1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Continue Bad Trip

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Naomi, 16 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. Naomi

Naomi Newbie

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen aangezien ik nieuw ben. Mijn naam is Naomi en ik ben momenteel 20 jaar. Ik blow al sinds mijn 15e regelmatig (5/6 keer per week, soms meer dan 1 op een dag)

Nu heb ik ooit best hevige bad trips mee gemaakt. Ik merkte dat dit altijd door Amnesia kwam. Ben daar dus ook mee gestopt. Uiteindelijk ben ik over gestapt naar Hasj, omdat ik merkte dat ik me te zorgen maakte om bad te gaan als ik wiet rookte. Het is nu ook zo dat ik geen wiet meer durf te roken, terwijl ik dat al 5 jaar lang doe.

Twee weken geleden ging ik drinken met wat vrienden en gingen we ook Hasj roken. Ik ben die dag daarna heel erg ziek geweest, alles kwam er uit. Ik hield niks binnen. Nu is het zo dat ik deze twee weken bijna elke dag bad ga. Door hasj. Terwijl ik dat normaal nooit had. Het is zo erg dat ik zelfs niet wil blowen, maar ik kan ook gewoon niet stoppen (het is een verslaving) Ik vroeg me af of het iets met die avond te maken heeft.

Iemand tips tegen het bad gaan? Het is namelijk ook niet zo dat ik persee wil stoppen met blowen. Ik vind het bad gaan gewoon echt heel erg eng. Ik krijg namelijk elke keer het gevoel dat mijn keel word dicht geknepen. Dat er iets vast zit. Niks helpt dan ook, drinken, eten, een ijsje. Echt niks. Het lijkt wel alsof de brok in mijn keel steeds erger word en dat ik ga stikken. Heel angstaanjagend.

Laatst bewerkt: 16 nov 2018
  2. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Ik vind blowen en drinken persoonlijk ook echt een nare combinatie, maar ik denk dat je je lichaam even moet laten uitrusten, dit betekent dus even een paar dagen of een week niet blowen, hoe moeilijk het ook is.

Ik weet precies wat je bedoeld, dat heb ik in sommige periodes meerdere keren op een dag en dat gaat dan dagen lang door, dan stopt het weer even een paar dagen en komt het weer terug. Het is inderdaad zeer vervelend.

3. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Je wilt niet stoppen met blowen, maar je lichaam en geest vertellen je dagelijks dat dat nodig is. Als je niet gaat luisteren, zullen de signalen nog heftiger gaan worden. Dat je eerst prima elke dag kon gebruiken heeft geen betekenis, want dat kan dus nu niet meer. Dit gebeurd bij zoveel wietgebruikers, maar slechts weinigen luisteren naar de signalen die lichaam en geest afgeven.

Wat ik zou doen, is in ieder geval stevig minderen. Breng het eerst terug naar max 1x in de week ofzo. Ondertussen kun je met behulp van meditatie/observatie aan je ademhaling werken. Door te leren de ademhaling te observeren, breng je deze terug in zijn natuurlijke ritme. Een ademhaling met natuurlijk ritme is goed voor praktisch alles in je lichaam. Een dichtgeknepen keel of brok in de keel gevoel is niet mogelijk tijdens correcte ademhaling heb ik zelf ondervonden (had er ook vaak last van).

Maar dit vereist inzet en discipline en imo zou het doel niet moeten zijn om door te kunnen gaan met deze frequentie van wiet of hasj gebruik. Je lichaam wil je iets vertellen en dan kun je beter luisteren.

4. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Mindles heeft gelijk hierboven.
    Maar stoppen met blowen is moeilijk.
    Maar ja als je elke dag bad gaat van een drugs dat maakt het een stuk makkelijker om te stoppen.

Ga je iets nemen waar je je niet goed door voelt dus waarom zou je dat doen. Denk daar is over na.
    Makkelijker gezegd dan gedaan maar denk daar maar eens over na.

AphexTwin en Mindless vinden dit leuk.
  5. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Ja inderdaad, ik zei het alsof je zomaar even stopt, maar dat is niet makkelijk nee.

Gebruik dit inderdaad om makkelijker te kunnen stoppen. Soms stop je gewoon niet uit jezelf met iets dat niet goed voor je is en moet het leven je volgens de hard way leren dat je moet veranderen. Ga je dan alsnog door, dan zullen de lessen harder en harder worden.

Hoewel het niet makkelijk is, kun je zeker stoppen of tenminste minderen met wiet. Je moet het alleen graag genoeg willen. Als je dat niet wilt, dan is dat eerlijk, maar dan ben ik bang dat het niet beter zal worden en dat is in het beste geval.

Rebell vindt dit leuk.
  6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja je snapt het.
    Je gaat drugs gebruiken en eerst is het leuk en fun maar dan ga je teveel en te vaak gebruiken en dan ga je er alleen maar slechter en slechter door voelen.

Dat moet het moment zijn dat je moet beseffen waar je mee bezig bent.
    Doe je dat niet ga je naar de klote.
    En dan is drugs niet voor jou weggelegd.
    Besef waar je mee bezig bent
    Ik ga ook wel eens de fout in maar leer daarvan en kan mijzelf terug roepen.
    Maar zodra je zulke zware klachten krijgt van drugs is er 1 ding wat je moet analyseren van jezelf.

Je gaat iets nemen waar je fout op gaat of super slecht door gaat voelen waarom zou je dat doen?
    Als je dat stukje besef krijgt dan kan je er wat aan doen.

Het klinkt natuurlijk makkelijker dan het is want het lukt mij om dat toe te passen op elke drugs behalve sigaretten.
    Terwijl ik dit dus weet en het dus daar niet op kan toepassen.
    Wat is verslaving toch ingewikkeld...

Mindless vindt dit leuk.
Laden...