Crystal meth??

Blackout

Belezen gebruiker
Beste mensen,

Ik kwam een paar dagen geleden een topic tegen op dit forum over crystal meth, en in de filmjes werd gezegd dat dit zelf gemaakt kon worden. Nu ben ik even wezen zoeken op internet en kwam wat interessante dingen tegen, waaronder dit: http://www.totse.com/en/drugs/speedy_drugs/165183.html

Is dit in nederland ook mogelijk? Zijn er mensen die dit ooit hebben gefabriceerd en weten mensen hier een nederlandse handleiding ergens?

Meth vind ik maar eng spul....maar toch ben ik erg nieuwschierig over het zelf produceren :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Lijkt me maar gevaarlijk om te doen. Naar wat ik gehoord heb kan het snel in de lucht vliegen (brandgevaarlijk, dus) en de dampen die vrij komen schijnen behoorlijk funest voor je luchtwegen te zijn.

Ome_Escobar

Experimenterende gebruiker
was laatst op discovery, en werd ook gezegd dat er dampen vrijkomen die je niet moet inademen :P

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik vraag me toch af of meth ooit een keer populair in Nederland gaat worden?
Ik hoop het niet though... :(

DreamWeaver

Badass junkie
Het zal groeien, maar of het de scene zal bestormen en speed zal 'vervangen' is de vraag. Het word hier en daar al verkocht. Maar het is imho nog te duur. Het zou goedkoper moeten zijn om te produceren dan amfetamine, maar de prijs die er hier voor gevraagd wordt is meer dan voor gewone speed. Kwestie van vraag en aanbod, als alles over een tijdje op gang is zal alles rechtgetrokken worden.

Willemijn

Bewuste gebruiker
Heb laatst een reportage gezien op nationalgeographic over crystal meth.
Zij noemen het " The World Most Dangerous Drug ".
Als je die reportage hebt gezien dan zul je wel snappen wat ze bedoelen.
Crystal meth is mss es leuk om 1 keer te doen , maar als je eraan verslaafd geraakt ben je verloren.
Ze zeggen ook dat het 3keer sterker is dan C
en dat het effect veeeeel langer duurt.
Zelfkweek is mogelijk , maar zeer gevaarlijk!

DreamWeaver

Badass junkie
Die reportage is vrij eenzijdig en lichtelijk overdreven gemaakt. Op de typisch Amerikaanse manier dus. Geen enkele drug is goed voor je als je het misbruikt. Als je goed voor je lichaam zorgt is ook recreationeel Meth-gebruik in de hand te houden en niet al te slecht voor je.

Willemijn

Bewuste gebruiker
heb jij die gezien dan ?
ja alle drugs zijn in de hand te houden , het gaat om de gebruiker zelf
en overdreven gemaakt? 2personen uit die reportage zijn in een sneeuwstorm omkomen , en dat allemaal door hun eerstje en laatste trip op meth..
de eerste keren dat je het gebruikt kan het inderdaad geen kwaad
maar ik sprak dan ook over verslaafd zijn...

DreamWeaver

Badass junkie
Willemijn zei:
heb jij die gezien dan ?
ja alle drugs zijn in de hand te houden , het gaat om de gebruiker zelf
en overdreven gemaakt? 2personen uit die reportage zijn in een sneeuwstorm omkomen , en dat allemaal door hun eerstje en laatste trip op meth..
de eerste keren dat je het gebruikt kan het inderdaad geen kwaad
maar ik sprak dan ook over verslaafd zijn...

Verslaafd zijn is nooit goed voor je. Maar recreatief drugsgebruik is best goed te praten :wink:

Ik heb de docu gezien ja, en kreeg al gelijk de creeps van de voice-over en het complete sfeertje eromheen. Het neigt weer eens richting propaganda, in plaats van objectieve journalistiek.

Bovenaan