'Dan maar' LSD...

Spatzi

Belezen gebruiker
Nu Paddo's net zo 'verboden' gaan worden als LSD eigenlijk al is, zie ik eindelijk ruimte om ook eens LSD te gaan proberen; Ik ben een ervaren paddo-psychonaut maar heb altijd vermeden LSD te gebruiken. Deels omdat ik twijfelde over de veiligheid en de kwaliteit als je het bij een dealer zou moeten halen, maar ook deels omdat het simpelweg verboden spul is. Nu mijn favoriete natuurprodukt op last van meneer Klink uit de winkels verdwijnt, vervalt deze laatste belemmering bij mij eigenlijk gewoon; paddo's blijf ik toch wel gebruiken.

Uiteindelijk wil ik nu dus eens graag een LSD trip ervaren, en kijken hoe die verschilt van een paddotrip. Buiten het feit dat ik eigenlijk geen flauw idee heb hoe ik er aan zou moeten komen (Goa-feesten blijken een goede plek te zijn om te beginnen maar ik vermoed dat dat niet mijn type feest is; ben meer van de rock/blues/reggae.), heb ik werkelijk geen flauw idee waar ik op moet letten bij een eventuele aankoop.

- Waar kan ik zegels laten testen als ik niet op zo'n feest ben?
- Hoe weet ik of geen ' lege' zegeltjes koop?
- Zijn er specifieke zaken waar ik naar moet vragen als ik een dealer heb weten te vinden?
- Waarom staan dealers niet gewoon in de gouden gids? :grin:

Anyway, uiteraard zijn alle goede tips welkom! Ik ga me nu door de diverse gerelateerde topics wurmen...

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Vraag gewoon wat rond bij mensen waarvan je weet dat ze ook niet vies zijn van psychedelics, wie zoekt zal vinden!

Verder kan je met LSD ook gewoon naar een testcentrum toe, die zitten in de meeste grote steden wel.

EN of je zo op het blote oog kan zien wanneer je een leeg zegeltje aangenaaid krijgt... volgens mij niet.. :(

azgaza

Badass junkie
Waar kan ik zegels laten testen als ik niet op zo'n feest ben?
Je kan het beste natuurlijk gewoon eerst enkele zegels kopen. Breng er eentje naar een test punt, als de zegels nog aan elkaar zaten, en dat is bijna altijd zo als je er meer dan één koopt, weet je dus automatisch ook wat er op de andere zit. Je vind een lijst met adressen op www.drugs-test.nl .

Hoe weet ik of geen ' lege' zegeltjes koop?
Valt niet te zien natuurlijk maar het is mij nog nooit gebeurd en ik heb ook wel eens op feestjes gekocht, ik heb tot nu toe altijd geluk gehad en redelijk sterke zegels gehad. De kans lijkt me dus klein dat je echt pech hebt. Verder zijn zegels echt niet duur, 3-8 euro per stuk, op een feestje vooral vaak goedkoop, dus mocht je die pech hebben was het alsnog geen duur grapje.

Zijn er specifieke zaken waar ik naar moet vragen als ik een dealer heb weten te vinden?
Je kan vragen of hij ervaring met die zegels heeft. De sterkte vragen is niet persé zin vol als je ze toch laat testen, dealers lullen vaak genoeg over de sterkte namelijk. Overigens verstandig dat je ze wil testen, want dan weet je precies hoeveel je neemt.

Waarom staan dealers niet gewoon in de gouden gids? :grin:
Flauw he, de opiumwet.

Verder: Je hebt haast altijd gewoon LSD of een lege zegel, de grootste rede om te testen is dat ze sterke per zegel enorm uit een loopt, er gaan vellen rond van bijna 200 ug, maar ook van maar 40-50 ug, dus je weet als je niet test dus niet hoe sterk ze zijn en boven de 100 ug is voor een beginner erg hard, hoewel ik denk voor mensen met veel paddo ervaring een minder groot probleem dan een volledig onervaren persoon. Er passen zo goed als geen andere stoffen op een zegel en de stoffen die er op passen zijn heel zeldzaam, dus dat geluk heb je waarschijnlijk niet.

Spatzi

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Er passen zo goed als geen andere stoffen op een zegel en de stoffen die er op passen zijn heel zeldzaam, dus dat geluk heb je waarschijnlijk niet.

Dus als ik het goed begrijp hoef ik me niet echt druk te maken of er andere gevaarlijk zooi op de zegels kan zitten, maar meer of de dosering niet te hoog is? Want dat zijn acceptabele risico's inderdaad. En voor 3 tot 8 euro kan je je er inderdaad geen buil aan vallen.

Er zit hier inderdaad in de buurt zo'n drugs-test centrum. Maar hoe gebruikelijk is het voor jullie om het te laten testen? Ik kan me voorstellen dat ik het de 1e paar keer laat doen maar dat je het na een tijdje ' wel geloofd', naarmate je ervaren wordt. Of zie ik dat verkeerd?

azgaza

Badass junkie
Spatzi zei:
azgaza zei:
Er passen zo goed als geen andere stoffen op een zegel en de stoffen die er op passen zijn heel zeldzaam, dus dat geluk heb je waarschijnlijk niet.

Dus als ik het goed begrijp hoef ik me niet echt druk te maken of er andere gevaarlijk zooi op de zegels kan zitten, maar meer of de dosering niet te hoog is? Want dat zijn acceptabele risico's inderdaad. En voor 3 tot 8 euro kan je je er inderdaad geen buil aan vallen.

Er zit hier inderdaad in de buurt zo'n drugs-test centrum. Maar hoe gebruikelijk is het voor jullie om het te laten testen? Ik kan me voorstellen dat ik het de 1e paar keer laat doen maar dat je het na een tijdje ' wel geloofd', naarmate je ervaren wordt. Of zie ik dat verkeerd?

Je hoeft je inderdaad weinig zorgen te maken over gevaarlijke dingen, er zijn enkelen uitzonderlijke stoffen die in het verleden wel eens op zegels zijn gevonden maar de meeste gevaarlijke stoffen passen er dus inderdaad niet in een gevaarlijke dosis op.

Persoonlijk laat ik niet altijd testen, meestal wel trouwens, omdat ik het gewoon leuk vind om te weten hoeveel ik nou neem, en inderdaad het grootste risico is een te sterke of een lege zegel, volgens statestieken van testcentra zijn er de laatste paar jaar alleen maar zegels met echt lsd of helmaal niks gevonden, uiteenlopend van 5 tot 500 ug, maar de meeste zegels zitten tussen de 50 en 100 ug in sterkte tegenwoordig.

Spatzi

Belezen gebruiker
Als je een zegel laat testen, is die na die test dan vernietigd, of is die daarna nog volledig bruikbaar? Nogal lullig als je 1 zegel koopt, die laat testen en je vervolgens teleurgesteld naar huis kunt. :wink:

azgaza

Badass junkie
Geteste zegel ben je kwijt ja, daarom is het ook handig als je het echt zeker wil weten dat je hem zelf los hebt gescheurt van de zegel ernaast en kan je er beter minstens twee kopen :)

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik kan je zeggen: Als je ervaring met Hawaiiaanse paddo's hebt dan begin maar gelijk met een paar honderd ug. Ik nam ook voor de zekerheid 100ug de eerste keer, maar al vrij snel 200 ug bij gepakt want ik verwachte er toch wel iets meer van.

TrippyShit

Badass junkie
Toch zou ik dit de beste Spatzi niet aanraden. Bijpakken of de dosis omhoog gooien kan in de trip of een volgende trip altijd nog. Neem het zekere voor het onzekere en neem een normale dosis. 100/150ug. Gelijk een paar 100ug erin mikken vind ik een beetje onverantwoordelijk bij een nieuw middel. Onafhankelijk wat voor of waar je ervaring mee hebt.

azgaza

Badass junkie
TrippyShit zei:
Toch zou ik dit de beste Spatzi niet aanraden. Bijpakken of de dosis omhoog gooien kan in de trip of een volgende trip altijd nog. Neem het zekere voor het onzekere en neem een normale dosis. 100/150ug. Gelijk een paar 100ug erin mikken vind ik een beetje onverantwoordelijk bij een nieuw middel. Onafhankelijk wat voor of waar je ervaring mee hebt.

Ja dat vind ik eigenlijk ook, voor iemand met veel paddo ervaring is rond de 100 ug denk ik een fijne dosis, en mocht het te licht zijn kan je altijd de tweede keer meer nemen. Dat had ik zelf ook gedaan. Sowieso is het mentale effect flink anders dan paddo's en de aard van LSD laat zich echt zien op hoge dosissen, en dan is het fijn als je de stof al kent van lage en medium doseringen.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Sinds wanneer is het verantwoordelijk om psychotisch gedrag in jezelf te ontketenen? :grin: Persoonlijk, en dit is mijn mening, vind ik LSD veel te makkelijk onder de 300ug. Ben dan ook na mijn eerste trip nooit onder de 400ug gegaan want ondanks het feit dat het wat intenser is als paddo's vind ik dat als je met de mindfucks van paddo's om kan gaan (wie ben ik? wie ben jij?) dan is LSD easy. Ben twee keer van mijn leven een beetje bad gegaan op Hawaiiaanse, en heb mezelf er dan ook weer uitgeluld de eerste keer. De tweede keer kon dat niet omdat ik alles wat er om me heen gebeurde interpreteerde als een slecht teken, het bad gaan was niet meer te ontkennen of aan te ontkomen. :P Maar zelfs toen had ik alleen een beetje een kut gevoel dat ik snel weg haalde met een joint. Bad gaan op LSD kan ik me geen eens voorstellen, maar dat zal wel aan mij liggen.

TrippyShit

Badass junkie
_Kat_ zei:
Sinds wanneer is het verantwoordelijk om psychotisch gedrag in jezelf te ontketenen? :grin: Persoonlijk, en dit is mijn mening, vind ik LSD veel te makkelijk onder de 300ug. Ben dan ook na mijn eerste trip nooit onder de 400ug gegaan want ondanks het feit dat het wat intenser is als paddo's vind ik dat als je met de mindfucks van paddo's om kan gaan (wie ben ik? wie ben jij?) dan is LSD easy. Ben twee keer van mijn leven een beetje bad gegaan op Hawaiiaanse, en heb mezelf er dan ook weer uitgeluld de eerste keer. De tweede keer kon dat niet omdat ik alles wat er om me heen gebeurde interpreteerde als een slecht teken, het bad gaan was niet meer te ontkennen of aan te ontkomen. :P Maar zelfs toen had ik alleen een beetje een kut gevoel dat ik snel weg haalde met een joint. Bad gaan op LSD kan ik me geen eens voorstellen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Dat is, zoals je al zegt, jouw mening. TS weet niet of hij die deelt. Hij kent de stof niet en bij een nieuw middel vind het het gewoon onverantwoordelijk. Das dan mijn mening :P Wij hadden ervaring met 7x paddo's. Verschillende soorten en dosissen. TOCH ging een vriend van mij een beetje bad op die ene keer lsd. Ik kon me op paddo's ook nooit voorstellen bad te gaan, op mdma al helemaaal niet. Toch gebeurt. Een badtrip zit vaak in een heel klein hoekje en dat hoekje kan je zomaar tegenkomen. Als jij je badtrip weghaalt met een joint kan je mij niet wijsmaken dat je een echte badtrip hebt gehad. Dan is een joint namelijk het laatste wat je wilt en het laatste wat jou eruit gaat helpen. Maarja, verschilt ook he. Jij reageert blijkbaar heel anders op middelen :P

azgaza

Badass junkie
Nou heb ik ook nog nooit een bad trip gehad op LSD en kan ik me er ook niks bij voorstellen, maar ik denk dat er ook zat mensen zijn bij wie een hoge dosis in een keer onverwachts minder fijne effecten heeft. Daarbij verschilt persoonlijke gevoeligheid per stof enorm en is het alleen al om die rede veel beter om te beginnen met een lage dosis, je kan altijd nog meer nemen in andere trips!

Spatzi

Belezen gebruiker
Qua paddo's moet ik over het algemeen aardig wat nemen om dik in m'n trip te komen, zelfs met hawaiiaanse. Het gekke is dat truffeltjes bij mij veel meer teweeg brengen dan hawaiiaanse, bij ongeveer vergelijkbare porties.

Maar goed, ik wil het wel leuk houden; als de 1e LSD trip het gelijk verziekt, dan zou dat enorm zonde zijn! Ik wil dus zeker beginnen met een normale hoeveelheid. Je moet tenslotte ook wat hebben om naartoe te leven he, dus die grotere dosissen komen nog wel eens. Dus als een gezonde 'start'dosering 100ug is, dan houd ik me daar liever aan. You never know, right? Thrillseeken was ik in ieder geval niet van plan; voor mij is het een ontspannende aangelegenheid.

Over ontspannen gesproken: Meestal zodra mijn paddotrips af dreigen te lopen ga ik even lekker achter m'n waterpijp zitten. Hoe zit dat met LSD, is dat verstandig?

Bedankt voor alle info trouwens!

TrippyShit

Badass junkie
Kan geen kwaad. Het zal je heerlijk smaken. Met paddo's kan het nog wel eens mindfucks triggeren heb ik zelf ondervonden. Met lsd had ik hier geen last van. Goed dat je idd gewoon rustig start met de nieuwe stof. Das verstandig :wink: Ik ga me er binnenkort toch ook nog eens aan wagen denk ik..

azgaza

Badass junkie
TrippyShit zei:
Kan geen kwaad. Het zal je heerlijk smaken. Met paddo's kan het nog wel eens mindfucks triggeren heb ik zelf ondervonden. Met lsd had ik hier geen last van. Goed dat je idd gewoon rustig start met de nieuwe stof. Das verstandig :wink: Ik ga me er binnenkort toch ook nog eens aan wagen denk ik..

Prima antwoord, dat kan inderdaad geen kwaad, zeker in de comedown niet, misschien in de vroege piek kan het de chaos wat vergroten maar op het einde zal het hoogstens de visuals weer even een opleving geven, en dat is denk ik alleen maar wenselijk.

Spatzi

Belezen gebruiker
Hey allemaal, bedankt voor alle goeie reacties! Eigenlijk ben ik voldoende gerustgesteld, ik durf me er wel aan te wagen nu. Binnenkort maar eens wat zegels proberen te bemachtigen en dan maar een weekeinddagje genieten (of ergens in de kerstvakantie. Kerstballentrip, zeg maar :grin: ).

Nu ga ik me even inlezen hoe je het spul korrekt inneemt en bewaart. Ik las kort allerlei moeilijke verhalen over luchtdicht verpaken met folie en zakjes en what not. Dat wordt nog wat. En de inname: Ook een paar uur niet eten, net als met paddo's? (Wat vind ik dat eigenlijk naar zeg. Ik houd van eten... :wink: )

Thanks!

TrippyShit

Badass junkie
Maakt bij lsd minder uit. Ik zal niet een uur van tevoren een gerecht voor 2 personen opeten natuurlijk :P Maar het zo goed als alles wordt net als paddo's opgenomen door je slijmvlies. Dus volgensmij maakt het niet veel uit. Eet wel wat lichts dan voor de zekerheid. Ga je niet kort van tevoren volvreten. :wink:

azgaza

Badass junkie
Je kan in principe gewoon na het eten LSD nemen, ik zelf doe dat meestal niet maar je hoeft absoluut niet te wachten. NOu is trippen met een propvolle maag hoogstens oncomfortabel maar trippen op een hele leeg maag ook dus ik kan een lichte maar vullende maaltijd een paar uur voor de trip wel aanraden. Daarnaast is bewaren als je niet van plan bent het langer dan een half jaar te bewaren prima te doen in aluminion folie, lucht er uit persen en dat in een zip-zakje, zoals de zakjes waar wiet ook in zit, en dat op een plek met een stabiele temperatuur.

Ceko

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Waar kan ik zegels laten testen als ik niet op zo'n feest ben?
Je kan het beste natuurlijk gewoon eerst enkele zegels kopen. Breng er eentje naar een test punt, als de zegels nog aan elkaar zaten, en dat is bijna altijd zo als je er meer dan één koopt, weet je dus automatisch ook wat er op de andere zit. Je vind een lijst met adressen op http://www.drugs-test.nl .

Grappig, in Den Haag moet je bij de Tripstraat rechtsaf en dan ben je op je bestemming :mrgreen: :beer:

Ceko

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Goed dat je idd gewoon rustig start met de nieuwe stof. Das verstandig :wink:

Mee eens, het lijkt me behoorlijk klote om een dag lang in een hel te leven...
Met paddo's valt het nog mee, die zijn na een uur of 4 afgelopen maar als LSD meer dan 12 uur kan duren... :rolleyes:

Spatzi

Belezen gebruiker
Ja precies! En daarnaast, als ik gelijk begin met een klapper van een zware dosis heb ik dat " gelijk weer" gehad, zeg maar. Als ik met wat minder begin kan ik daar altijd nog naartoe werken, als ik meer ervaring heb. Wellicht is tegen die tijd zo'n zware trip dan ook veel leuker, omdat je weet wat je kan verwachten en hoe je kunt sturen. (Da's in ieder geval wel mijn ervaring met paddo's...)

Ondertussen krijgt de nieuwschierigheid wel de overhand; ik acht de kans toch wel groot dat ik het nieuwe jaar 'intrip'. :grin:

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Nu ga ik me even inlezen hoe je het spul korrekt inneemt en bewaart. Ik las kort allerlei moeilijke verhalen over luchtdicht verpaken met folie en zakjes en what not. Dat wordt nog wat. En de inname: Ook een paar uur niet eten, net als met paddo's? (Wat vind ik dat eigenlijk naar zeg. Ik houd van eten... :wink: )

Ik zou inderdaad een paar uur voor inname niet eten, maar er wel voor zorgen dat je lekker eten bij de hand hebt, want lekker eten word NOG lekkerder op lsd!!!
Waterijsjes & fruit :hearteyes: vind ik persoonlijk echt geniaaal op lsd, ook dingen als perzik uit blik. Jammie!!!

Veel plezier met je tripje!

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Mijn eerste keer heb ik 160 uq op een feest in ruigoord erin gemikt... :hearteyes:

en voel je je nu stoer?
Die hoffmannetjes zijn toch 50ug per stuk, had je er 3 op?

xx

azgaza

Badass junkie
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Mijn eerste keer heb ik 160 uq op een feest in ruigoord erin gemikt... :hearteyes:

en voel je je nu stoer?

xx

De hofmanns die hij op had zijn 80 ug per stuk, hij had er daar twee van op. Zoals ik al zei en blijf zeggen, de hofmanns gaan rond in heel veel verschillende sterktes, niet iedereen heeft dezelfde!!!

L

Lid 6909

Gast
Ik hoop het voor hem, doodgaan voor je eerste trip is zo jammer :<

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het proces dat plaats vind als je dood gaat een stuk intenser is als welke trip dan ook. :P Ben ook wel benieuwd of Spatzer nou al LSD heeft gehad en wat hij ervan vond.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Go, with the flow.

little Alice,(50mics) laat je dingen zien zoals ze kunnen zijn.

Alice ,(75/200mics) neemt je mee naar je oorsprong, laat je wat losse steekjes zien, en maakt alles wat kleurrijker.

Big Alice,(400+++) breekt je af, gooit je in een centrifuge, daarna door een trechter, waarna je langzaam op je voetstuk druppelt, als vloeibaar rubber. onbreekbaar, rekbaar.

Alice is meer dan een zegeltje met een druppeltje vloeibaar waar je van gaat trippen.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:

en voel je je nu stoer?

xx

De hofmanns die hij op had zijn 80 ug per stuk, hij had er daar twee van op. Zoals ik al zei en blijf zeggen, de hofmanns gaan rond in heel veel verschillende sterktes, niet iedereen heeft dezelfde!!!

Blijkbaar hebik de sterke batch, heb er nog vier liggen en zie er tegenop om ze weg te werken, eerst maar weer is rustig aan de 2cb :hearteyes: alweer paar maanden geleden !

Ben wel benieuwd wanneer er weer een nieuwe zegel in de omloop gaat, laat ik die hofjes even voor wat het is ben wel toe aan wat afwisseling...

Spatzi

Belezen gebruiker
Nou, m'n eerste keer is achter de rug! Hij is gegaan zoals een textbook eerste keer altijd in de Viva valt terug te lezen (alleen betrof het deze keer geen sex :wink: ): Heftig, erg prettig, een beetje 'pijnlijk' op momenten maar achteraf een prachtige ervaring, die zeker herhaalt gaat worden!

Ik zal een nieuw topic openen voor een tripreport! :grin:

Spatzi

Belezen gebruiker
Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'. :wink: Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!

vogel

Bewuste gebruiker
Spatzi zei:
Pijnlijk als in 'nare, confronterende gedachten'. :wink: Maar dat was maar even; zo'n 5% van de trip. De rest was een magische, euforische gebeurtenis!

pijnelijk,,, ja het leven doet pijn,,

ja het leven is zwaar,,
ik ben
verkwikt en gefluorideerd daardoor in de westerse maatschappij erg gedesillusioneerd en tot hippie geradicaliseerd,

_Kat_

Bewuste gebruiker
Spatzi zei:

Hopelijk heb je er wat van geleerd. Die confrontaties vind ik nou zo leerzaam van tripmiddelen. :)

azgaza

Badass junkie
_Kat_ zei:
Spatzi zei:

Hopelijk heb je er wat van geleerd. Die confrontaties vind ik nou zo leerzaam van tripmiddelen. :)

Vind ik ook wel, het is heel vaak maar een miniem gedeelte van de trip maar het is waardevol voor de toekomst.

Bovenaan