De beste ketamine vervanger?

Ik zoek de top 3 beste ketamine vervangers kunnen jullie een lijstje maken ik wil een goede keuze maken :swirl:

1. 2F-Ketamine (2-FDCK)
  2. 3-CL-PCP
  3. 3F-PCP (3-FLUORO-PCP)
  4. 3-HO-PCE
  5. 3-HO-PCP
  6. 3-Me-PCE
  7. 3-MeO-PCE
  8. 3-Me-PCP
  9. 3-Me-PCPy
  10. Deschloroketamine (DCK)
  11. DMXE
  12. Fluorexetamine (FXE)
  13. HXE
  14. MXP (Methoxphenidine)
  15. Methoxpropamine (MXPr)
  16. MXiPr
  17. O-PCE
Dit zijn de legale RC's die ik kon vinden ik ben echt benieuwd want ik wil na jaren keta een van die halen om te proberen.

Zeehond

Badass junkie
Ik zoek de top 3 beste ketamine vervangers kunnen jullie een lijstje maken ik wil een goede keuze maken :swirl:

1. 2F-Ketamine (2-FDCK)
  2. 3-CL-PCP
  3. 3F-PCP (3-FLUORO-PCP)
  4. 3-HO-PCE
  5. 3-HO-PCP
  6. 3-Me-PCE
  7. 3-MeO-PCE
  8. 3-Me-PCP
  9. 3-Me-PCPy
  11. DMXE
  12. Fluorexetamine (FXE)
  13. HXE
  16. MXiPr
  17. O-PCE
Dit zijn de legale RC's die ik kon vinden ik ben echt benieuwd want ik wil na jaren keta een van die halen om te proberen.
Jij bent toch drugs expert?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
  1. 3-meo-pce
  2. DMXE
  3. Lastig... DCK denk ik dan
  4. MXiPr
  5. 3-ho-pcp
  6. O-pce.
Zoiets i guess.

Allemaal geen vervangers voor iets though. De meesten lijken er niet eens op. In dat geval komt 2-fdck het dichtst in de buurt.

De Apotheker

Badass junkie

1. 2F-Ketamine (2-FDCK)
  2. 3-CL-PCP
  3. 3F-PCP (3-FLUORO-PCP)
  4. 3-HO-PCE
  5. 3-HO-PCP
  6. 3-Me-PCE
  7. 3-MeO-PCE
  8. 3-Me-PCP
  9. 3-Me-PCPy
  11. DMXE
  12. Fluorexetamine (FXE)
  13. HXE
  16. MXiPr
  17. O-PCE
Geen N2o en o-pce op 17 😭😭😭😭😭😭😭

Kibo3

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat 2fdck het “dichtste” bij komt. Ik ervaarde het als veel killer en kort van duur. Als je niet te hoge verwachtingen hebt kan het wel leuk zijn. Keta blijft keta.

Hier het zelfde (mega mega probleem:wink: Ik gebruikte voor heen echt top sketamine alleen tegenwoordig nogal versneden en echt ander spul.
Pak dan mar 2fdck sporalisch, dit is alleen niet te vergelijken.
het gaat mij vooral om even de spierontspanning even totaal alles loslaten. heb veel pijn en het anti deprie evect een aantal dagen erna is mooi meegenomen. Dat is niet met die nieuw keta meer, tenminste niet bij mijn (beperkte bron:wink:.
Iemand de zelfde ervaring?
DMXE, dck lost het volgens mij mijn probleem ook niet op. Gingen ze maar voor legulering..
Tip zijn welkom!!

Thanks!!

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Bewuste gebruiker
Zoals iedereen al zegt eigenlijk is er geen vervanger. 2F-DCK schijnt oraal best goed te zijn, nog niet geprobeerd, snuiven vond ik maar saai. DCK werkt lekker maar mega lang en kan daarna nooit slapen. DMXE en MXiPr samen zijn zeer chill maar komen totaal niet in de buurt qua gevoel. O-PCE heb ik nog niet genoeg ervaring mee om er echt iets nuttigs over te zeggen. Dan nog 3-Me-PCP liggen die ik nog eens moet proberen.

Zoals iedereen al zegt eigenlijk is er geen vervanger. 2F-DCK schijnt oraal best goed te zijn, nog niet geprobeerd, snuiven vond ik maar saai. DCK werkt lekker maar mega lang en kan daarna nooit slapen. DMXE en MXiPr samen zijn zeer chill maar komen totaal niet in de buurt qua gevoel. O-PCE heb ik nog niet genoeg ervaring mee om er echt iets nuttigs over te zeggen. Dan nog 3-Me-PCP liggen die ik nog eens moet proberen.
Jammer, ook dat er geen goede vendors meer te vinden zijn. Zal wel komen door de populariteit als party druq? Paar jaar geleden was het echt prima spul. thx.

jam

Bewuste gebruiker
Ik vind persoonlijk MXPr de leukste, maar het effect verschilt heel vaak heb ik de indruk.
Bij een iets hogere dosering vind ik het wel wat psychedelisch wat leuk is en ook de werkingsduur is niet te lang.

MDMAutist

Belezen gebruiker
2-FDCK vind ik een goeie Keta vervanger. De werkingsduur is een stuk langer. Dit is veel minder belastend voor je neus als je verslaafd bent en het dagelijks gebruikt.
De kwaliteit verschilt wel.
Ik moest het hoger doseren. Een lage dosering gaf me wel vaak een kut gevoel.
Ik kon er wel lekker diep op gaan maar heb zelden het stadium bereikt wat ik als K-hole zie. En wat ik meestal niet tof vond.
DCK vind ik ook te gek. Het werkt wel heel lang. Dit kan een beetje tricky zijn. Als je een beetje waanideeën en rare praatjes krijgt dan kan dit wel voor 8 uur lang zijn 🤣🤣
Dit zou ik zelf niet in mijn dagelijks leven integreren.
Met de rest van de middelen heb ik geen ervaring.

Bovenaan