Crack Cocaïne

Discussie in 'Cocaine' gestart door HoneyC, 10 okt 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. HoneyC

HoneyC Belezen gebruiker

Goedenavond allen,

Ik heb voor het eerst crack 25 aug. 2016 gerookt in een jointje. Niet zo'n bijzondere ervaring, voelde er vrij weinig/niets van. En ik heb een instelling 'als je iets doet, doe het dan goed'.
    Later 23 sept. 2016 bij een vriend thuis, samen gezellie drugs gebruiken. Hij is dan meer van de coke, toevallig was er ook uitgekookte coke of beter bekend als crack. Nou, ik dacht laat me nou eens een goeie pijpje nemen. En ja hoor, goed was het zeker. Heel de avond door crack gerookt, af en toe beetje gesnoven hooguit 1/2 lijntjes. Heb er niet veel mee.
    Ik heb één hele week lang met mijn hoofd in de wolken gelopen. Ik leek net een verliefd idioot, verliefd op crack.
    Maar die euforie van crack dat had ik in jaren niet gevoeld en ik zocht het overal. Ik had het als eerst met xtc, tot de dag van mijn eerste pilletje wist ik niet wat ik me bij verliefdheid moest voorstellen. En ineens was ik verliefd op alles en iedereen, ik was verbonden met alles en iedereen. Zo intens, het was O zó intens.
    En dat ervaar de ik ook met crack. Volgende dag weer langs die vriend weer gebruikt.
    05 okt. 2016 nog een keer, 07 okt. 2016 again.
    08 okt. 2016 nog eens.

Ik weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben, en episodes heb waar ik 1 of meerdere bepaalde drugs veel of continu gebruik. Maar dit.. dit is misschien wel het ergste van alles.
    Ik speel met vuur letterlijk en figuurlijk.
    Zijn er meer mensen die zich herkennen in dit stukje tekst? Of gewoon hun eigen ervaring met crack wil delen..

Prettige avond allen ! Stay safe.

2. MeejheM

MeejheM Badass junkie

links laten liggen, meer valt er niet te zeggen.

3. Kikemoes

Kikemoes Experimenterende gebruiker

Hoe gaat het nu?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Crack Cocaïne
  1. Mananas
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    2.359
  2. jeweetn1ks
    Reacties: