Control is an Illusion

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Los van dat wat ze zegt interessant is vind ik haar ook heel boeiend om naar te kijken. Heel expressief en tegelijk zo rustgevend.

* Las net dat je aan het chillen bent met een minidosis ALD-52, dan zullen dit soort filmpjes nog wat extra diepte hebben verwacht ik. ^^

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Los van dat wat ze zegt interessant is vind ik haar ook heel boeiend om naar te kijken. Heel expressief en tegelijk zo rustgevend.

* Las net dat je aan het chillen bent met een minidosis ALD-52, dan zullen dit soort filmpjes nog wat extra diepte hebben verwacht ik. ^^
Ik kijk hem voor de tweede keer en ben helemaal weggeslagen... Geen woorden voor dit...

Het is zó simpel. Het is té simpel. Hoe kunnen we dit allemaal over het hoofd zien. :tearsofjoy: En toch doen we het, met deze hele wereld en ál zijn leed als gevolg.

Natuurlijk, ik ben nu onder invloed ja en ik weet dat hoe makkelijk het nu te zien is, hoe moeilijk of schijnbaar onmogelijk het soms zal zijn om te zien. Maar zelfs dat is allemaal maar een illusie.

Maar ik hou me verder maar stil en ben dankbaar voor de boodschap die het Geheel aan ons stuurt door deze mevrouw. :redheart: Namasté :redheart:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan