1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Damiana + Wiet - Zeer Psychedelisch

Discussie in 'Trip reports' gestart door Stonologie, 21 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Hoewel de meeste van jullie dit niet een spectaculaire ervaring gaan vinden, wil ik hem toch graag delen omdat ik hier zelf vlak voor het bestellen geen informatie over kon vinden. Mocht iemand Damiana willen kopen; deze post is voor jou.

Een paar weken terug besloot ik te stoppen met roken, maar niet met wiet. Om ik puur roken niet erg fijn vind zocht ik een tabaksvervanger.

Toevallig kwam ik een paar weken daarvoor op een feetje, waar iemand allergisch was voor tabak, en daarom met ene thee Damiana rookte. Ik vond het lekker ruiken en prima roken, dus zocht het op.

Online op de smartshop stond dat het zelf ook een psychedelica is, net als wiet. En dat het een licht euforische high heeft voor 1, 2 uur. Dit klopt naar mijn mening ook trouwens. Ik ging zoals altijd eerst alles onderzoeken voor ik het bestelde en ben het hele internet afgegaan om te zoeken naar informatie over werkzame stof, de effecten etc. Ik kon hier bijna niks over vinden behalve dat hallucinaties mogelijk zijn, maar vrijwel altijd pas komen na een paar honderd gram, terwijl ik maximaal een paar gram per dag zou roken.

Vervolgens heb ik de damiana besteld.

Even ter achtergrond informatie: wiet is tegenwoordig erg psychedelisch voor mij, dit komt door 2CB, LSD, Truffels, MDMA & Ketamine. Na het gebruiken van deze substanties veranderde het simpele "down" effect van wiet naar een volop wiet trip. Natuurlijk niet zo sterk als bijvoorbeeld een normale LSD trip maar wel echt op elk zintuig veranderingen, inclusief lichte visuals als ik erg stoned ben.

Toen de Damiana binnen kwam, waren mijn vrienden en ik natuurlijk erg benieuwd en hebben we gelijk een paar jointjes gedraaid om het te testen.

Ik begon alleen na een aantal jointjes te hebben gerookt z'n 3en volop te trippen, inclusief bewegende gezichten etc. Het was echt een soort combinatie van alle soorten psychedelica die ik heb gedaan (of gewoon hoe een "wiet & damiana" trip is). Het was best intens en ik verbaasde mij hierover, aangezien ik nergens een ervaring online vond die soortgelijk was. Ik ging wel goed (ben nog nooit bad gegaan op iets behalve alcohol) en vond het ook wel leuk, maar hieruit concludeerde ik wel dat ik dit niet als dagelijkse tabaksvervanger ga gebruiken (ik rook dagelijks, vandaar). Ik kan me nog herinneren dat toen ik naar huis liep, ik een soort patronen tapijt zag over de vierkante straat tegels, en dat bladeren subtiel van kleur veranderde. Dit was zoals ik van bijvoorbeeld een lage dosis truffels gewent ben.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft, en zich niet helemaal dood schikt als hij of zij opeens begint te trippen na het roken van wiet en damiana.

Yasspassss en StimsalaBanne vinden dit leuk.
Laden...