1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Darkweb marktplaats stopt (?)

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door שמש, 26 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. שמש

שמש Wijs gebruiker

Ik kreeg deze melding op xxxxxx (vanwege DF regels kan ik de naam niet vermelden, wat deze post wel wat onleesbaar maakt. Voor de mensen die wel eens op de huidige grootste marktplaats komen, misschien kunnen jullie checken of jullie ook deze melding krijgen?) :
    This market is shutting down on 04/30/2019 and is transferring its services to a partner company, onion address: xxxxxxxxxxx (currently offline, opening soon)

Iemand mee bekend? Of scam? De marktplaats is al langere tijd bijna onbereikbaar, dus kon het niet zo snel verifiëren.

2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik kom er ook al tijdje niet meer op las alleen dat het ivm met ddos-attacks vaak down was.

3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ben er ook al een tijd niet meer op bezoek geweest. De laatste maal toch een tiental pogingen om binnen te komen. Als je op meerdere alternatieve links van hen dezelfde melding krijgt dan zal je het wel voor waar moeten nemen. Of het een exitscam word? Dat zal de tijd uitwijzen.

4. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

xxx-markt was al behoorlijk oud dus ik vind het eigenlijk wel slim. Valt te verwachten dat FBI, DEA en Interpol keihard werken om ze te busten. Met het opzetten van een nieuwe markt hebben ze dan misschien weer een kans op vanaf nul te beginnen. Maar blijf kritisch inderdaad. De opsporingsdiensten hebben al vaker bewezen dat ze phishing gebruiken om darknetsurfers erbij te lappen. Misschien beter de eerste maanden nog even de kat uit de boom kijken voordat je je adres achterlaat bij een van de vendors. Sowieso altijd onion-links cross-referencen. Sla het onion-adres ook het liefst zelf offline en beveiligd op. Dan weet je zeker dat de onion-link niet tussentijds is veranderd naar een nepmarkt.

שמש vindt dit leuk.
  5. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Is darkweb nu helemaal dood of zijn er nog betrouwbare markets?

6. Undercover Buster

Undercover Buster Bewuste gebruiker

Er is er zeker nog 1 maar ik kan en mag natuurlijk niet hier zeggen welke.
    En vraag me dat ook niet prive want daar mag ik ook niet op reageren conform de forumregels. Maar er is er zeker nog 1.

Zoekt en gij zult vinden

PsychedelicMagic vindt dit leuk.
  7. PsychedelicMagic

1 dus nog maar... pffoe hee, dan gaat het wel erg slecht met darknet :(

8. Undercover Buster

1 die ik weet. Ik weet ook niet alles, en vooral niet over het darkweb.
    En vergis je niet, ook op die marktplaats zitten oplichters. En wat ik geleerd heb is dat ook al verkoopt iemand je 10 keer goed spul, of maar 1 keer, de volgende keer kan zomaar rotzooi zijn.

9. PsychedelicMagic

is ook mijn ervaring helaas

10. Socialrealist

Socialrealist Belezen gebruiker

Was de melding op 2.0?
    Er is een andere versie.. denk ff logich

11. Undercover Buster

Die site is overgegaan naar een andere oudere.
    Gefuseerd.

Voor mij geen deepweb shit meer.
    Je krijgt eerste keer goede en daarna rotzooi.
    Beter zoek je goede dealer in de buurt.
    Die wilt geen rotzooi verkopen want dan gaat zijn reputatie naar de maan.

Op dat deepweb zie je gasten die in 1maand 1000 5 sterren reviews hebben. Doorgestoken kaart, die kopen zelf en beïnvloeden zo hun score. En dan heb je zogenaamd ff naam kwijt dat gedoe dat je geld terug kunt krijgen, escrow shit.
    Maar dat is dan vaak pas na 5 aankopen of iets. Oplichters. Haat aan!

En dan die prijzen lol fuck off.

En allemaal hebben ze zogenaamd 92% puur. Wat niet eens mogelijk is :tearsofjoy: en die gasten moet je dan vertrouwen ?
    Als ze in hun advertentie al liegen?

Leuk voor mensen buiten NL maar hier in NL liggen de prijzen iets anders! En de kwaliteit ook!
    Lekker dealer in de buurt zoeken, veel beter!

Maar oke er zijn wel goede, maar zie die maar eens te vinden tussen de 786 aanbieders op dat deepweb.
    Succes ermee!

12. Duderino

Duderino Experimenterende gebruiker

Dat klopt wel

Twirley Bird vindt dit leuk.
  13. Duderino

Kdenk dat ik het gevonden heb. Kheb er vandaag eene gevonden dat ook testerkes verkopen van 1/10 van een gram verkopen om je kennis te laten maken

14. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Ik heb het niet zo op darkweb , nooit iets gehaald. De wereld van RC's vind ik meer betrouwbaar. Vind het niet zo vreemd dat na speciaal opgezette markerkets die worden opgerold het voor dealers minder interessant is.

Heb genoeg aanbod bij RC's. En is minder opvallend lijkt me.

15. PsyTekZ

Zou ik niet zo durven zeggen. Heb al 2 x een rc vendor gehad die zijn verzending minder veilig inpakt dan de gemiddelde darknet verkoper..

16. PsyTekZ

Daarom zijn de testers zo klein. En als je het topspul vind en opnieuw besteld krijg je zooi :wink: .

17. Duderino

.
    Echt!?...

18. Duderino

Idd, is wel erg duur...maar ik ken niemand anders.

19. Buu

Buu Belezen gebruiker

Wou ooit een keer het darkweb proberen. Dacht ik haal wat speed. Bijna alle verkopers met goeie ratings claimde 80%+ amfetamine te hebben, wat uiteraard niet kan dus die heb ik allemaal overgeslagen.

Daarna een nederlandse vendor tegen gekomen met redelijk veel goeie reviews die 67% claimde. Vijf of tien gram gehaald, laten testen en het was 13% amfetamine en de rest caffeine..

Daarna nog een keer voor 50 euro DMT gekocht, wat niet is aangekomen. Later een keer een sample van tien euro gedaan bij een andere vendor en ook niet aangekomen. Ben er wel klaar mee. Helaas zijn veel exotische stofjes hier bijna niet te krijgen, en daar wel. Als het aankomt dan.

שמש vindt dit leuk.
  20. Paddo's

Paddo's Newbie

Ik heb betere ervaringen met het kopen op het darkweb. Bestel nu al een jaar geregeld drugs op verschillende markets. Dit ben ik gaan doen omdat ik toentertijd geen dealer kende. Mijn broer had wel eens een Netflix accountje opgepikt van z'n market en vertelde mij hoe hij dat had gedaan. Daarna ben ik ook maar eens gaan rondspeuren. Sinds dat ik niet meer thuis woonde, had ik de gelegenheid om verschillende drugs te bestellen.

Van XTC tot DMT, bijna alle keren is het vlekkeloos verlopen. Eén keer 2-CB besteld, na het proberen van een pil bleek het geen 2-CB te zijn. Wat het wel was, is mij nog steeds een raadsel. Toen heb ik de vendor meteen een berichtje gestuurd. Als reactie kreeg ik dat er een fout was gemaakt in de productie. Ik heb mijn geld (BTC) teruggekregen en 10 wel werkende LSD-blotters toegestuurd gekregen. Dat is pas service. De andere keren gewoon een werkende stof gekregen. Wanneer het pakketje niet aankwam alle malen een re-ship gekregen.

Het is denk ik een kwestie van de goede vendor vinden en een beetje geluk.

Socialrealist vindt dit leuk.
  21. PsychedelicMagic

mijn ervaringen zijn wisselend, maar over het algemeen wel redelijk goed. Denk dat 70procent goed ging, 30procent minder goed. Ook weleens een vervelende ervaring gehad. Een vendor stuurde mij echt ZEER goede ketamine. Tot bij de 10e bestelling. Toen had ie mij rotzooi gestuurd. Was een wit poeder waar ik nauwelijks iets van merkte. Het was ook geen ketamine. Ben dus opgelicht door hem. Waarom? Ik weet het nog steeds niet. Misschien vond hij dat ik te weinig bestelde en dus te weinig geld opleverde. Misschien was zijn keta op. Ik weet het niet.

שמש vindt dit leuk.
  22. PsyTekZ

Mijn ervaringen zijn ook niet slecht hoor maar met poeders zoals coke en pep zijn veelal versneden. MDMA producten en psychedelica zijn meestal in orde.

23. שמש

שמש Wijs gebruiker

De hele drugs
    Zelfde soort ervaring gehad, vlak voor het einde van bovenstaande marktplaats. Sommige mensen denken op korte termijn, aangezien hij nog veel aan mij had kunnen verdienen had hij zich niet zo achterlijk gedragen. Zijn verlies. Aangezien ik geen zin had nieuwe moeite te doen om weer een 'betrouwbare' vendor te zoeken ben ik gestopt met coke. Één van de redenen. Win-win dus, of beter, verlies-win, waarbij de vendor verliest. Ha.

PsychedelicMagic en Albedo vinden dit leuk.
  24. Karentje

Karentje Experimenterende gebruiker

bij mij komt de helft van de bestellingen gewoon niet toe. Heb wel steeds mijn geld terug gehad.

25. שמש

שמש Wijs gebruiker

beste naar iemands ratings kijken en niet alleen naar wat hij adverteert. Nog niet waterdicht, maar meestal werkt het wel goed.

26. Socialrealist

Most trusted vendors idd.
    Met escrow.

27. Buu

Buu Belezen gebruiker

Ze hadden allebei perfecte ratings.

28. Kwak

Kwak Experimenterende gebruiker

Ik hoor wel als ik deze vraag hieronder mag zetten. Welke tools gebruiken jullie om op Darkweb te komen?

Het is voor mij dik vijf jaar geleden dat ik weleens wat spulletjes op heb Web heb gekocht. Redelijk verhalen over mijn aankoop.
    Alleen was mijn xtc geen 160 mg maar iets van 120 mg.De verkoper zei dat ik onzin praatte.

Welke tools gebruiken jullie om op Darkweb drugs te bestellen?
    Tor, PGP, VPN, Digitale portemonnee (Elctrum).

Gebruiken jullie bv Tails? Dit zie ik vaak voorbij langskomen.

Ik probeerde laatst op het Darkweb op te komen. Maar alle markten waar ik vroeger op zat zoals Alphabay, zijn allemaal opgedoekt. Ik zal nu echt niet meer weten waar ik zoeken moeten. Ik ben een klein gebruiker :).

29. Paddo's

Paddo's Newbie

*Modknip: Namen van vendors of sites die verwijzen naar verndors is verboden op dir forum! * is een goede site om werkende en officiële links te vinden naar verschillende darkweb sites.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2019
  30. Socialrealist

Tor browser
    ExpresVpn

Ik weet een site die online en betrouwbaar is.
    Stuur een bericht voor de link.

31. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Dan heb je de juiste vendor niet gevonden..

32. PsyTekZ

Die heb ik wel hoor. Heb het over die minder vertrouwbare maar 99% van wat ik besteld heb voor eigen gebruik was zo puur als het maar kan zijn.

Pompen vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories