1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crystal meth

Discussie in 'Speed' gestart door Incubi666, 15 mei 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Incubi666

Incubi666 Belezen gebruiker

Ik zag vandaag op YouTube een documentaire over dot middel hoeveel dopamine er vrij komt in tegenstelling van andere soorten drugs dat is schrikbarend hoog.
    Coke 400
    Speed 600,Mdma ook
    Heroïne 750
    En meth 1500
    Was iets in die geest ik zal de documentaire waar de Nederlandse aan het woord is nog linken.
    Hij zei dat het z o intens ervaart wordt dat het nooit bij 1 keer blijft het meest gevaarlijke en destructieve drugs ooit
    Voor mij juist een poging om er aan te komen. V raar mij af hoe het voelt. Zelfs een orgasme kwam 3c zo weinig dopamine vrij dan bij meth.
    En sex met meth moe5 goed zijn. Als ik het zou doen is het toch snuiven. Roken nee wil wel voor mij hond kunnen zorgen.. anders gaat ze maar e v en logeren. Mm mm coke speed meth op het lijstje. Qua prijzen zei hij alleen erg verschillend tussen 1 gram coke of net iets meer. Je doet er alleen veel langer mee.

2. Incubi666

Link gevonden
    Engels dus

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Succes, maar ik pas.

4. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

kijk je uit alsjeblieft? veel plezier.

5. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Experimenterende gebruiker

Gelukkig besef je dit dus wel.

Oh, helaas toch niet.
    Veel sterkte als je het toch gaat doen en laat hier weten hoe het was, als je nog terug komt.:upsidedown:

6. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Ik meende dat coke 300 units had, heroïne 400 units, speed 1200 units en meth 1500 units. MDMA weet ik niet.

Verder zou ik me niet wagen aan meth als ik jou, of ook maar iemand op de wereld was. Ik snap dat je nieuwsgierig bent (ikzelf ook!), maar slaap er nog even een paar nachtjes over gezien de consequenties zou ik zeggen!

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Die getallen betreffen dopamine. MDMA is meer serotonine. Coke is naast dopamine ook noradrenaline dacht ik en heroine heeft als opioide weer hele andere receptoren er bij.

Verder kloppen die getallen niet helemaal, amfetamine zat veel lager dan 1200 units dacht ik, maar geen tijd en zin om dat nu op te zoeken. En Meth zat dacht ik zelfs op 1600 units.

8. Incubi666

Wil de ervaring wel eens meemaken en natuurlijk is het oppassen maar dat is met elke zooi. Om het zo maar te noemen. Aan heroïne ook 1 keer gedaan oxydon ook. Wel speed verslaafd geweest. Maar ach nu weet ik beter en kan mij onder controle houden. 1 keer is 1 keer nu nog het verkrijgen er van. Zal wel weer internet worden lol. Wil op alles op GHB na gedaan hebben. Van de bekende drugs maar zo te zeggen.

9. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Experimenterende gebruiker

Je hebt dus al een verslaving achter de rug, crystal is wel nog een flinke factor meer verslavingsgevoelig vergis je daar niet in..

Vanwaar geen GHB eigenlijk, terwijl je wel bijna alles wilt proberen verder?

Fenrir vindt dit leuk.
  10. acht.zes

acht.zes Badass junkie

GHB leent zich veel en veel meer om 1 keer te proberen dan CM.

Fenrir en Mr. Brosnan vinden dit leuk.
  11. Incubi666

De dosering van GHB komt heel nauwkeurig en daar ben ik niet echt een voorstander van pakt meestal te veel ken mij zelf met meth of speed maakt het niet super veel uit
    En geven diazepam ook geen super combi.. liever een upper dan 2 downers.
    Vraag mij alleen af of ik de eurorie van meth kanvoelenin combi van mijn anti deprisiva.
    Met Mdma dat is serotonine en meth is dopamine
    Nu al een het bezitten nog... Maar goed heeft niet super veel haast moet gaan speuren haha. 1 buurt genoot die wel eens coke gebruikt aanspreken misschien kan hij er aan komen. Gewoon speed als start en meth dan ofzo.. zie wel. No rust wel zucht maar heb ik al heel mijn leven. Blijf je houden.

Laatst bewerkt: 16 mei 2019
  12. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

De man van het 24 oktoberplein was er ook aan verslaafd aldus de media.

Blijf er alsjeblieft bij vandaan

13. Incubi666

Eens moet de eerste keer zijn hou wel van een uitdaging.

14. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Haha tsja jij hebt als enige alle teugels in handen ja.

15. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Je doet er wel luchtig over. Ik herken de neiging om liefst alles een keer te willen uitproberen. Maar in het geval van crystal meth wint ratio het van die drang.

Het is uiteraard helemaal aan jou welke keuze je maakt. Als jij van jezelf weet dat je een ijzeren discipline hebt, je hebt je ingelezen en je blijft bij je beslissing, prima.

Maar ik vind het wel opmerkelijk dat je terloops vermeldt een speedverslaving te hebben gehad. Om vervolgens te zeggen ‘ik hou wel van een challenge’. Je bent blijkbaar gevoelig voor amfetamine (-afhankelijkheid). Ik vraag me dan toch af in welke mate echt tot je doordringt hoe verslavend dit middel is en hoeveel levens hierdoor verwoest raken. ‘Challenge’ is wat mij betreft nogal een understatement wanneer je als ex-speedverslaafde aan de meth gaat.

Nou ja. We horen desondanks uiteraard achteraf graag hoe het gegaan is!

Incubi666 vindt dit leuk.
  16. Incubi666

Ik kan mij zelf wel onder controle houden heb mijn lessen wel geleerd niet meer dan voor 1x in huis nemen dan kan ik er ook niet aan meer grijpen. Wat er niet is kan niet gebruikt worden. Nu alleen nog een goede persoon met goede kwaliteit. Ga het toch snuiven een halve gram lijkt mij voldoende. Of 1 gram. Prijs geen idee denk aan de coke prijs denk ik

17. Roze Olifant

Ik ben geen kenner maar volgens mij wordt 50 of 60 mg bij meth al als een stevige dosis gezien. Ik weet niet of je van plan bent om zoals het een ware meth-freak betaamt meteen vijf dagen op rij keihard door te bingen, maar anders is een gram denk ik toch wel wat meer dan voor één enkele keer.

Maar goed, je zult zelf het beste weten wat je doet. Pas op jezelf en succes.

Prijzen van drugs mogen hier trouwens niet genoemd worden, dus dat scheelt. :wink:

18. Incubi666

Ik gaf alleen een richtprijs aan en idd 1 gram is inderdaad voor meer dan 1 keer en ik noem geen prijzen want zou niet weten hoeveel het kost.
    Aangezien het in Nederland niet makkelijk aan te komen valt zal de prijzen aardig hoog zijn.

19. Roze Olifant

Oh je deed ook helemaal niks verkeerd hoor, maar ik denk ik meld het alvast voor als anderen in zouden gaan op je opmerking dat je geen prijzen weet.

Ja, ik lig wakker, heb niks beters te doen en dan is het blijkbaar verleidelijk om de zeikmod uit te gaan hangen. :upsidedown: Sorry!

20. Incubi666

Geeft Niet hoor ik ben ook een late slaper

Laden...