dafalgan => xtc

Pepnoize

Belezen gebruiker
eerst een dafalgan nemen (binnen een uurtje of 2 max. ) en dan vandenacht xtc, is dat gevaarlijk ? ik vond echt nergens op het forum of op google iets ivm de gevaren .

ik las wel dat beide stoffen door de lever afgebroken moeten worden en dat je daarom na je xtc gebruik beter geen dafalgan neemt... maar hoe zit het als je het andersom doet?

Pepnoize

Belezen gebruiker
dafalgan is een heel bekende pijnstiller, en ik heb het hier over dafalgan 500mg, forte.

ik ging er van uit dat de mensen dit wel gingen kennen!

als iemand het weet, kan die het dan nog snel posten? ik moet meteen door.

thx!!!

takedown84

Belezen gebruiker
Pepnoize zei:
dafalgan is een heel bekende pijnstiller, en ik heb het hier over dafalgan 500mg, forte.

ik ging er van uit dat de mensen dit wel gingen kennen!

als iemand het weet, kan die het dan nog snel posten? ik moet meteen door.

thx!!!

kzout ni wete, mr je slikt zoveel verschillende legale medicijnen dooreen, waarom zou dat ni moge? , dood zal jer ni van gaan en er word zoveel door de lever afgebroke, alcohol toch ook? dat drinke de meeste ook als ze xtc gebruikt hebben dusjah...

Shiva1982

Belezen gebruiker
Volgens mij kan je xtc gewoon beter links laten liggen als je medicijnen gebruikt. Kan gewoon nooit goed zijn lijkt mij.....

nutsss

Wijs gebruiker
Er zit codeïne in wat op zichzelf een soort downer is. Mogelijk zit het de 'upper' XTC wat in de weg maar ik denk dat je er weinig last van zult hebben bij 'normale' doseringen. :)

Bovenaan