Nu Paddo's net zo 'verboden' gaan worden als LSD eigenlijk al is, zie ik eindelijk ruimte om ook eens LSD te gaan proberen; Ik ben een ervaren paddo-psychonaut maar heb altijd vermeden LSD te gebruiken. Deels omdat ik twijfelde over de veiligheid en de kwaliteit als je het bij een dealer zou moeten halen, maar ook deels omdat het simpelweg verboden spul is. Nu mijn favoriete natuurprodukt op last van meneer Klink uit de winkels verdwijnt, vervalt deze laatste belemmering bij mij eigenlijk gewoon; paddo's blijf ik toch wel gebruiken.
Uiteindelijk wil ik nu dus eens graag een LSD trip ervaren, en kijken hoe die verschilt van een paddotrip. Buiten het feit dat ik eigenlijk geen flauw idee heb hoe ik er aan zou moeten komen (Goa-feesten blijken een goede plek te zijn om te beginnen maar ik vermoed dat dat niet mijn type feest is; ben meer van de rock/blues/reggae.), heb ik werkelijk geen flauw idee waar ik op moet letten bij een eventuele aankoop.
- Waar kan ik zegels laten testen als ik niet op zo'n feest ben?
- Hoe weet ik of geen ' lege' zegeltjes koop?
- Zijn er specifieke zaken waar ik naar moet vragen als ik een dealer heb weten te vinden?
- Waarom staan dealers niet gewoon in de gouden gids?
Anyway, uiteraard zijn alle goede tips welkom! Ik ga me nu door de diverse gerelateerde topics wurmen...
Uiteindelijk wil ik nu dus eens graag een LSD trip ervaren, en kijken hoe die verschilt van een paddotrip. Buiten het feit dat ik eigenlijk geen flauw idee heb hoe ik er aan zou moeten komen (Goa-feesten blijken een goede plek te zijn om te beginnen maar ik vermoed dat dat niet mijn type feest is; ben meer van de rock/blues/reggae.), heb ik werkelijk geen flauw idee waar ik op moet letten bij een eventuele aankoop.
- Waar kan ik zegels laten testen als ik niet op zo'n feest ben?
- Hoe weet ik of geen ' lege' zegeltjes koop?
- Zijn er specifieke zaken waar ik naar moet vragen als ik een dealer heb weten te vinden?
- Waarom staan dealers niet gewoon in de gouden gids?
Anyway, uiteraard zijn alle goede tips welkom! Ik ga me nu door de diverse gerelateerde topics wurmen...