• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cosmic Connectors+Purple Rain

Swahlie

Newbie
Mijn tweede keer truffels.
De eerste keer was dit de inhoud van de thee pot:
2x 10gr. Cosmic Connectors.

En dat hadden wij geconsumeerd met drie personen, en vond het best wel een leuk effect hebben.

De twee keer truffels.. misschien te overmoedigend geweest:
2x 15gr. Cosmic Connectors,
2x 15gr. Purple Rain.

Geconsumeerd met vier personen.
Waarvan ik, waarschijnlijk, wel een paar gram meer van hed gehad. (dan de geplande 15gr.)
We hadden dit gecombineerd met een paar jointjes.

Ik weet niet of iemand eerder een combinatie heeft gehad tussen twee verschillende truffels.. Het was best wel vet!
Ik kan mij niet veel meer van het hoogtepunt van de trip herinneren maar ik weet zeker dat het de centjes waard was.
De trip begon al redelijk vlot. We hadden die dag expres weinig gegeten om de trip te versterken.

Ik zat op de bank en had net de laatste restanten achter de kiezen. ongeveer 10 á 15 minuten later begon het feest maar wel met een raar gevoel.
Op een of andere manier had ik een vaag, opgepompd gevoel in mij. Mijn hartslag steeg drastisch en kreeg een soort gevoel in mij dat ik iets 'kapot' moest maken, ofzo.
Ik moest eerlijk gezegd vechten tegen dit vage gevoel en dat werkte wel.
Ik denk zelf dat ik dat gevoel kreeg omdat ik eerlijk gezegd 'zat te popelen' op een goede trip.
Dit lukte en kon mijzelf een beetje ontspannen.
Dit duurde ongeveer 15 minuten tot dat ik die 'adrenaliene kick' onder controle had.
Vanaf hier begon het vaag/leuk te worden.

Een 'thee genoot' heeft een soort van foto/poster op canvas in zijn woonkamer hangen en ik keek er recht tegenaan.
Deze poster begon op ten duur flink te vervormen en vervolgens begon de rest van de kamer ook eigenaardige vormen aan te nemen.
In het midden van het vierkante schilderij bevond zich nu een soort van draaikolk achtig iets en de rechthoekige kast had zich plotseling en ruit-vormige uiterlijk aangedaan.
Na het dit alles kan ik mij weinig herinneren van deze trip, tot mijn spijt.
Volgens de rest van de trippers was de bank, en de rest van de spullen waarmee ik in aanraking kwam nogal, ik citeer mijn companions, 'fluf-ig'.
Daarmee werd blijkbaar bedoeld dat ik de trip wel fijn vond.
Na ongeveer anderhalf uur kwam ik weer 'bij bewust' zijn.
Ik bevond mijzelf op het toilet.

De rest van de avond was alles wel in orde.
We genoten tijdens de, natrip?, nog even van wat jointjes en gingen nog even een filmpje kijken. Dat was zeer geslaagd overigens.

Helaas kan ik niet meer in dit verhaal kwijt. Had het graag gewild.

Is het normaal dat je tijdens je trip eeen deel van de film mist? Want de vorige trip was echt primá in orde.

Veel trip plezier, mocht je dit ook gaan proberen.
Groetjes.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Jammer dat je zo weinig hebt onthouden van je trip. Hoe krijg je het voor mekaar om zoiets te vergeten?! :tearsofjoy:
Misschien is het handig om tijdens de trip steekwoorden op te schrijven. Zo kun je later misschien dingen terughalen die je anders vergeten zou zijn. Kunnen je maten niet wat meer duidelijkheid geven?

Bovenaan