• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Crystal Meth en #4 Heroïne - meest intense euforie ooit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Freaky Freggle

Experimenterende gebruiker
Dit is een report over de 1ste keer dat ik Crystal Meth rookte en ik deed dat in een combo met #4 Heroïne.

Ter inleiding

Het is misschien overbodig maar ik zal toch even uitleggen wat #4 Heroïne juist is: in Europa is hoofdzakelijk #3 Heroïne te vinden, in de States oa #4 - de 3 en 4 slaan op stappen in het productieproces. De nr 3 is dus niet het afgewerkte eindproduct, de nr 4 wel - en waar 3 een base is en bruin ziet is 4 hydrochloride en dus perfect om te snuiven, gewoonlijk wit van kleur. De 4 is veel intenser dan 3 en vooral qua euforie.

Het trip report

Het was dus de eerste keer dat ik Crystal rookte; ik had beide producten uit Canada laten komen, die vendor stond bekend voor zijn hoge kwaliteit van beide producten, en jawel; de Crystal is getest op 84% en de #4 op 78%.

Ik had de dag voordien een redelijke lijn Crystal gesnoven maar dat vond ik niet zo heel spectaculair. De dag daarvoor had ik een klein lijntje hero gesnoven en dat was wel heel spectaculair.

De vendor had mij gewaarschuwd voor het intense effect bij het roken van de Crystal, en ik ben zot van stims maar ik wil dat altijd uitbalanceren met downers - vandaar de #4.

De Crystal waren mooie kristallen, echt shards, en daar heb je niet veel van nodig, ik vond voor ik eraan begon een hele gram nogal veel. De #4 was een wit poeder met een heel lichte, subtiele roze schijn en ook hiervan heb je niet veel nodig; tenminste als je zoals ik geen tolerantie hebt voor die producten.

Ik deed een kleine hoeveelheid kristallen in mijn Meth-bowl en maakte me klaar voor de inslag. Eerst hield ik mijn aansteker onder de bowl zonder deze aan mijn lippen te zetten en terwijl ik de bowl roteerde wachtte ik tot er wat damp uitkwam, daarna deed ik hetzelfde maar dan terwijl ik een trek deed. Ik hield de rook niet lang binnen, zo deed ik 3 trekken en jawel, ik was vertrokken.

Ik was helemaal gestimd, zo een sterke stim was nieuw voor mij; ik kon mijn lichaam niet stil houden, mijn hart ging tekeer, er stroomde een spanning doorheen mijn gehele lichaam alsof mijn centraal zenuwstelsel onder stroom stond - dit was fantastisch want dit was de fysiologische euforie, het is niet zoals het full body orgasm dat je krijgt van XTC maar het principe is hetzelfde - en ik begon te tweaken (dwangmatig met hyperfocus met 1 ding bezig zijn, bij mij was dat schrijven op mijn blog, ellenlange teksten).

Na een uurtje was ik nog steeds even hard aan het gaan maar ik had zin om nog enkele trekjes te doen en er zat nog geherkristalliseerde olie in mijn bowl. Ik deed een drietal trekken en plots was ik veel te hard aan het gaan; mijn hart bonkte zwaar en ik kreeg een beetje moeite met ademhalen - tijd voor de #4 dacht ik; ik deed een grote lijn.

Na ongeveer 2 minuten kickte de 4 in, en vanaf dat ogenblik had ik de meest intense euforie die ik ooit gehad heb; ik was een beetje high in mijn hoofd, ik werd rustig maar toch in combinatie met het effect van de Crystal en nu had ik wel degelijk een full body orgasm; zalige tintelingen stroomden doorheen elke vezel van mijn lichaam en ik voelde me zo goed dat ik het niet in woorden kan vatten; ik ben gewoon op mijn bed gaan liggen en simpelweg genieten van de effecten.

Zo heb ik op een namiddag en nacht en voormiddag die hele gram Crystal weggewerkt tezamen met een halve gram #4. Ik heb nadien geen crash gehad, maar dat heb ik bijna nooit, ik had wel sterke cravings naar de Crystal toen die op was maar met nog een lijn 4 had ik daar geen last van.

Zo, dit was mijn report - hopelijk interessant genoeg om te lezen.

Grtz

Digitalism

Belezen gebruiker
Klinkt als een hele fijne ervaring! Toch klinkt dit voor mij, als leek op het gebied van deze twee stofjes, als een gewaagde combinatie. Hoe lang is dit inmiddels geleden en heb je deze stofjes daarna nog (vaak) aangeraakt?

Sowieso leuk en interessant dat je dit deelt.

Freaky Freggle

Klinkt als een hele fijne ervaring! Toch klinkt dit voor mij, als leek op het gebied van deze twee stofjes, als een gewaagde combinatie. Hoe lang is dit inmiddels geleden en heb je deze stofjes daarna nog (vaak) aangeraakt?

Dat is ondertussen al enige jaren geleden, ik heb beide slechts een aantal keren gedaan.

Hardcore_frk

Badass junkie
Heel vet en interessant report!

Maar dit zou ik niet aandurven.. Eén van de sterkste stimulanten, downen met één van de sterkste downers. Maar ik kan me iets voorstellen bij de euforie die het moet hebben gegeven.

Ga je dit nu vaker doen?

Freaky Freggle

Heel vet en interessant report!

Maar dit zou ik niet aandurven.. Eén van de sterkste stimulanten, downen met één van de sterkste downers. Maar ik kan me iets voorstellen bij de euforie die het moet hebben gegeven.

Ga je dit nu vaker doen?
Nee heb het een paar keer gedaan maar dat is al een tijd geleden.

De Zandman

Badass junkie
Een wijze keuze lijkt me zo.
Had je eerder ervaring met die H4?
En met Christal Meth?
Had je deze combi zelf bedacht en uitgewerkt?
Je had geen tolerantie schreef je, hoe wist je wat de juiste dosering moest zijn?
En nee, ik ga en wil dit niet nadoen... interessant is dit topic wél.

Freaky Freggle

Een wijze keuze lijkt me zo.
Had je eerder ervaring met die H4?
En met Christal Meth?
Had je deze combi zelf bedacht en uitgewerkt?
Je had geen tolerantie schreef je, hoe wist je wat de juiste dosering moest zijn?
En nee, ik ga en wil dit niet nadoen... interessant is dit topic wél.
Met de h4 had ik ervaring, met Crystal niet.

Tja, de juiste dosis, ik deed voordien altijd gewoon mini lijntjes van de h4 en dat was genoeg maar omdat ik hier zo een rush had van de Meth deed ik een grote lijn.

De dosis Crystal daar deed ik gewoon enkele shards van in mijn bowl.

Nee, ik heb de combi niet geheel zelf bedacht, het idee kwam van de Speedball.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Hoezo koos je ervoor om de crystal meth met heroine te mixen, en niet met een benzo?
Blijft toch een gevaarlijke combi the king of the amfetamines mixen met the king of the poppy
En mij lijkt de crystal remmen met een pammetje een stuk veiliger dan een grote lijn heroine nemen en worst case od'en

Freaky Freggle

Hoezo koos je ervoor om de crystal meth met heroine te mixen, en niet met een benzo?
Blijft toch een gevaarlijke combi the king of the amfetamines mixen met the king of the poppy
En mij lijkt de crystal remmen met een pammetje een stuk veiliger dan een grote lijn heroine nemen en worst case od'en
Voor de euforie natuurlijk...

Stonologie

Wijs gebruiker

De combi opiaat met stims is echt ongelovelijk slecht voor je hart. Meer als bijna alle andere combis. Speedball heet deze combi, al is dat meestal in een injectie.

Ik heb zelf #3 geprobeerd (roken) maar vond dat niet zo bijzonder. Met stims ben ik ook wel klaar. Altijd die crash. Meth vind ik dus niet interessant.

Maar de combi heroine en meth zou ik nooit doen. Hartstilstand zit ik niet op te wachten. Wel zal het heel lekker zijn geweest. Zo lekker dat doodgaan je niet meer zo interesseert.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik denk het wel ja. Wat hij vertelde over zijn hart operaties. Klonk alsof hij maar heel kort had. En stoppen lukte hem helaas niet. Heel zuur

Zoals @blue eyes zegt leeft hij nog gewoon, dat is hoe ik het ook begrepen heb. Dus dit zijn echt onzinnige en onware speculaties.

Dat gezegd hebbende, ging (gaat) hij inderdaad op een debiele manier met drugs om.

Stonologie

Wijs gebruiker
Zoals @blue eyes zegt leeft hij nog gewoon, dat is hoe ik het ook begrepen heb. Dus dit zijn echt onzinnige en onware speculaties.

Dat gezegd hebbende, ging (gaat) hij inderdaad op een debiele manier met drugs om

Mijn excuus. Na alle rapporten over operaties aan de aorta en het hart had ik niet verwacht dat hij nog zou leven.

Gelukkig maar

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mijn excuus. Na alle rapporten over operaties aan de aorta en het hart had ik niet verwacht dat hij nog zou leven.

Gelukkig maar

Gelukkig inderdaad. :) Je zou het inderdaad misschien niet verwachten op basis van wat hij schreef. (Ik weet niet precies welk deel waar was en welk deel niet, was bij hem niet altijd even duidelijk, maar dat hij zware problemen had, daar was geen twijfel over.)

Stonologie

Wijs gebruiker
Gelukkig inderdaad. :) Je zou het inderdaad misschien niet verwachten op basis van wat hij schreef. (Ik weet niet precies welk deel waar was en welk deel niet, was bij hem niet altijd even duidelijk, maar dat hij zware problemen had, daar was geen twijfel over.)
Dat is waar, hij had een gekke schrijfstijl en typte altijd op meth of coke

Dopemonster

Wijs gebruiker
Legends never die🙏
John snow als je dit leest snuifze en spuitze ouwe legend!
Laat die mafklappers maar lekker lullen hoor die weten pas hoe goed heroine eigenlijk voor je is als ze het zelf eens hebben geprobeert.

Stonologie

Wijs gebruiker
Legends never die🙏
John snow als je dit leest snuifze en spuitze ouwe legend!
Laat die mafklappers maar lekker lullen hoor die weten pas hoe goed heroine eigenlijk voor je is als ze het zelf eens hebben geprobeert.
Ik heb wel 3 keer heroine gerookt haha. Vond het wel chill maar niet zoals dingen als GHB ofzo. Dat vind ik persoonlijk veel leuker. Kotsen kotsen kotsen en als het leuk begint te worden ben je al afhankelijk, Idk not a path for me

Ik hoop dat hij er oud mee wordt.

Laatst bewerkt:

Dopemonster

Wijs gebruiker
Ik heb wel 3 keer heroine gerookt haha. Vond het wel chill maar niet zoals dingen als GHB ofzo. Dat vind ik persoonlijk veel leuker. Kotsen kotsen kotsen en als het leuk begint te worden ben je al afhankelijk, Idk not a path for me

Ik hoop dat hij er oud mee wordt.
Doseerde je niet te hoog dan?
Ik vind 't lekker als subtiel functioneel roesje, ervan knikkerbollen kan ook lekker zijn maar het enige wat je dan nog doet is slapen slapen slapen
En idd je vind het pas echt 'lekker' als je al hooked bent omdat je hersenen je dan voor de gek houden
Anyway je kunt het idd beter bewaren voor ziekenhuis bezoekjes
Liever een gtje inderdaad!

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Fijn reportje om te lezen, dat zeker, fijn dat je dit zo hebt kunnen beleven en verder niet afhankelijk bent, leid ik af, aangezien het al enkele jaren geleden is en maar enkele keren hebt gedaan. De ongekende euforie die je hebt ervaren, lijkt wel van een level, dat niet te evenaren valt. Qua drugs en euforie zijn voor mij MDMA, 4-FA en 6-APB de high ones en ondanks dat de euforie die jij hebt ervaren waarschijnlijk de mijne verpletterd, blijven dat 2 stofjes waar ik zo ver mogelijk van weg wil blijven, net om hun enorm verslavende kant en dat ranzige beeld dat ik direct associeër met deze stofjes en ook spuiten, bazen, chinezen, snuiven...het zegt me helemaal niets. En heroïne zeker al, gewoon al omdat dit een opiaat is. Ik vond Tramadol al zo'n verslavende meerslapperij, net als heroïne zou ik ook andere in dat rijtje v opioïden als fentanyl, oxycodon mijden als de pest. Crystal, is dan weer de über potente grote broer van de stims/amfetamines, waar ik beter mee gekend ben en zn kleine broertjes me al heel wat plezier hebben gegeven, hou ik deze ook het liefst daar in de States. En het is kort door de bocht, naïef en nonsens om te denken, dat het slikken van pilletjes dan zoveel beter is. Maar bij spuiten, bazen, chinezen...daar komt pak meer voorbereiding aan te pas, het wordt al meer een ritueel, de aanloop naar. Misschien ooit, in een eindfase van dit leven, lijkt deze combo wel fijne afsluiter🙂

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan