1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crystal Meth 1ste keer

Discussie in 'Speed' gestart door Ballitch86, 12 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ballitch86

Ballitch86 Experimenterende gebruiker

Hallo,

Een kameraad van mij heeft Crystal Meth kunnen fixen (heb het wel nog niet gezien), hij ging het morgenavond meebrengen voor te roken. Ga ik hier meer hartkloppingen van krijgen dan gewone pep/speed ? En dat het onmiddelijk verslavend is geloof ik niks van, zoals ze zeggen van heroine dat 1x gebruiken en je bent verslaafd. Heb vroeger 2x heroine gerookt en ben er nooit aan verslaafd geweest of had geen lichamelijke afkick, het is dus ook bij die 2X gebleven omdat ik het maar troep vond. Hou niet van die mellow dope zoals heroine,weed,vloei,benzo's... not my thing

2. AphexTwin

AphexTwin Belezen gebruiker

Hi,

1 goeie raad: afblijven!

En onderstaande posts lezen:
    - https://drugsforum.nl/threads/cryst...achtige-drug-by-far-mogelijk-te-intens.62194/

- https://drugsforum.nl/threads/over-...dat-het-me-moeilijk-valt-dit-te-posten.62382/

Diegene die deze posts schreef heeft zowat alles geprobeerd op drugsgebied. Hij vond Crystal Meth de meest destructieve drug die hij ooit genomen heeft. Hij wou dat hij het nooit had leren kennen.
    CM doet al je grenzen verdwijnen. Het is een uiterst angstaanjagend middel. Deze drug is nog van een heel andere orde dan heroïne hoor. Ermee experimenteren is onmogelijk!

Laatst bewerkt: 13 sep 2018
    Casaan, Ballitch86 en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Ballitch86

Thanks, ik ga toch passen dan denk ik.... zeker als ik dat stuk lees dat je hart het kan bevegen.

Mercedesz, Casaan en AphexTwin vinden dit leuk.
  4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik snap niet zo goed dat je dit überhaupt overweegt, terwijl je het forum hebt vol gepost met hypochondrische vragen. Dat soort vragen en dan toch speed gebruiken of zelfs meth overwegen komen nogal tegenstrijdig over. Ik zou eens bij jezelf te raden gaan waar je nou eigenlijk mee bezig bent en of je stiekem niet juist naar het destructieve wilt opzoeken.

5. Ballitch86

Daarom dat ik vroeg of het feller op mijn hart zou pakken, ik kreeg mijn antwoord en ik pas, ik ga het niet doen. Ik dacht eerst eens vragen hier voordat ik het toch effectief zou doen. Mijn laatste pep ervaring is trouwens zonder paniek doorgegaan, dankzij de geruststellingen hier...

Casaan vindt dit leuk.
  6. Casaan

Casaan Belezen gebruiker

Serieus meneer ballenjeuk, serieus.

Je noemt hardcore dope mellow? Wat wil je precies bereiken?
    Ik snap de vraag van psychedelibee of je feitelijk niet heel destructief bent. Wil je dood of wil je shockeren?
    Ik hoop dat het vooral onwetendheid is, ik ken je leeftijd niet en durf dat daarom niet te zeggen. Was het onwetenheid is dan ook mijn vraag aan jou? Was je echt bereid dit risico te nemen met betrekking tot je leven om er achter te komen welke drugs in jouw ogen hardcore zijn?

Lees je in aub, je speelt met je leven.

Ballitch86 vindt dit leuk.
  7. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Weinig aan toe toevoegen maar nog even op het hart drukken dat je crystal meth nooit in je leven moet gebruiken :wink:

Casaan vindt dit leuk.
  8. Casaan

Casaan Belezen gebruiker

En zo is het. Ik ga nu mijn ballen krabben zo lang ik dat nog kan voelen.

9. Ballitch86

Vroeger had ik nooit paniekaanvallen tijdens het pep gebruik, die zijn gewoon ineens gekomen + mijn hypochondrie, natuurlijk miste ik het gevoel van pep, van hoe ik mij vroeger voelde onder pep, ben een paar jaar gestopt geweest met pep toen. Had nog eens enorm goesting in pep, ben terug begonnen (1xperjaar/max2x)met pep te snuiven met de gedachte van fuck die paniek en hartkloppingen, maar ze waren er uiteindelijk weer. Toch is de drang naar pep sterker dan de angst. Raar maar waar. Daarom dat ik hier altijd geruststelling kwam vragen en aan mijn kameraden. De laatste keer dat ik pep deed had ik er echt van genoten en was ook een afsluiter. Die crystal meth was een impulsieve reactie , en ik dacht bwaa dat zal wel niet zo fel zijn als ze zeggen. Om terug te komen op "tegenstrijdig" de drang naar gebruik was altijd sterker dan de angst, toch moest ik mijzelf geruststellen (voordat ik gebruikte door) aan mensen te vragen of 'het slecht is voor mijn hart', 'ga ik dood' en 'kan je dit ervan krijgen'. Heb trouwens die gast dus ook al afgestuurd met gevolg dat hij kwaad is, ruzie om drugs maken dan hoeft het voor mij niet hoor. Nu is het een tijdje geen pep meer voor mij, al dan niet definitief.

Laatst bewerkt: 14 sep 2018
    Casaan vindt dit leuk.
  10. Casaan

Casaan Belezen gebruiker

Beter vraag je in het vervolg waar je noodzaak aan hebt. Heb je angst voor pep, beschrijf dat dan. Maak jezelf niet groter dan je bent door om een kickass ervaring te vragen. Daarmee ga je de soep in meneer ballenjeuk.
    Dit forum is bedoeld om van elkaar te leren, niet om stoer te doen.
    Leer van dit forum, leer van de mensen. Draag uit waar je over twijfelt, twijfel is hetgeen dat je mens maakt.

Dank voor uw antwoord, het stelt mij gerust.

11. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Wijze beslissing!

Casaan vindt dit leuk.
  12. Ballitch86

Stoer doen ? Ik wou gewoon info ? Ben echt niet met ego bezig of zo een opschepper die stoeft hoeveel hij gepakt heeft en wat hij aankan, mijn kameraad vroeg dat aan mij (ik gebruikte maar 1xper jaar pep om hele nacht te gamen met vrienden en socializen, wauw das stoer. Had crystal meth gegoogled en daar werden de effecten niet zo zwaar uitgelegd als hierboven in de link. Heb het niet genomen en heb hem ook afgestuurd, als ik het nu in mijn eigen bezit had en het zou gebruiken en het hier zou posten dan zou ik het eerder 'stoer doen' noemen. Ik kan het zelf niet fixen ik weet ook niet waar hij het fixed... En dan moest het nog waar zijn dat hij het effectief had)... naah stoer doen op internet niet mijn ding. Toch alle respect voor jou mening hoor

13. Casaan

Casaan Belezen gebruiker

ik quote even jouw eerste bericht bij wijze van reactie

14. Ballitch86

Ja 2x heroine is toch niet stoer ? Ik was 19 jaar had 1 keer getrokken en de volgende keer ook 1x en dat is het... wauw, en buiten pep,coke en weed heb ik nooit geen andere drugs gebruikt. En ja ik mocht mijn twijfels toch hebben of niet, aangezien heroine instant verslavend is (en ik niet verslaafd was/werd), ik denk dat de hoeveelheid te klein was of is het instant verslavend als je het spuit ? Buh en intresseerd me ook niet. Daarom dacht ik dat het met crystal ook wel een overdreven verhaal zou zijn ivm verslaving, was impulsief van mij. Is absoluut niet om stoer te doen hoor, iemand die stoer wilt doen gaat al helemaal niet zeggen dat hij een angstige persoon is, en we zijn bijna 9 jaar verder nu. Daartussen ook jaren gestopt met pep.

15. Mercedesz

Mercedesz Belezen gebruiker

Begin hier nooit aan!! CS is de ergste drugs die er maar is. Nooit zomaar CS nemen. Het is zeer gevaarlijk en zeer zeer zeer verslavend. Ik wil je hier echt voor behoeden.. Het pakt je leven af.

16. Ballitch86

Thanks man !! Kort en krachtig antwoord :grinning: ga ik ook niet doen, en pep is ook gedaan momenteel.

Mercedesz vindt dit leuk.
  17. Mercedesz

Goedzo! CS is echt geen drug om even uit te proberen. Maar ik ben blij om te horen dat je het niet doet. Laat je ook
    niet overhalen en dat hij zegt dat het geen kwaad kan want het doet heel veel kwaad.

18. Ballitch86

Ja idd, hij is lastig wel omdat ik hem had afgestuurd maarja.... als je om drugs al ruzie moet maken dat hoeft niet voor mij

Mercedesz vindt dit leuk.
  19. Mercedesz

Inderdaad, maar dan moet je je af vragen of het wel zo’n goede vriend is. Een vriend die CS aabied is echt geen vriend en boeit het hem/haar ook niet of je er verslaafd aan raakt of dat er iets gebeurt tijdens de trip. Ik had lekker het contact verbroken. Door dat soort gevallen ga je de mist in

Laden...