1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

De bizariteit van Salvia

Discussie in 'Trip reports' gestart door Forrest, 18 jan 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Forrest

Forrest Experimenterende gebruiker

Afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en alleen Salvia 5x gerookt (0,5 gr). Dit doe ik ivm met veiligheid nooit meer alleen. Maar door mijn eigenwijsheid heb ik dit eerst moeten ervaren.

Ik had mijn huis verduistert in was op mijn bed gaan zitten
    Een glazen waterpijp: 1e hit (0,25gr) 15 sec binnengehouden. VAn de 2e hit weet ik niets meer.
    Ik denk dat ik een tijd out ben geweest, of dat mijn Salvia ervaring slechts 2 minuten duurde.

Ik was weer zes jaar oud en speelde op mijn slaapkamer in mijn ouderlijk huis met Lego. Ik had een legodorp gemaakt met alles wat een kind door fantasie in het dorp stopt.
    Mijn kamer begon te verschuiven en ik keek uit mijn raam (heb daadwerkelijk mijn echte slaapkamerraam geopend (levensgevaarlijk!!).
    Een zeer grote kracht was de aarde aan het oprollen, alsof het een autokleed was waarmee hij was uitgespeeld en deze op wilde ruimen. Mijn slaapkamer werd dus opgerold. Als klein kind in paniek probeerde ik mijn kamer uit te rennen op zoek naar mijn ouders om mij te helpen.
    Eenmaal opstaand besefte ik dat ik in mijn huidige kamer was en ik onder invloed was. Alsnog probeerde ik weg te rennen, maar de geest van de Salvia terug mij stevig terug mijn bed in.
    De nuchteheid kwam terug. Mijn bed was zeiknat van het water uit de pijp, en de pijp lag op de grond.

Wat een bizarre ervaring! Ik ben onder de douche gesprongen om dit te behappen. Ik ben de afgelopen dag erg bezig met het plaats geven van deze ervaring. 1 ding heb ik zeker geleerd: gebruik geen Salvia alleen!
    Ik had uit mijn raam kunnen vallen, mijn bed had in brang kunnen vliegen en ik had mij kunnen snijden aan een gebroken waterpijp!

Vriendelijke groet,

Forrest

2. kapitein-x

kapitein-x Wijs gebruiker Tripreporter

Interessant. Ik heb wel is vaker gehoord dat iemand met salvia terug gaat naar zijn kinder/jeugdjaren. Of dat die persoon een bepaald gevoel krijgt dat hij sinds zijn kindertijd niet meer gevoeld heeft.
    Goed dat je duidelijk verslag maakt van de gevaren, dat waardeer ik in een tripreport. Je kunt van salvia dus gaan 'slaapwandelen.' :( Ik heb het 1 keer gedaan, en dat was ook alleen. Achteraf best gevaarlijk. Te vaag om in woorden te beschrijven. Ik zou er ook niet het etiket 'goed' of 'slecht' op kunnen plakken. Het was alleen ultra-vaag te noemen.

3. Delirium

Delirium Badass junkie

Wow, heftig reportje. Had je al eens eerder Salvia gebruikt of was dit je eerste keer?

Veel Salvia reports trouwens de laatste tijd :hearteyes:

4. Forrest

Forrest Experimenterende gebruiker

Ik heb in een ver verleden een keer Slavia gebruikt, maar kreeg toen alleen een lachkick. Ik beschouw dit dus als de eerste keer.

Laden...