1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Dag vol liefde lekker eten en veel natuur op high hawaiian

Discussie in 'Trip reports' gestart door psychedelicoo, 21 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

‍‍‍‍‍‍‍‍Hallo,

Mijn vriendin en ik zijn er dus opgekomen om op 16-02-19 samen truffels te gaan doen in het oosten op het eiland ameland, waar dus prachtige duinen en watertjes te zien zijn.

Ter voorbereiding natuurlijk goed geslapen en een kleedje gekocht bij een lokaal winkeltje.

Voor mij is dit mijn 2e trip op psylocibine en voor mijn vriendin is dit haar eerste keer
    Samen nuttigen we 22 gram high hawaiian.
    Ikzelf neem 14 gram en mijn vriendin 8 gram,
    Dit ga ik doen op basis van de lemon tek. Als iemand niet weet wat het is, er staat genoeg op internet en op het forum hierover..
    Nu we alles gereed hadden pakten we de fiets en gingen vanuit het dorpje nes naar het oerd fietsen. Het is ongeveer 20 minuten fietsen naar de plek waar we ons kleedje wilde uitleggen.

De trip
    Eenmaal aangekomen het goedje klaargemaakt en 20 minutjes gewacht, regelmatig roeren..
    En dan drinken maar, kokhalzend de truffels naar binnen weten te werken zonder ze er gelijk weer uit te gooien gelukkig.

Hier een kleine impressie van de omgeving: [​IMG]

Muziekje opgezet en wachten maar..

WOW na 15 minutjes voelde ik al effect
    Kleuren werden wat intenser en ik begon de zware bodyload al op te merken, mijn vriendin merkte er nog niet veel van, zou aan de dosis kunnen liggen maar we wachten nog rustig af.

Na een half uurtje zei mijn vriendin heey kijk! Me broek is vreemd en het beweegt.
    Hier heb we ontzettend om moeten lachen..

Ik begon ook de eerste visuals op te merken toen ik in de lucht keek, de wolken die voorbij raasde door de wind maakte voor mij allerlij patronen.. ik kon maken van de wolken wat ik zelf wilde.
    Heel bijzonder,
    Ook met onze ogen gesloten hadden we allebij COV'S maar niet overweldigend. Ook als ik in het gras ging staren liep alles mooi in elkaar over alsof het gras alleen maar uit 8 hoekige vlakken bestaat.

Een beetje dit effect:

In deze trip zijn het vooral de kleine dingen die het voor ons heel bijzonder maakte, bijvoorbeeld een kus aan elkaar geven. Het voelt extra speciaal, nu zie je de liefde die je aan elkaar geeft als je elkaars lippen aanraakt. In plaats van: kus en klaar...
    als ik me ogen sloot leek het of ik haar ogen na dat ik mijn ogen gesloten had, nog 10 x zag sluiten.

Toen we een gras sprietje plukte en er samen naar keken is het gewoon zo bijzonder dat je samen zo gefascineerd naar een gras sprietje zit te kijken, het zelfde effect als je naar je handpalmen kijkt. Alsof psylocibine je naar organismen trekt en daar bedoel ik mee dat bijvoorbeeld een telefoon niet bijzonder is of een ander apparaat dat door de mens gemaakt niet interessant is om je in te verdiepen.

Ook wilde we een foto maken met onze polaroid camera, maar voordat we onze camera vasthadden kwamen we onderweg nog 100 mooie en bijzondere dingen tegen. We hadden namelijk in de supermarkt gemengd fruit gekocht. Wat dus in een plastic bakje zat. En onze gedachtes gingen ongeveer zo: kijk die kiwi hoe mooi die eruit ziet waarom zit fruit nou in een plastic bakje, alle sappen worden gemengd en word 1 smaak, dit is synthetisch fruit. Etc. Etc.

Ojah we gingen een foto maken 0.o

Toen kwamen we op het geweldige idee om uno te spelen..... nou ik weet dus niet hoe je het speelt , maar me vriendin wel.
    Dus vol vertrouwen het doosje uitgepakt en de kaartjes schudden. Tja ik kan niet schudden en me vriendin ook niet dus dat waren hele rare handelingen en het duurde veel en veel te lang..

Eenmaal geschud moesten we beginnen, oke, ja, en nu.. nou jongens en meiden 2 opgejaagde konijnen kunnen zich nog beter focussen hierop dan wij.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik moet altijd ontzettend geeuwen en veel plassen in een truffel trip. Ook voel ik me soms erg ongemakkelijk, Dit herinner ik me nu ook van de 1e keer, maar ook echt tot verveleres toe.

Nu moest ik plassen maar ik dacht bij mezelf, tja ik kan lekker tegen een boom gaan staan en zij kan dat niet. Wat nou als ik zeg dat ik moet plassen, dan moet zei ook.. dit werd voor mij een beetje een ongemakkelijk moment.
    Dus ik hield het zo lang mogelijk op tot ik gewoon echt niet meer kon.

Dus waar ik natuurlijk ook bang voor was gebeurde ook, Me vriendin moest plassen..

Vanaf hier werd het een beetje chaotisch, de zon was weg, het werd kouder. Me vriendin liep op en neer te banjeren omdat ze zo nodig moest plassen.
    Dus we besloten om onze spullen te pakken en door de duinen terug naar onze fiets te lopen. Om daarna naar het strand te gaan..

Maar me vriendin hield het niet meer en moest dus in de duinen plassen.
    Dit was ook ontzettend komisch... gelukkig was het ontzettend rustig en werden we de hele tijd niet geconfronteerd met mensen.

Eenmaal aangekomen bij de fiets gingen we naar het strand fietsen, wat is fietsen toch ontzettend zwaar op truffels zeg. Alles is zwaar en je wilt het liefst weer gaan liggen.

Eenmaal aangekomen bij het strand kwamen we voor het eerst in 3 a 4 uur weer mensen tegen.
    Dat voelde vrij ongemakkelijk en niet vertrouwt, maar gelukkig met mate.

Toen we over het strand liepen haddeb we het gevoel dat we zweefde, weer totaal anders dan het fietsen. Er stond een stevige wind en de wind stuift heel mooi het zand over het strand. Wat nu wel behoorlijk indruk op ons maakt, de machtige zee en het grote strand...
    Set en setting heeft ook wel flink wat effect op de bodyload krijg ik nu een beetje in de gaten.

Verder liepen we over het strand denkend over realiteit het leven in het nu, waarom zou je je druk maken en stress hebben over dingen die er op dit moment helemaal niet toe doen. Stress over werk of school terwijl het allemaal aan tijd verbonden is.
    Wij lopen hier nu samen op het strand en we genieten, we hebben lief, we hebben geweldige diepe gesprekken over de kleinste dingen.
    Kijken hoe bijzonder schelpen nu eigenlijk zijn, vragen aan elkaar waarom zo veel mensen paddo's zo'n extreem woord vinden..
    het is zo jammer dat alles over 1 kam geschoren word met het woord drugs!

Na het gevoel te hebben dat we al een halve dag over het strand hebben gewandeld komen we na 20 minuten weer terug bij de fiets..
    En we besluiten om lekker weer terug naar het hotel te fietsen.
    We merken allebei dat we in de comedown komen.
    en met een lekker mellow gevoel fietsen we terug.
    Toen we in het dorp aankwamen waar ook autos reden, Was het toch nog even paniek!
    Wat zijn die auto geluiden zo hard!
    En dan komt er ook nog eens een trekker voorbij met banden die zo hoog zijn als een deur!
    Echt geen prettig gevoel.... snel de stoep op!

Eenmaal aangekomen in het hotel, plofte we met 2e op het bed.. pfffff wat zijn wij verrot zeg.
    Na nog een uurtje gerust te hebben op bed en lekker gedouched te hebben, besloten we om uit eten te gaan.
    Het was nu 19:00 om 13:00 hadden we de truffels genomen.. dus we zijn nu zo',n 6 uurtjes verder.

Het was voor ons beide zo goed als uitgewerkt, maar we waren beide ontzettend moe.
    Toen we in het restaurant waren en ons eten kregen dacht ik echt 'WOW' wat smaakt het eten intens! Alsof al je smaakpupillen een boost hebben gekregen..

na nog een avond lekker gegeten te hebben, een lekker wijntje hebben te hebben gedronken, en nog eens goed naar me vriendin te hebben gekeken. Weet ik maar weer eens hoeveel geluk ik met haar heb. En hoe fijn liefde is in het leven

Bedankt voor het lezen als er vragen zijn stel ze gerust, en als iemand tips heeft voor de volgende keer laat ze alsjeblieft horen!.

StimsalaBanne, Digitalism en Lichtjeshemel vinden dit leuk.
Laden...