DCK???

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Hey, ik ben bij een vendor DCK (Deschloroketamine) of 2-Phenyl-2-(methylamino)cyclohexanone
tegen gekomen.

Nu heeft ketamine de chemische naam (RS)-2-(2-Chlorophenyl)-2-(methylamino)cyclohexanone dus daar valt het niet mee te verwarren.

Wie heeft ervaring met DCK en hoezeer moet je oppassen dat het geen O-PCE bevat wat nog potenter is.
Want deze 2 stoffen lijken qua chemisch structuur ontzettend op elkaar.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wie heeft ervaring met DCK en hoezeer moet je oppassen dat het geen O-PCE bevat wat nog potenter is.
Er was eens een vendor in de VS die O-PCM (/DCK) bewust verkocht als O-PCE.

De kans dat dit voorkomt in Nederland acht ik eerder verwaarloosbaar al kan niemand je 100% zekerheid bieden natuurlijk.

witte270

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend deze stof geprobeerd nadat ik op Reddit heb gelezen dat dit een groot favoriet was. Heb eerst kleine dosis genomen van 20 mg, dit was volgens psychonaut een common dose, we gebeurde niet veel en daarna nog eens 20 mg genomen.

Vond het een beetje tegen vallen, lichte disso effecten maar je kan naar mijn mening daarvoor gewoon 2Fdck nemen, die is leuker naar mijn idee. OPCE heb ik geen ervaring mee trouwens

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Nu vind ik 3 meo pcp een prachtig middel op zijn tijd, in hoeverre heeft dck zijn werking op je mindset voor een bepaalde tijd. Iemand enig idee?

witte270

Bewuste gebruiker
Heb je tolerantie? En de nasleep?

Geen idee van tolerantie aangezien ik bijna nooit een disso gebruik. Volgende keer dat ik deze gebruik zal waarschijnlijk over een hele lange tijd zijn dus over dit onderwerp kan ik je niks vertellen.

Nasleep had ik bijna niet trouwens, ben na zes uur na inname gaan slapen, geen problemen mee gehad. Gewoon normaal wakker geworden de volgende dag.

Bovenaan