1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Dag 4 Psy Fi, what's up DOC? Hakkuh!!!!!!!

Discussie in 'Trip reports' gestart door acht.zes, 7 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz plop!

En stilte!

Welke mongool gaat er nu met zijn tentje vlak achter een stroomagregaat staan? Tja, door omstandigheden en ik had t niet eens in de gaten toen ik de tent aan het opzetten was, hij springt pas aan als het donker wordt om de ontelbare lampjes van stroom te voorzien om de festivalgangers de weg van het festivalterrein naar de camping te kunnen doen laten vinden.
    Typisch dat ik juist wakker wordt als de herrie er mee kapt, het zal een uur of 7 zijn. Ik kruip mijn luxe slaapzak en nog luxere stretcher (overgehouden van een vishobby in ver vervlogen tijden) uit, kijk om me heen naar mijn spullen die totaal door elkaar liggen, wat een chaos. Na wat kleren opgehangen te hebben aan de spaken van de paraplu (mijn onderkomen betreft zo'n karperbivy) rits ik mijn tent open om nog meer chaos te zien, en wel ons kampement. Er ligt een halve joint op de tafel die ik maar aansteek, en trek een biertje open, op een festival moet dat kunnen zo in de vroege morgen.
    Het is dag 4 van het festival, dag 5 al dat ik er ben. Na flink te keer gegaan te zijn de eerste dagen was de dag hiervoor een relatieve rustdag, in de middag voor het eerst echt goed geslapen met behulp van 30mg oxycodon (mijn eerste opiaat ervaring), en een relatief drugsloze dag verder gehad waar ik met N ondanks een behoorlijke sufheid toch wel een gezellige avond heb gehad, en zelfs nog gedanst heb. Ondanks de takkeherrie vlak achter me heb ik goed geslapen en voel me wel goed uitgerust.
    Vandaag staat dus de DF meeting op het programma, en wel om 13.00 in de middag bij de chillout als ik me niet vergis. Ik kijk naar de tentjes om me heen, X is nog steeds in diepe slaap, die is gister door gegaan op de oxy, maar bij V hoor ik al wat geluiden, en ook N maakt aanstalten om de tent uit te komen.
    Even snel douchen voordat het druk wordt, helaas is die vrij koud maar goed, lekker opgefrist toch. De rest van de ochtend wordt er gechilled, en de rugzak wordt op orde gemaakt.
    Nou, vandaag dus weer aan de drugs, ik loop mijn nogal uitgebreide voorraad na om de drugs te pakken die ik nodig heb voor vandaag. Gisteren al besloten om de DOC eens voor het eerst goed te testen, dus ik pak 2 DOC minipilletjes van 2,5mg, en mijn DOC spray. De 25i-NBOMe spray gaat ook mee, en uiteraard ook de pepspray. Ik verdeel de neussprays over de zijvakken van mijn broek (wat een uitvinding voor neussprayman, zo'n broek met van die zakken aan de zijkant lol), en zit nog te twijfelen of ik ook nog de Flualprazolam neusspray als tripkiller moet meenemen, maar ik laat die toch maar thuis want ik heb nog nooit een tripkiller hoeven in te zetten voor mezelf, aangezien mijn principe is dat ik alles altijd moet uitzitten. En X heeft standaard toch altijd tripkillers paraat mocht iemand anders die vandaag nodig hebben.
    Bij het weer opbergen van de berg dope valt mijn oog op een zakje coke die ik bij me heb, die mocht op, en dit is eigenlijk wel een goede gelegenheid, zo vlak voor de middagmeeting. Dus hoppakee, alles op de glasplaat, en ik verdeel alles onder ons vijven want M is inmiddels ook gearriveerd in ons kamp.
    De coke valt lekker, naar zeggen equadoriaanse, wel ongetest, maar ik weet dat ie goed is. En als iedereen zijn spullen gepakt heeft vertrekken we vol goede moed naar de meeting op het festivalterrein.

Al snel hebben we de meeste mensen gevonden, ik schud iedereen de hand en deel knuffels uit en we gaan onder een soort tentdoek met hooibalen liggen, lekker in de schaduw want het is inmiddels behoorlijk warm geworden. Aanwezig zijn @verwondering @NiandraLades @psycel @Psilocyloner (dacht ik toch?) @Fenrir en iemand die op zijn broer lijkt lol, @Eik @Wiz en even later ook @Rupsen God ❤ alsmede ook nog wat andere mensen, vrienden van vrienden, ook aangenaam volk. Ik probeer wat te ouwehoeren, maar ik merk dat ik best gaar ben nu de coke begint uit te werken en ga liggen in het gras om een hazeslaapje te doen van een kwartier terwijl ik gebeten wordt door iets van mieren of zo, maar dat boeit me verder niet. Weer wakker besluit ik om de DOC er maar in te gooien, het is inmiddels rond 14.00 uur. Aangezien ik nog geen echte ervaring heb met DOC besluit ik om er 2,5mg in te gooien en van daar uit zie ik het wel. Ik hoop op wat energie want ik ben zo suf als wat! Tja, daar zit je dan, normaal gangmaker, maar nu stil en ook wel onzeker, mede doordat ik iets voel opkomen wat ik nog niet ken, iets zonder referentiekader. Ondertussen wordt er lekker geouwehoerd om me heen, en de vrienden van het forum gaan af en toe eens weg voor een frisse duik of een beetje rondlopen. Ik voel dat de DOC zijn werk begint te doen, maar vooralsnog geen energie. Dus besluit ik nog 4 neussprays van 250ug te nemen, ik zit nu op 3,5mg.

Nog steeds gaar, maar gelukkig is er @Fenrir die altijd een lolly paraat heeft voor hen die het moeilijk hebben en ik kies er een die de juiste energie lijkt te hebben. Zo'n lolly doet inderdaad wonderen, ik voel me al snel beter. Ik besluit de dosering op te voeren naar totaal 4mg DOC en begin me eindelijk wat energiek te voelen. Na wat overleg wordt besloten om de hangsetting in te ruilen voor een plek dichtbij de mainstage om lekker te kunnen gaan dansen, dus pakken we onze spullen op en lopen aan. Bij een soort fonteintje houden we halt omdat er iemand zijn slippers vergeten is en teruggaat om die te halen. Dan wordt het ingewikkeld, de een wil niet wachten, de ander moet naar de WC, Weer een ander gaat achter degeen aan die zijn slippers vergeten is en dan sta ik ineens alleen bij het fonteintje, alles lijkt als los zand uit elkaar te vallen nu terwijl ik eindelijk echt begin te trippen en de eerste visuals zich aandienen. Dan komt er toch volk terug, slipperman blijkt spoorloos verdwenen en we besluiten dan maar zonder hem naar de mainstage te lopen.

Vlak voor de tent van de mainstage aan het pad bij het water slaan we ons kampement op, kleedjes worden uit rugzakken gehaald, en ik drink gretig van de 3 liter waterzak die ik bij heb, handig zo'n ding! En dan stort ik me op de dansvloer, ik voel me goed, heb wat energie, ben lekker aan het trippen en zit er wel goed in, terwijl V, N en M naast, voor of achter mij uit hun plaat gaan! Ik ga lekker, maar er kan nog wel wat bij, dus verhoog ik de DOC met 500ug en mee daarna een stuk of 4 25i-sprays. Nu ga ik echt lekker, de visuals worden heftiger en ik ga als een speer daar op de dansvloer. Maar ik begin mezelf ook te ruiken, niet gek met al dat zweet. Even pauze, ik loop naar de kleedjes al waar ik spontaan zin krijg om al mijn kleren uit te treken en het water in te springen, waarom ook niet? Ik moet toch eens iets aan mijn preutsheid doen, dit is een goed moment! Ik vraag N of ze me wil vergezellen en ze stemt meteen in, dus rennen we naakt en al trippend het water in, wat een heerlijk gevoel, zo vrij, zo lekker, zo natuurlijk! En wat is het fijn om trippend te zwemmen, niet normaal meer!

Weer helemaal schoon is het tijd om ons weer op de dansvloer te gooien, waar ik me weer in het zweet werk en daarna nogmaals mezelf naakt te water stort. Ik besluit de DOC op te voeren naar 5mg, en stop mijn neus ook nog vol met 25i en hooikoortsspray (das Pepspray in vermomming lol), en ga nu echt kneiterhard. Wat een bak energie, nog nooit meegemaakt. En wat een mooie visuals, alles leeft en beweegt als dat alles een rivier is! Ik voel me als herboren, fantastisch dit! Wat nou ouwe lul! Ik voel me weer tiener, en krijg flashbacks van m'n gabbertijd in de jaren 90. Heb ik het toen ooit zo vet gehad? Ik durf te stellen van niet. En dan komen er donkere wolken aan, een complete wolkbreuk dient zich aan!

Het regent keihard terwijl N en ik onze spullen in onze rugzakken proppen. Als we alles opgeborgen hebben blijft er een telefoon en wat papiergeld liggen. N wil gaan schuilen maar ik druk haar de telefoon en het geld in de handen. Niet van mij, schreeuwt ze me toe door de regendruppels heen, maar ik weet zeker dat die van een van ons moet zijn. We rennen een tent onder waar ik in de gaten krijg dat een onbekende telefoon te veel verantwoordelijkheid is voor een zwaar trippende N, dus overhandigd ze me het geld en de telefoon die ik in mijn rugzak doe. En als de regen eindelijk minder wordt lopen we terug naar waar ooit ons kampement was, om daar nog even te gaan zitten. N gaat hard op 5Meo-Mipt, te hard zegt ze. Damn, waar is die Flual, waarom heb ik die niet meegenomen! Helaas is ook J (die standaard tripkillers op zak heeft) al een paar uur niet gezien, dus geen tripkiller aanwezig. N wil terug naar de camping maar is duidelijk niet in staat om nog enigszins te kunnen navigeren. Inmiddels ga ik zelf ook te hard, het is een beetje uit de hand gelopen met de 25i-spray, ik herken de ongemakkelijke bodyload van een eerdere iets te enthousiaste trip. Dus besluit ik om met haar naar de camping te lopen. Het regent nog steeds, dus we doen V's kleedjes om onze hoofden. N ziet er uit als een arabier lol, en ik maak grapjes over bijbelse taferelen, en al lachend zoeken we onze weg naar de camping.

Daar aangekomen herenigen we ons met slipperman, die er dus blijkbaar met opzet tussenuitgesneakt was omdat hij behoorlijk moe was. Dan duiken ook V en E op, die ons melden dat E haar telefoon en geld is kwijtgeraakt in de chaos van de stortregen. Meteen gaat er een lampje branden in mijn hoofd, en ik geef E haar telefoon en geld terug, ha die had je niet verwacht he!

Ik ga kneiterhard en heb energie voor honderd en ook V, die E naar de camping heeft vergezeld heeft er nog wel zin in. Dus besluiten we om terug te gaan, nog even alles geven! Gewapend met alleen een waterzak, een snel gedraaide joint en mijn trouwe sprays raced V op zijn trouwe fiets met mij achterop naar het festivalterrein, alwaar we blootsvoets de hele avond uit onze plaat gaan helemaal vooraan de mainstage. Ik heb de tijd van mijn leven, zoo veel energie, zooo mooie visuals, zoo goeie vibe, iedereen is happy, danst en doet gek met elkaar, het is perfect! Maar dan stopt de muziek er mee, het is fokking 12 uur! Damn!

Ik kijk V aan en we hebben aan een woord genoeg: Freakstage! Dus spring ik achter op de fiets en staan we binnen no time daar te hakken en te zagen, helaas wel met een stuk zachter geluid. Nog wat sprays er in en gaan met die banaan, en dan heeft V ook nog wat over om een paar keer ballonnen te halen die er echt in hakken. Ook T heeft zich bij ons aangesloten en ik zit keihard te trippen op zijn prachtige blauwe haar! Dan tegen vieren begin ik te merken dat ik toch wel wat door mijn energie heen begin te raken, tja, ik ben ook vergeten te eten vandaag, stomme lul die ik ben.

V heeft het ook wel gehad, dus racen we op zijn trouwe ros richting camping. Daar is het stil, iedereen ligt al te pitten. Met veel pijn en moeite vind ik mijn wiet en shag in de chaos terwijl V zijn ballonnen tevoorschijn tovert, we doen alle mooie lampjes aan en gaan lekker chillen, nog steeds zwaar trippend. We maken herrie, iemand komt zijn tent uit en schreeuwt ons toe dat die helemaal gek wordt van ons en dat het elke nacht hetzelfde is dat ie niet kan slapen door onze nachtelijke activiteiten. Kop dicht man, je zit hier op een festival! Dan wordt het langzaam licht, en we besluiten nog even te gaan douchen, want die is gaat om 6.00 uur al open! Maar dan wel in stijl, gewapend met een goed gevuld bierglas en een extra ballon lopen we naar de douche, vergezeld door N, die inmiddels wakker is geworden.

In de douche heb ik de grootste lol, nog steeds vet trippend, lurkend aan een biertje, ballonnetje er bij, en aangezien niemand anders is blijf ik er een uur onder staan. En deze keer dus wel een heerlijk warme douche! Ik ben wat eerder klaar dan V dus besluit ik op hem te wachten en een babbeltje te maken met de madam die de douche runt, ze vind het allemaal wel grappig zo te zien. Dan is ook V zo ver, en lopen we fris en fruitig terug naar het kamp waar ik na nog een biertje en een ballonnetje tevergeefs probeer nog wat te slapen. 18 uur na inname zit ik nog steeds licht te trippen, die DOC is echt vet, ik ben fan. Wat een topspul!

Nou, dit was eindelijk eens een triprapport van mijn kant. Ik vind me niet zo'n goede schrijver, maar ik moest nu wel. Uit de losse pols geschreven, ik hoop dat je er een beetje door hebt kunnen komen.

Nu nog een titel verzinnen en klaar!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2019
  2. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Niks mis met je schrijfstijl @acht.zes . Leuk report!

De Dunne vindt dit leuk.
  3. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Errug leuk report, ik heb hem met een grote glimlach gelezen. Je schrijft hartstikke leuk op je eigen manier en zoals ik je heb leren kennen: een sociaal iemand met veel gevoel voor humor, tikkeltje chaotisch, zorgzaam naar anderen en altijd in voor een feestje. Heel erg leuk om zo deze dag door jouw ogen te kunnen zien en hardop gelachen om de nodige herkenbare momenten. 't was me een mooi avontuur. :sunglasses:

4. Buu

Buu Belezen gebruiker

Geweldig triprapport, heerlijk om te lezen ook. Mijn volgende tryout wordt ook DOC, alleen twijfel ik zo erg over de dosis. Neusspray bouwen wordt hem niet dus ik moet het doen met 2,5mg pellets. Initieel dacht ik 2,5. Maar als ik dit zo lees lijkt me dat net wat te weinig. Het gaat bij mij overigens wel over een indoor feest.

acht.zes vindt dit leuk.
  5. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Leuk rapport hoor! En je schrijft best goed, geen zorgen!

Het klinkt als een heel leuk festivalweekend. Heb ook de andere trip reports gelezen over de Psy-fi meeting. Erg leuk hoor!

acht.zes vindt dit leuk.
  6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Niet als negatief bedoeld naar @acht.zes maar hij is een beste gebruiker van drugs qua frequentie en doseringen dus als ik jou was zou ik niet teveel kijken naar de bovenstaande doseringen.

Op een indoor feest kan het misschien overweldigender zijn als buiten. Geen idee maar ik ben zelf geen fan van binnenfeesten echt en zou zelf dan ook wat lager doseren.

Laatst bewerkt: 7 sep 2019
    Mezelf, Buu, Eik en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk reportje @acht.zes ! Niets mis met je schrijfstijl inderdaad... herken jou er wel helemaal in. En dat is goed! Echt grappig om dezelfde dag op hetzelfde festival vanuit zoveel verschillende perspectieven te zien/beleven! :sunglasses:

NiandraLades, acht.zes en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Buu

Buu Belezen gebruiker

Ik zou zijn doseringen ook niet 1 op 1 overnemen. Vooral toen ik las "een spraytje 25i hier en daar" :tearsofjoy:. Maar dan alsnog lijkt mij 2.5mg iets te mild, ben vooral op zoek naar referentie in milligrammen tegenover 2-CB of ug van LSD.

acht.zes en De Dunne vinden dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

5mg solo lijkt mij wel net te doen zonder bak 25i en pep.

2,5 was duidelijk te weinig voor een volledige trip in ieder geval.

Buu en De Dunne vinden dit leuk.
  10. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Heerlijk reportje @acht.zes :)

Hoe vond je dat? Lekker? Of moest je er enkel van slapen?

:joycat:

Tja, je hebt gelijk vind ik. Kon 'ie niet nog een ander plekje zoeken?

acht.zes vindt dit leuk.
  11. Aagje

Aagje Newbie

@acht.zes Superleuk geschreven en ik vind het heel leuk om al verschillende reportjes van jullie gelezen te hebben over dezelfde middag/avond, jullie hebben mij in ieder geval alle invalshoeken laten zien(lezen)
    Heb zelf ook DOC liggen en weet niet zo goed of ik het nou gewoon thuis of juist op een feestje moet nemen dus dit geeft weer wat info, dankjewel!

acht.zes vindt dit leuk.
  12. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

DOC nemen om 14.00 uur 's middags :sweatsmile:

Als ik DOx doe dan zorg ik er altijd voor dat ik het gelijk neem als ik wakker word. Want je kunt meestal 20+ uur lang niet slapen, dus als je het halverwege de dag neemt dan is heel je ritme naar de klote en houd je 's nachts je buurman wakker.

Sowieso neem ik dergelijke middelen altijd in één vooraf bepaalde dosering. De marge voor fouten bij dit soort middelen is niet zo groot. Als je een beetje te veel neemt voor je smaak dan zit je er toch echt de rest van de dag aan vast. Dan liever een veilige underwhelming ervaring.

Jammer wel dat er zulke zure buren waren. Maarja, zulk gezeik is er steeds sinds Psy-Fi niet meer 24/7 is. Mensen gaan er dan ineens op rekenen dat het om 23.00 uur dan ook doodstil is ofzo. Ik weet niet in welke regels ze dat gelezen hebben hoor. Ik ben het nergens tegengekomen =P

Ik had ook buren die de hele nacht door gezellig aan het doen waren. Geen een keer erover geklaagd, want je bent immers op een festival. Ik wens ze veel plezier, en 's ochtends ben ik ook een paar keer bij ze gaan zitten om wat koffie voor ze te zetten. Dan is het gelijk weer koek en ei. Ik vind het overigens wel prettig als mijn festivalburen er bij hun nachtelijke escapades ook een muziekje bij aanzetten. Want door een constant beukende muziek kan ik veel makkelijker heen slapen dan door steeds wisselende stemmen.

Albedo en acht.zes vinden dit leuk.
  13. Buu

Buu Belezen gebruiker

Dan ga ik voor 3mg denk ik, zal ook wel wat pep naast genuttigd worden en het blijft een hardstyle feest. Al vraag ik me af of zo'n potente stof nut heeft wanneer je pellets breekt

acht.zes vindt dit leuk.
  14. OlderPsyEr

OlderPsyEr Newbie

Super leuk trip rapport.

Ik was zelf ook op Psy-fi en heb 2 dagen daarvoor (donderdag) DOC uitgeprobeerd (voor mij mijn eerste ervaring met DOC). Ik ben gestart met 1 zegel van 2,5mg en heb later nog twee keer een halfje bij genomen (5mg in totaal dus), aangevuld met een aantal keer 2FA en wat wiet.

Mijn trip was minder energiek dan die van jou (geen behoefte om te dansen) maar heb wel een geweldige ervaring gehad in het magische bos. Daar bij een groepje onbekenden gaan zitten die elkaar onderling ook niet allemaal kenden. Er ontstond een sfeer van soms op mij zelf zijn en dan weer enorm veel verbinding met de mensen om mij heen. Als iemand begon te lachen dan lachte in no time iedereen mee, niet alleen de mensen dichtbij maar het hele bos, zo leek het wel. Er werd gecommuniceerd zonder veel woorden en toch voelde het enorm verbonden.

Rond 4 uur lag ik in mijn tentje maar heb nauwelijks kunnen slapen. Om 7 uur stond ik weer onder de douche en ben nog zeker tot een uur of 12 onder invloed geweest.

Wow, wat een spul dat DOC. Qua ervaring vond ik het iets wat vergelijkbaar met LSD of paddo's als het gaat om ruimtelijk gevoel en verbondenheid en eenheid.

acht.zes vindt dit leuk.
  15. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant!

Echt wel! Zwemmen tijdens een trip heeft iets magisch. :)

Dat waren geen zure buren. Hij had namelijk best een punt.

Op Psy-Fi gaat het er op de camping ook een beetje anders aan toe dan op menig ander festival: je past je aan aan het volume van de rest van de camping. Is het er levendig zoals op camping Noord (och wat heb ik jou gemist, camping Noord :redheart::cry:) dan kun je best wat meer geluid maken. Door een constant geroezemoes kun je ook makkelijker in slaap vallen dan in stilte waar af en toe iemand hard aan het praten is. Is het stil en ligt om je heen bijna iedereen te slapen, dan doe je je best om anderen niet wakker te maken.

Pas op zaterdagavond kwam hij even zijn tent uit om te vragen of het iets stiller kon. Ik heb een keer 's nachts toen de rest van ons allemaal sliep een paar uur met iemand uit hun groep aan de arak gezeten onder onze partytent, toen ze weggingen gaven ze ons hun arak, tequila, eten en campingstoeltjes, en zondagavond heb ik nog leuk met ze bij de main staan te dansen. Dus zure buren? Nee hoor. :) Zure mensen ben ik op Psy-Fi niet echt tegengekomen.

Multifunctioneel, die kleedjes. :) :thumbsup3:

Mooi momentje, zo onder de douche met ballonnetje. En dan in het douchehokje naast me acht.zes horen lachen. :lolol: :tonguewink:

Leuk verhaal @acht.zes! Erg leuk ook aangezien ik er het grootste deel van de dag bij ben geweest. De avond en nacht waren memorabel. :grinning: :hearteyes:

Edit:

O ja, dat was mijn fout. :mouthzip: Ik had de plek uitgekozen. En totaal niet op dat aggregaat gelet. Ik dacht zo'n mooie plek gevonden te hebben. Onder een grote, relaxte boom, en aan het water. Het was een onaangename verrassing, toen tegen het schemer dat onding aanging. :rolleyes:

Eik, acht.zes, Albedo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
Laden...