1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tripreport v/h Jaar Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

Discussie in 'Tripreport toppers' gestart door Johnny Snow, 29 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Wanneer je zuivere Crystal Meth shards hebt, en doordat het verkoopt als zoete broodjes is, buiten in the USA waar degelijke drugs zeldzaam zijn en de Crystal Meth vaak Crank is (slechte geproduceerde, schadelijke, heftig versneden en zwakke vorm van Crystal Meth), is er best niet zo moeilijk onversneden Crystal Meth te vinden, de nog meer potente vorm van gewone Methamfetamine, wel als je dus zulke zuivere Crystal Meth rookt, dan besef je dat 1 gram voor niet veel geld je gemakkelijk een hele week zonder ophouden als je wil zoet kan houden.

Enfin, zoet... Het is een over the top ervaring, je moet er zeker een stevige mindset voor hebben, want het effect van slechts een enkel trekje van een enkel, klein stukje kristal van nog geen halve cm. doorsnede en waarvan na die eerste trek nog 90% overblijft, dan overvalt Crystal Meth je in een fractie van een seconde met de meest euforische en stimulerende, high in je hoofd, super intense rush en het meest zalige gevoel dat het oplevert echter een rush die zo intens is dat het balanceert tussen wat je net nog aankan en wat eigenlijk net een té intense drug is - want die ene trek blijft op z'n piek voor zo'n vier tot zes uur, en ook al voel je je super zalig, het is eveneens tanden bijten omdat de intensiteit zo extreem is dat je moeite hebt met het aan te kunnen en je geest onder controle te houden - zowel het heerlijke orgasme in je geest en dat door je lichaam stroomt gaan gepaard met mega een mega intense energy boost die door je lichaam raast.

Na slechts eenmalig Crystal Meth te hebben gerookt, al is het slechts een enkele dosis, dan zal je meer dan een maand later nog altijd enorme cravings hebben en niets liever willen dan het opnieuw te doen - het is dé meest verslavende drug die ik mij kan inbeelden, niets komt in de buurt van hoe verslavend deze drug is en je kan deze drug niet af en toe blijven gebruiken, als je niet stopt, dan ben je binnen de paar maanden een zwaar verslaafde dagelijkse gebruiker.

Verder geeft het effect je super focus, denk je toch, want eigenlijk ben je scheef in je hoofd - maar je begint te tweaken, zoals dat heet, en dat wil zeggen dat eender wat, het meest onnozele en meest saaie, je uren in de ban blijft houden zonder dat je gedachten ook maar afwijken van eender wat het is waar toevallig je focus op ligt, en dat kan gemakkelijk na die piek van vier tot zes uur lang nog tot 24u lang doorgaan - de piek is voorbij maar je voelt je nog altijd heel goed.

Het probleem is, je hersenen koppelen meteen vanaf de eerste trek met die meest intense euforie waarbij de euforie van elke andere drug lijkt alsof het amper iets voorstelt (Crystal Meth maakt instant 1.500x meer dopamines los dan normaal het geval is, wat het de sterkste drug bestaande maakt), en omdat die trek je zo'n lekker gevoel geeft, je je God voelt, totale grootheidswaanzin en verlies van het maken van goede keuzes, wil je enorm graag van die glazen pijp met Meth-bowl aan het einde blijven trekken: het roken zelf, ook al piek je al, is iets dat je super zalig gaat vinden om te doen - het ritueel, het langzaam smelten van je kristalletje tot je bowl vol super witte rook zit, je pijpje roterend en de vlam niet te dichtbij zodat je het kristalletje niet kan verbranden, en dan het inhaleren wat je bij goede Meth niet eens voelt binnenkomen, en dan, het zaligste van al, daarom wil je je pijpje zo perfect mogelijk verwarmen, roteren, laten afkoelen, om dan een mega grote, super witte wolk uit blazen die als een helder witte mistbank voor je neus blijft hangen, dat is super heerlijk.

Hierdoor rook je echter, doordat je maar een mini dosis nodig heb, gauw teveel en dat maakt Crystal Meth ook meteen tot de meest dodelijke drug die er bestaat: je hart kan zo tekeer gaan dat je denkt dat het ontploffen gaat, zelfs voor super gezonde en jonge mensen met sterke weerstand is er het risico dat hun hart het begeeft, eens je op middelbare leeftijd bent is deze kans als twintig keer groter...

Veel mensen klagen dat Crystal Meth de meest evil crash geeft eens na minstens vijf dagen en nachten met slechts een enkel grammetje (genomen dat je niet stopt met bij-doseren, de hele week niet) je spul op is, en ja, ik heb het eenmaal voorgehad, maar dat was omdat ik nog moest leren hoe volledig zonder crash te kunnen eindigen.

Veel mensen slapen niet, ik slaap enkel de eerste nacht niet maar vanaf de tweede nacht wel (mensen die trouwens geen enkele slaap nemen komen terecht in wat een Meth-psychose heet en krijgen gruwelijk paranoïde, super echte, voor de persoon in kwestie heeft die geen besef meer dat wat hij op dat moment meemaakt niet echt is, hallucinaties die meestal gaan over het zien van demonische monsters die je enorm willen martelen en waar velen compleet van door het lint gaan en een groot gevaar zichzelf en anderen vormen, de realiteit zoals we die kennen bestaat voor die mensen niet meer), verder eten en drinken veel mensen al die dagen en nachten achter elkaar niet en nemen ook eens niet een dagje vrij om eens een dag je lichaam en geest wat tot rust te laten komen, als je die dingen anders aanpakt, wel eet, drinkt, eens een dagje tussen je gebruik laat en voldoende slaapt tussendoor, dan zal je een crash volledig vermijden! (behalve het kut, gedaan met roken, I want more, oh my God I need just a little bit more! - en dan begin je waar je telkens je bowl vulde met kleine schards te zoeken als bezeten naar of je nergens zelfs maar het kleinste tikkeltje kristal hebt gemorst, en je kan daar lang mee bezig zijn, in de hoop iets te vinden maar helaas, de drug is je zo kostbaar dat je wel oppast geen microgram van een kristalletje verloren te laten gaan, dan is het zaak niet meteen nieuw spul te kopen want dan is het game over).

Het is wel zo dat het een zeer schadelijke drug is, mensen die verslaafd raken en dagelijks gaan gebruiken bouwen heel snel een mega tolerantie op en zijn binnen de kortste keren twintig jaar ouder van uiterlijk en helemaal kapot - als je afkickt van Crystal Meth zeggen de meeste ex-verslaafden dat ze leeg en dood vanbinnen zijn geworden. Ook meer dan 90% van verslaafden die afkicken hervalt meteen nadat de persoon uit rehab komt meteen weer in gebruik - geen enkele andere drug heeft zo'n hoog percentage van personen die hervallen. Hun geluksstoffen zijn immers volledig opgebruikt en dit kan vele jaren duren eer dit zich begint te herstellen, zo zijn mensen die stoppen met Meth niet meer in staat enig gevoel van welzijn te voelen - uitzonderingen terzijde gelaten.

Als je ooit Crystal Meth wil roken, dan zou ik maar zorgen dat je de zuiverste en meest krachtige drugs die er bestaan buiten Meth al danig gewoon bent, eerst een medische check-up laten doen en er enkel mee experimenteren als je zeker weet dat je een sterke mindset hebt en helemaal niet verslavingsgevoelig bent - anders is slechts eenmalig genoeg om meteen verslaafd te zijn!

Telkens ik weer eens een grammetje heb besef ik dat ik niet verder kan gaan qua drugs dan de teug die ik van plan ben om te nemen, en ik ben altijd lichtjes bang voor wat gaat komen - maar vanaf je die teug doet is die angst totaal weg en ben je meer euforisch dan je je kan inbeelden!

Het is de meest gestoorde drug die er is, naar mijn mening, vooral door de vele zuivere bronnen, de lage prijs en hoe lang een mini-dosis doorwerkt maakt het een heel goedkope drug met de meest lange werking van alle drugs, veel mensen geraken zo makkelijk aan genoeg goed spul om het genoeg te doen om zo verslaafd te zijn.

Weet dat Crystal Meth elke keer opnieuw koorddansen is, en als je valt, dan is de afgrond diep - dus wees onbevreesd als je deze drug ooit probeert, want verder kan je niet gaan dan deze drug op elk vlak, by far the most heavenly yet deadly drug that if you can try it once or just a few times and never again will give you the most over the top euphoric rush that is beyond all imagination! But if you roll the dice, go all the way or not all! (CB)

Bij mij is het tweaken nu enkele dagen en een nacht geen seconde los te komen van mijn laptop en tegen iedereen op facebook, op ieder forum, iedere chatbox gewoon niet te kunnen stoppen met typen - het is zo goed als onmogelijk je hiertegen te verzetten, maar ergens is het nodig, want die major energy boost, ja, die energie moet je door gewoon de hele tijd actief door te gaan kwijt want anders stapelt teveel energie zich op en ga je die energy boost niet aankunnen - dus het tweaken heeft, zolang je genoeg slaapt zodat niet in Meth psychose komt, zeker zijn praktisch nut - ook verzet het je je gedachten want als je ook maar vijf minuten eens even niets doet - als je weer even enkele teugen bijneemt bv. dan begint je geest al te worstelen met de over the top intense rush.

Be aware, this drug is no joke and makes Heroin look like candy for little kids, and I've been on Heroin for about twenty years, and nothing about what was before Meth the last drug you would usually turn to, Heroin, compares to how hard Meth will hit you, swallow you up and spit you right back out, Crystal Meth is actually a drug that is too strong for us to handle, so probably no stronger drug will ever arise, or you would be dead (at least as far as uppers go, this will be the ultimate high!).

ps: ik gebruik het schat ik ongeveer een half jaar, na de eerste keer heb ik drie maanden gewacht het nog eens te doen, toen heb anderhalve maand gewacht en toen besloten het twee maal per maand te doen en niet meer dan 1 gram telkens, ondertussen zijn de cravings tussen mijn twee keer gebruik in zo intens dat ik er eigenlijk elke dag de hele dag aan denk, clipjes kijk over Meth, er dingen over lees, erover fantaseer, met een leeg pijpje doe alsof ik een hit neem, ik droom er zelfs over! Ik weet dat als dit nu niet de laatste keer is dat ik gebruik, dat ik dan binnen de maand iedere dag gebruik, zo intens is de verslaving. Ik ben wel blij het ervaren te hebben, het had leuk geweest het nog te kunnen blijven volhouden, maar ik zie voor mij geen toekomst weggelegd waarin ik volledig binnen de kortste tijd tot een hoopje totaal mentaal en lichamelijk gesloopt in de Hel terechtgekomen verloren ziel ben.

Zo, je leest niet veel uit de eerste hand over Crystal Meth, het is dan ook amper aanwezig in Europa en vooral in the USA, Mexico, Canada en Australië heel populair. Als je beslist het eens te doen, be afraid, very afraid, en zelfs als je niet in God gelooft, zoals ik, doe toch maar een gebedje voor je die eerste teug ooit doet, enjoy the ride and don't go crazy and just hope that you will survive! Cheers!

2. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Fantastisch geschreven! Het enigste waar ik Crystal Meth van kende, was Breaking Bad... Maar om het eens te horen van een ervaren persoon is zo veel leerzamer!

3. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Eerder ook een informatie/waarschuwingspost dan een trip report maar vond het wel erg interessant om het te lezen.

Nog gok ik dat n,n dmt het kwa heftigheid wel zal overwinnen maar de grootste dopamine-releaser is by far Meth. Kan ook niet voorstellen hoe goed het zou moeten voelen. Het trekt mij niet aan in ieder geval (gelukkig).

Nogmaals, interessant. Gevaarlijk goedje.

4. Johnny Snow

Neen, DMT is super intens, maar zolang je tegen trippen kan is het niet iets waar je zes uur lang echt op je tanden moet bijten omdat je een rush hebt die een ijzeren geest vergt om jezelf onder controle te houden, er zijn heel veel gevallen bekend van mensen die door de intensiteit gewoon mentaal beginnen te flippen - DMT is zot, zeker de eerste keer als je niet weet wat te verwachten, en stel dat iemand freakt van DMT dan is het twintig minuten later compleet voorbij, dat vergt niet hetzelfde stamina dan dat je zes uur lang je moeite moet doen om je niet over te geven aan totaal uit je dak te gaan, en omdat je hart al zo aan het racen is, is je niet kalm kunnen houden tijdens die rush potentieel dodelijk doordat je je hart, bloeddruk, drug in de hersenen en de kans op een hartaanval, hersenbloeding, shock,... exponentieel doet toenemen, en door het freaken gaan vele mensen in angst-psychose, hun geest verliest de grip op de realiteit door overstimulatie.

Als je niet weet dat een enkel shardje genoeg is om van te teugen, als je je huiswerk niet heb gedaan, dan ga je niet verwachten dat dat kleine kristalletje genoeg en doe je er meerdere in, wat de eerste trek veel te intens maakt, en dan bel maar alvast, als je nog kan, de ambulance.

DMT is een drug die tot de limiet gaat qua psychedelica wss, maar het heeft niet die wolk van de vele grote en zeer ernstige risico's die je neemt, je gaat niet dood van een DMT trip, maar de meest dodelijke, bijna onhandelbaar (voor sterke geesten dan nog) omdat het te intens is gewoon, en de kans op vele ernstige en gevaarlijke psychische stoornissen en het feit dat je vanaf de eerste keer al sterk in je schoenen moet staan om niet meteen nieuwe te bestellen.

DMT is dansen met de grenzen van de realiteit en de hersenen etc..., Crystal Meth roken is dansen met de Duivel: DMT geeft geen cravings om meteen opnieuw en vaak te gebruiken, je voelt je achteraf ook niet zo dat je urenlang naar het kleinste stofje DMT dat misschien ergens gevallen is wanneer je DMT op is - eens je urenlang naar een kristalletje van al is maar twee mm. hebt liggen zoeken en je daarna zo stevig verlangt naar een nieuwe dosis terwijl je tijdens en na gebruik er van de eerste trek uitziet als een lijk, je ogen zijn beangstigend en je pupillen en ogen lijken zo groot en puilen zo uit dat ze precies uit je kop gaan springen, je kaken vallen helemaal in, eten lukt niet veel je valt met een sessie al acht kilo of meer af, je ziet lijkbleek, hebt wallen van hier tot in Tokyo, en dan komt de depressie opzetten, en dan, en dat heb je met DMT niet, DMT laat je vol verwondering achter, na crystal voel je dat je al sinds je begon te roken naast het heerlijke ook een heel duistere, demonische ervaring hebt die beangstigend is - er was een experiment met meth verslaafden in de USA, en hen werd twintig euro voor meth geboden of honderd euro voor crack, bijna iedere verslaafde, ondanks dat het de heftigste verslaving mogelijk is, koos voor de honderd dollar (geen euro, foutje-) voor crack en niet voor de meth verslaving, wat duidelijk toont hoe bewust zelfs de meest verslaafde is dat hij iets doet dat een inherent soort evil in zich draagt.

Geloof me, DMT heb ik vaak gedaan, jarenlang, maar Meth is buiten proportie.

No offense!

Laatst bewerkt: 29 dec 2017
  5. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Zeker gelijk dat meth lichamelijk de meest intense drug is maar als ik een verhaal van een vriend hoor die nadat weg geschoten te zijn in niet het heelal, maar dimensies en die dan één wordt met god en god is hem. Hij is heel het heelal en het heelal is hem. Besef je dat je heel het heelal bent. Elke atoom, elke gedachte, alles. Tijd speelt geen rol meer. Denk dat dat "in jou realiteit" aardig wat is.

Maar nogmaals, wat er in je lichaam daadwerkelijk gebeurd zal meth zeker nummer 1 zijn.

6. Johnny Snow

Meth maakt je ook scheef in je kop en verandert je perceptie, je draait, dingen bewegen, je ziet kleuren flitsen, je kan niet helder meer denken maar je besef over je eigen toestand, en dat is het ergste, is erg gedaald en bij velen neemt het elk rationeel denken weg - er zijn massaal veel clips van mensen onder meth die in hun blote tegen een lantaarnpaal op straat staan te roepen zonder ophouden, mensen die hun onderbroek over hun kopen trekken en urenlang in rondjes op hun knieen rondkruipen, soit, mensen verliezen het vermogen nog bewust te zijn van wat ze doen, vergelijkbaar met veel PCP gebruikers (al ben ik van pCP, buiten het idee dat ik kon vliegen maar nooit ergens afgesprongen ben, nooit zo het contact met de realiteit verloren.

DMT is interessant, Meth is louter de kick van iemand die bewust kiest voor de rush van leven of dood, dat is ook een groot verschil!

7. Johnny Snow

ps: DMT is Love!

8. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Dit is echt zo'n drug die bij mij een soort: "Ooit wil ik dat eens proberen" gevoel oproept (wel meer de Pervitine vorm dan de Crystal versie) samen met Heroïne en Crack/Base coke. Maar "Not gonna happen". Ik zou absoluut niet sterk genoeg zijn het bij 1x te houden. Je moet echt sterk in je schoenen staan, en dat sta ik niet.

Als ik te horen kreeg dat ik nog maar een jaar te leven heb, dan echt wel! Ben er wel nieuwsgierig naar.

9. Johnny Snow

Je leert eerst alle theoretische aspecten, en dan leer je de drug in de praktijk kennen, en ik ben de laatste dagen, ik ga er verder niets over zeggen maar onderschat de ultieme waarheid van wat ik ga zeggen nu niet: probeer nooit in je leven meth, echt niet eenmalig slechts een kleinst mogelijke dosis: nee, nada, geen crystal meth, never ever - dat is een drug die je niet wil leren kennen, en na ene keer, is het te laat. Trust me. I know what I'm talking about...!

ps: crack en base zijn maar niets vind ik... Zonde van je geld... Heroine, enkel nummer vier en snuiven als ROA: als je erbij neemt met tijden enorme paniekaanvallen, rillen, warm en koud, zweten, diarree, overgeven, elk bot in je lichaam dat pijn doet tot en met, insomnia en een verschrikkelijk klote gevoel kan doorstaan zonder eronderdoor te gaan als je zonder komt te zitten, en dat valt zeker voor, dan is H4 lekker ja! :) H3 bevat zoveel caffeine tegenwoordig (om het te kunnen basen, die kan je niet snuiven en is minder potent, en naalden zijn te destructief naar mijn smaak), maar dus zoveel caffeine dat je na het chinezen van heel wat zelfs niet meer begon te knikkebollen, hoop en al wat duf in hoofd, that's it, geen euforie, niets, de periode van de H3 is voorbij, en, jammer genoeg, de vanuit the usa geimporteerde of vanuit de Golde Cirkle H4 is tegenwoordig versneden met het super dodelijke Fentanyl, wat je niet binnen wil krijgen: ik ken nog maar 1 bron die zuivere H4 levert, en China White, the ultimate queen of Heroin, is no more... RIP.

Laatst bewerkt: 30 dec 2017
  10. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

En wat bedoel je dan precies met dat het na 1 keer te laat is Johnny? Want jij houdt er toch ook mee op en het is andere mensen ook gelukt om er voor altijd vanaf te blijven.

Of bedoel je dat je voor altijd cravings zult houden? Ook daar geloof ik niet in, dat dat absoluut waar zou zijn. Het "brein" is herprogrammeerbaar. Een extreme uitdaging misschien, maar ik geloof niet dat er verslavingen zijn die niet te genezen zijn.

Ik stel al je waarschuwingen wel op prijs. Meth lijkt me iets wat je gewoon niet zou moeten proberen.

11. Johnny Snow

Ik heb iets bijgeleerd de laatste dagen waar ik verder niets over kwijt wil, maar mij de zekerheid heeft geschonken dat als je slechts ene keer crystal meth rookt je verloren bent, deze drug is een drug om nooit te proberen, geloof me nu maar...!

12. Mindless

Dus je ziet het niet meer zitten om ermee op te houden, of je ziet het niet zitten om ooit die cravings kwijt te raken? Ben wel heel benieuwd wat je dan geleerd hebt. Klinkt niet best...

En had gedacht dat jij met al je psychedelische ervaring wel ervaren hebt dat er iets is dat alles kan helen. Ik zou het dan niet opgeven dat te zoeken.

13. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Er zijn wel mensen die methamfetamine naast zich hebben kunnen neerleggen maar dan moet je wel de context beetje mee hebben.

Is crystal meth trouwens niet gewoon methamfetamine (HCL)?

Komt het roken van (freebase) coke niet aardig in de buurt? Los van het prijsverschil natuurlijk.

Laatst bewerkt: 30 dec 2017
  14. Johnny Snow

Ik heb meerdere malen gezegd, en nu voor de laatste keer, doe het nooit. Ieder die dit leest is nu voldoende gewaarschuwd, meer kan ik ook niet doen, voor mij heb ik op dit forum alvast mijn morele plicht vervuld, verder wil ik niet alles publiek maken, sommige dingen behoren tot de privacy van enkel de persoon of de personen tegen wie hij besluit er iets over te zeggen. Als iemand mijn waarschuxing niet volgt, dan kan ik jammer genoeg niets meer doen dan dat jammer te vinden...

Grtz!

ToetjesMonster vindt dit leuk.
  15. Dunk

Het probleem is, nu wordt CM meer en meer een verboden vrucht voor mij en is nog het aantrekkelijker om het te proberen..

16. Johnny Snow

Ik dacht ik met vier maanden van opzoekingswerk over deze drug vooraleer het te proberen wel kon besluiten het eens minstens ene keer te proberen. Neem van mij aan, als je het doet, ben je nog dommer dan ik, ik heb me laten vangen en weet waarover ik het heb en waarschuw je. Als je het probeert, wees dan zo vriendelijk om binnen de paar maanden toe te komen geven: doe nooit in je leven, niet ene keer, meth. En of je het toe komt geven of niet, als je het doet, weet ik dat je mij in jezelf toch gelijk gaat geven.

En ik zou graag even het topic meth stoppen, omwille van persoonlijke redenen...

17. Dunk

Het is wel goed dat je waarschuwt, ik kan mijn verstand gelukkig nog gebruiken hoor :)

18. Mindless

Johnny bedankt voor je waarschuwingen. Ik was gewoon benieuwd naar jouw situatie maar je hebt alle recht om dat voor jezelf te houden natuurlijk.

Johnny Snow vindt dit leuk.
  19. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Zeker bedankt voor de waarschuwing @Johnny Snow . Begrijp ook dat je een aantal dingen voor jezelf wil houden. Maar de kijk op methamfetamine vanuit jouw situatie is toch "extreem" anders dan bijvoorbeeld iemand die het 1x, 1moment, 1 dag op zijn levensweg gebruikt en daarna nooit meer aanraakt?

20. frans

frans Newbie

21. frans

frans Newbie

een duidelijke waarschuwing, het is de heftigste drug die ik ooit 1x gebruikt heb, en ik zal hem nooit meer gebruiken.het heeft bij mij lange tijd bij mij paniekaanvallen veroorzaakt.
    Het is voor mij duidelijk eens maar nu ook nooit meer

22. Erowido

Erowido Experimenterende gebruiker

Ik kanje al als ervaringsdeskundigen vertellen dat als je eenmaal verslaafd bent, er je hele leven wel nog craving kan krijgen, al is het niet voor altijd bij dezelfde sterkte.

Bij de cliniek waar ik gezeten heb was er een ervaringsdeskundigen die na 10 jaar clean zijn zijn verhaal kwam doen, en nogsteeds craving ervaart.

Ik zelf als ex gebruiker wordt wel gekwetst op je mening dat verslavingen te genezen valt, het valt enkel te behandelen, en je kan er mee leren leven, maar het is zeker niet te genezen!!

Ik moet dagelijk anti depressie en psychotica voor me klachten.

En 60 mg blacofen tegen mijn cravings slikken

De rest van me leven bij het GGZ lopen, het is geen lachertje ofzo

Laatst bewerkt: 3 jan 2018
  23. Mindless

Sorry, ik wilde niemand kwetsen met die post. En uiteraard is het geen lachertje. Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in crystal meth en enkele andere drugs door erover te lezen en docu's te kijken. Wellicht niet de meest betrouwbare bronnen voor juiste informatie, maar het is voor mij wel duidelijk dat verslaving aan meth absoluut geen lachertje is.

Maar alsnog sta ik achter mijn overtuiging dat elke verslaving is te genezen. Degenen die me kennen hier weten waarschijnlijk wel dat ik dit spiritueel bedoel. Voor anderen kan zo'n opmerking kwetsend zijn omdat het lijkt alsof ik denk dat zo'n verslaving niets voorstelt. Nogmaals excuses als dat zo overkomt, maar ik vind absoluut niet dat het niets voorstelt. Verslaving is één van de naarste dingen die een mens mee kan maken, al helemaal aan iets als meth. Maar zelfs al is dat zo, ik ben nog steeds van mening dat je genezen kan worden van elke verslaving en elke depressie. Genezing op spiritueel niveau. Daar mag je van vinden wat je wilt, als je maar niet denkt dat ik licht denk over verslaving (aan bijv. meth). In bepaalde zin zijn we allemaal wel verslaafd aan iets. Dat is de menselijke conditie. Maar we zijn meer dan slechts 'mens'. Er is genezing mogelijk van de menselijke conditie van verslaving/depressie. Het is geen gegeven/onoverkomelijkheid dat je de rest van je leven zult moeten lijden aan verslaving/depressie.

Het is uiteraard een gevoelig onderwerp. Ik zal hier beter op moeten letten en uitleggen wat ik precies bedoel.

Skaf-Giraffe en lysergic bink vinden dit leuk.
  24. Het witte Konijn

Het witte Konijn Experimenterende gebruiker

Woow erg interessant en zeer educatief report. Maar lees het wel met kippenvel omdat ik er ook erg van schrik hoe heftig deze drug is. Het klinkt echt niet aantrekkelijk om eraan te beginnen wat mij betreft, dit neemt je leven totaal over.

25. Johnny Snow

Ik ben blij dat deze post deze specifieke reactie krijgt, zo heb ik naar ik weet tenminste een enkel iemand duidelijk kunnen maken, alsmede Mindless zijn research naar deze drug en zijn bewustwording - minder uitgesproken maar zeker meer lucide over wat CM met iemand doet (dus in die zin twee bevestigende reacties) - dit geeft mij het gevoel een significante morele plicht vervuld te hebben met deze post, waarvoor dank aan jullie beiden, dit stemt mij blij! :)

Skaf-Giraffe en Het witte Konijn vinden dit leuk.
  26. Johnny Snow

cf; voorgaande post. Respect!

Laatst bewerkt: 4 jan 2018
  27. Johnny Snow

Om toch een persoonlijk aspect publiekelijk te maken, gezien mijn situatie - alles kan een keertje slecht vallen, dat heb ik al met elke drug gehad, ook meerdere door het oog van de naald OD's - maar ik ben slecht gegaan van CM, en niets - terwijl dit voor CM nog niet eens zwaar slecht gaan is - is te vergelijken met de horror van slecht gaan van kristal, en dat zal voorvallen, en eerder vroeg dan laat, het is eigen aan zo'n sterke drug, en terwijl je weet dat je een ambulance moet bellen omdat je aan het sterven bent, bel je geen ambulance omdat de drang te blijven roken zo groot is.

Ik heb deze ervaring met veel geluk slechts weten te overleven, en geen enkel ander scheefgaan kan men scheefgaan noemen eens men scheefgaan van kristal kent: momenteel lig ik op intensive, nog steeds, aan full life support.

Het is niet nodig dat deze personen dit bevestigen, dat is aan hen, maar twee personen op het forum hebben met een extra toevoeging langs mijn kant zekerheid over de waarheid van wat ik hier vertel.

Thans heb ik zeker een shock opgelopen van deze ervaring.

En dit is 'normaal' voor kristal.

Daarom, tevens de ironie dat het mijn laatste keer gebruik ging zijn, is CM een drug het proberen niet waard. Het overkomt velen de eerste keer al. Dodelijkste drug ever: orgaanfalen, hartschade, gelukkig geen hersenschade, in afwachting van operatie anemisch en totaal miserabel is dit allesbehalve ideaal om een afkick van meer dan twintig jaar gebruik, hardcore gebruik van hardcore drugs, te starten - but that's reality.

I don't believe in Jezus, I don't believe in Hitler, I just believe in me... (parafrase Lennon, God: is a concept by which we measure our pain).

ps; dit kan schokkend klinken, maar ik was me bewust van de risico's, maar sommige dingen kan je zelfs na al het nodige vooronderzoek niet inschatten/weten/beoordelen/verwachten - de mens is nu eenmaal niet perfect... Ja, ik ben in de valstrik gelopen waarvan ik dacht deze te kunnen ontlopen, doch bewust van de faalbaarheid van dit idee, is de effectiviteit ervan qua impact het tegendeel van het te onderschatten, not by far can you imagine the impact of some things! Live and let die...

pps: het is niet vanzelfsprekend dit publiek te maken, ik hoop dan ook enkel maar respectvolle reacties hierop te verkrijgen...

ppps: drugs are history to me since now.

Skaf-Giraffe, Kikemoes, Dunk en 3 anderen vinden dit leuk.
  28. Johnny Snow

btw: ik hoop met voorgaande post de interesse van sommigen zich aan het proberen van deze evil drug te ontmoedigen en voorkomen.

lysergic bink vindt dit leuk.
  29. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Neen , mijn interesse is er al lang van weggelopen.
    Pepeffect analyserend op mezelf x aantal keer potenter.
    Jezus
    dan praat ik iemand doof of dood ofzo
    om over de andere amfetamine gerelateerde typische randverschijnselen
    maar verstandigerwijs te zwijgen .

Neen ik haal de filmpjes of de docu's op dat spul mocht ik eraan raken.
    Er zijn bepaalde grenzen die je niet opzoekt,als je al enige zelfkennis hebt.
    Maar heb met de nodige aandacht je posts gelezen, want er werd her en der
    luchtig over gedaan door mensen die het ''vermoedelijk '' niet hadden het echte spul.

Viezigheid, zielwegvretende klotezooi, waardigheidsafnemende eeuwig schaamteopwekkende effecten bezittend kutklotemiddel , naziopjuttende oorlogsanalyserende gekkewanenvoedendenormenaanvaarding alom

dus i say no, no public stim fapping for me voor 36 uur zoals ik omlangs las.
    God weet welke fixatie het bij mij voed en doet op ingaan voor nog langer brrrrr

Skaf-Giraffe vindt dit leuk.
  30. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi johny,

Net als mindless heb ik me de laatste tijd wat meer verdiept in crystal meth. Wat een gruwelijk enge drug zeg! Bedankt voor je eerlijke en persoonlijke verhaal. Ik denk niet dat ik deze waarschuwing nodig had (geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dit te gaan proberen) maar het is heel goed dat dit soort ervaringen en waarschuwingen op ons forum staan.

Al zorgt jouw post er maar voor dat er 1 persoon de beslissing neemt het niet te proberen dan is het al de moeite waard!
    Heel veel sterkte met jouw herstel. Ik hoop dat je snel weer op andere wijzen plezier in het leven kunt vinden.

Mindless, Johnny Snow en lysergic bink vinden dit leuk.
  31. Jmths

Het is natuurlijk niet zwart wit maar het dilemma is dat als je het als ziekte gaat benoemen men er vanuit gaat dat er niets aan te doen valt en vervallen mensen al snel in een slachtofferrol. Als je er vanuit gaat dat het niet te 'genezen' valt zal een persoon zichzelf vaak automatisch gaan bevestigen.

Het leven zelf is verslavend en kan zich op talloze manieren manifesteren, de manier waarop we het relativeren en er mee omgaan is wat er uitiendelijk toe doet. Uiteindelijk is verslaving ook leren omgaan met hebzucht in het algemeen.

Zelfs als het zich manifesteert in het gebruik van een middel hoeft het niet perse enkel negatief te wezen, zonder cocaïne had Freud waarschijnlijk geen 400 boeken geschreven en uiteindelijk is deze overleden aan longkanker als gevolg van sigaren roken.

Klinkt trouwens als een heftige dagelijkse cocktail, sterkte daarmee.

OT: De Louis Theroux documentaire city on crystal meth is wel interessant en relevant.
    Was ook een spuiten en slikken op reis aflevering dat ging over exponentieel stijfend methamfetamine gebruik in Griekenland (waar het Sisha wordt genoemd) sinds de crisis. Zijn natuurlijk ook genoeg documentaires rond methamfetamine problematiek in Indonesie waar methamfetamine Jabba wordt genoemd.

Kennissen zeggen dat methamfetamine sinds enkele maanden vrij beschikbaar is geworden in (NL) Brabant.

Mindless vindt dit leuk.
  32. Johnny Snow

Er is een wereld van verschil tussen Methamphetamine of Crystal Meth, dat oneindig malen meer potent is, dan is er nog een wereld van verschil tussen het te snuiven of het veel meer potente roken, en tot slot is er binnen Crystal Meth ook nog een wereld van verschil tussen Ice (witte kristallen genoemd Shards, de krachtigste vorm, ook 'super-meth' genoemd) of Glass (doorzichtige Shards).

Het verschil in potentie en kleur komt tot stand door een goed of slecht(er) productieproces, met name de extractie van de euforische hoofdcomponent pseudo-efedrine.

33. Jmths

Verschil tussen vapen en nasaal is natuurlijk wel evident.

Maar wat is nou precies het verschil tussen methamfetamine en crystal meth waardoor crystal meth potenter is?

Als ik crystal meth google staat er dat het een aanduiding is van 'crystal methamfetamine'. En met kristalvorm wordt in de volksmond eigenlijk vrijwel altijd de hydrochloride (HCL) vorm bedoeld. De kristallen worden vaak gecrunchd/gemaald waardoor je dan (wit) 'poeder' krijgt.
    Veel mensen prefereren hele kristallen omdat je dan meer zekerheid hebt van een zuiver onversneden product.

"Hoewel pseudo-efedrine in vergelijking met soortgelijke stoffen als amfetamine en efedrine een zwakke centraal zenuwstelsel stimulant is, kunnen ernstige ongewenste effecten optreden, zoals cardiovasculaire effecten (hypertensie, aritmieën...) en centrale effecten (hallucinaties, convulsies...)."

Pseudo-efedrine lijkt me niet bepaald wenselijk om te consumeren. Pseudo-efedrine wordt vaak gebruikt als bestandsdeel voor de synthese van methamfetamine. Het lijkt me dat je zo min mogelijk pseudo-efedrine restant wilt voor een zo zuiver mogelijke methamfetamine synthese.

99% zuivere methamfetamine (HCL) met blauwe kleur door toevoeging van kleurstof is al vaker in het verleden voorgekomen. Kleur valt wel makkelijk te manipuleren en wordt vaak als PR stunt gebruikt.

Kennis is industrieel chemicus en die zegt dat methamfetamine een van de meest makkelijk te synthetiseren harddrugs is, breaking bad is de grootste bullshit serie ooit naar zijn woorden. :')
    Zelf is mijn kennis hier omtrent beperkt maar de online handleidingen die ik heb gelezen doen het zeer makkelijk klinken. Met een disteleetketel en pipet kom je zogezegd al vrij ver.

Zijn er veel amateurs die zelf wat aanklooien denk je? Kan me wel voorstellen dat een slechte synthese (bijproduct) vervelende bijeffecten kan geven.

34. Johnny Snow

De pseudo-efedrine is de stof die CM zo krachtig maakt, daardoor is het zo'n toxische drug, kristallen geven niks zekerheid over kwaliteit, het verschil tussen M en CM is dat CM veel hoger geconcentreerd is en door een ander productieproces wordt gefabriceerd. De meeste CM wordt in the USA gemaakt in home made CM lab's, door mensen zonder kennis van chemie en dit is allesbehalve makkelijk in die zin dat het heel gevaarlijk is - vele lab's exploderen, daarom ook de slechte kwaliteit van CM in the USA genaamd Crank. Goede CM zoals die ik altijd kocht komt van Mexico, het walhalla van de CM productie waar vele en grote, professionele lab's zuivere Ice produceren waarvan ze de vraag amper kunnen bijbenen (vandaar de vele Crank). Iedereen kan Crank maken, weinigen highest quality CM.

35. Bierflesje

Bierflesje Experimenterende gebruiker

Ik ben misschien wat laat met mijn reactie, maar na het lezen van je ‘tripreport’ en de daarbijhorende reacties weet ik genoeg!

Ik ben iemand die snel geinteresseerd is in bepaalde dingen en dus ook middelen.
    Heb er ook ooit aan gedacht om dit horror-middel ookt te gaan gebruiken.
    Johnny, je doel is voltooid!
    Ik ben absoluut echt bang geworden voor dit middel.
    Ik lees veel over elk middel die je je maar kunt bedenken, puur uit interesse en misschien zelfs wel nieuwsgierigheid.
    Wist voor ik dit las al wel wat de risico’s van deze kapotmakende drug kunnen zijn, maar na dit gelezen te hebben is het in mijn ogen iets geworden wat ik liever uit zou kotsen als inhaleren (GELUKKIG MAAR!).

Inderdaad heel goed dat dit topic op ons forum staat, het heeft (ver gedacht) misschien wel mijn leventje een soort van gered door mij te overtuigen, net als misschien en waarschijnlijk ook andere mensen die dit topic gelezen hebben en nieuwsgierig waren naar deze drug.

Gelijk geschrapt van mijn ‘drugs-bucketlist’!

Fenrir en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  36. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Jammer dat Johnny niet meer zelf kan zien dat hij tripreporter van de maand' is geworden. Dat had hij zeker leuk gevonden.

37. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Heeft-ie wel nog kunnen zien denk ik. Het is bekend gemaakt op 21 januari en hij is nog t/m 17 februari online geweest met dit account.

38. Sofia87

Sofia87 Gast

Ik heb nog regelmatig contact met hem. Ik geef het hem door. Het zal hem zeker deugd doen.

Ik kan eindelijk ook meedelen dat hij zich aan het herpakken is. En ik heb er vertrouwen in dat hij zal slagen. I believe in you buddy!

Laatst bewerkt: 4 mrt 2018
    Erowido, Casaan, Mindless en 2 anderen vinden dit leuk.
  39. Skaf-Giraffe

Skaf-Giraffe Experimenterende gebruiker

You can do it Johnny!
    De minimale "nieuwschierigheid" die ik had voor deze substantie is compleet verdwenen.

Thanks mate!

Casaan vindt dit leuk.
  40. Menno

Menno Newbie

Wow,
    Letterlijk het enige woord wat ik zou kunnen bedenken om dit te beschrijven.
    Als ik dit lees voel ik bijna de ervaring maar kan ik deze net zo goed begrijpen als dat ik het antwoord weet op de vraag wat er na de dood is.
    Ik vind het heel mooi vertelt en beschreven.
    Na dit gelezen te hebben zou ik het graag willen ervaren maar tegen beter weten doe ik dit niet,
    Vond het echt speciaal dit te kunnen lezen.

Dunk en Bas vinden dit leuk.
Laden...