct naar. Maar dan nog is de manier waarop hij dat doet natuurlijk totaal niet netjes. Uiteraard kunnen er ook nog andere verklaringen zijn, blijft speculeren helaas.

Nica1989

Newbie
Jeetje wat vervelend zeg!

Ik vind dit niet normaal gedrag eerlijk gezegd, ook niet voor iemand die aan het afkicken is. Ik vind het dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat jij graag opheldering wilt van hem, want het is gewoon respectloos om op deze manier een relatie te beeindigen.

Ik zou wel een mogelijke verklaring voor dit gedrag kunnen bedenken, maar dat is niet een hele leuke voor jou om te horen. Het ding is namelijk dat wiet nogal de emoties verdoofd en de status quo in stand houd. Wellicht was hij dus al langer op jullie relatie uitgekeken en nu hij van de wiet af is handelt hij daar direct naar. Maar dan nog is de manier waarop hij dat doet natuurlijk totaal niet netjes. Uiteraard kunnen er ook nog andere verklaringen zijn, blijft speculeren helaas.

Bedankt voor je reactie. Het blijft inderdaad speculeren en ik ben bang dat ik nooit antwoord ga krijgen van hem. Het zou inderdaad een verklaring kunnen zijn dat hij al langer niet blij was met onze relatie maar dan dat is iets waar ik nooit iets van gemerkt heb...het feit dat hij me zo ineens uit zijn leven kapt is gewoon ontzettend pijnlijk en respectloos!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik wil alleen even zeggen dat ik het echt rot voor je vind Nica1989. Echt niet leuk zo op deze manier. Sterkte!

Bovenaan