1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

De confrontatie

Discussie in 'Trip reports' gestart door Digitalism, 29 jun 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Haat en liefde, daar is mijn verhouding met ketamine op gebaseerd. Een fascinerend stofje waar ik de meest bizarre momenten op heb beleefd. Met name de eerste keren dat ik wat dieper ging vond ik het moeilijk om te beseffen dat zoiets mogelijk was. Echter vielen mijn laatste ervaringen nogal tegen, ze waren erg duister en ik haalde er weinig voldoening meer uit. Ik kwam tot de conclusie dat ketamine in hogere doseringen mij alleen aanspreekt als ik daarvoor al een ander stofje gebruikt hebt. De afterglow van een tripmiddel of een upper zorgt bij mij voor een kleurrijkere en vrolijkere ervaring.

Ik wilde graag nog een keer de diepte ingaan en me nietig voelen. Want daar blinkt ketamine in uit, het laat je zien dat je weinig te vertellen hebt. Gisteren had ik het rijk alleen, m'n vriendin is een weekendje weg. Ze was ervan op de hoogte dat ik drugs zou gaan gebruiken, maar ik heb haar bewust niet verteld over de ketamine. Door mijn wisselende ervaringen vindt ze het moeilijk om me dat te laten gebruiken. Ik ben een aantal keer aardig van de wereld geweest in niet al te positieve zin. Toch besloot ik het door te zetten omdat het hoofdstuk ketamine voor mij nog niet als afgerond voelde en dit het ultieme moment was voor een mooie ervaring. Ik besloot te starten met een lage dosis 2C-B. Circa vijf milligram verdween in m'n neus. Het brandde een beetje, maar de pijn viel reuze mee. Voordat ik de 2C-B consumeerde had ik de ketamine al in een nuchtere toestand afgewogen. Verder had ik een logeerbed in de woonkamer gezet zodat ik in die ruimte kon genieten van Tycho uit m'n Dali Zensors en lekker de ruimte had. Voor de zekerheid ook nog een emmer in de buurt geparkeerd.

De 2C-B werkte heftiger dan verwacht en de afterglow waar ik naar op zoek was liet nog even op zich wachten. Ik voelde me schuldig en een beginner. Bij zo'n dosis is het logisch dat ik eerst nog even gewoon trip voordat de effecten afnemen. Tegelijkertijd gingen er allerlei andere gedachten door m'n hoofd. Doe ik ertoe? Ben ik wel lief genoeg naar m'n vriendin toe? Ze wil graag kinderen, maar ik ben er nog niet aan toe. Ik heb aangegeven bij haar dat ik eerst een nieuwe baan wil hebben en dat ik daarna laat weten of ik het zie zitten. Een stabiel leven acht ik belangrijk als goede basis, maar voor haar is het vooral onzekerheid wat ze nu van me krijgt. Enigszins geëmotioneerd denk ik erover na. Ik realiseer me dat ik wel degelijk een kleine hummel op de wereld wil zetten. Maar nu nog niet. Dat neemt echter niet weg dat ik dat haar kan vertellen. Ik weet zeker dat ze aangenaam verrast zal zijn met deze boodschap.

Na een uur naar het plafond gestaard te hebben besluit ik een douche te nemen. Wat warm water deed me goed en de piek van de trip was inmiddels verdwenen. Dit was het moment waar ik van tevoren naar op zoek was. Waar het eerder, onder andere door schuldgevoel naar m'n vriendin toe, nog niet goed voelde om de ketamine te nuttigen, stond ik er nu volledig achter. M'n maag was nog enigszins onrustig door de 2C-B en ik besloot nog wat te eten en te drinken. Wat cashewnoten en een drinkbouillon deden me goed. Ik keek naar het bord en de omvang van de lijnen stond me ietwat tegen. Het effect durfde ik inmiddels wel aan, maar zou ik die hoeveelheid wel m'n neus in krijgen? Na een laatste check omtrent muziek, bed en emmer besloot ik ervoor te gaan. Beide neusgaten kregen honderd milligram voor hun kiezen. Ik merkte dat m'n linker neusgat wat verstopt was en er een restant op het bord bleef liggen. Ik schraapte het bij elkaar en werkte het m'n rechter neusgat in. Nu geen half werk leveren. Zo, die klus is geklaard. Nu lekker op m'n zij gaan liggen en gaan genieten.

Al snel werd ik de diepte ingezogen en ervoer ik de meest krankzinnige dingen. Zowel met ogen open als dicht. Alles loopt zo naadloos in elkaar over en ik voelde me nietig. Na een dik uur werd ik me weer bewust van deze wereld en begon ik te landen. Ondanks de hogere dosis, heb ik niet het idee dieper te zijn gegaan dan voorgaande keren. Tijdens de trip was ik volgens mij steeds nog in staat te beseffen dat ik ketamine had gebruikt. In voorgaande trips was relativeren soms niet mogelijk en ben ik mezelf af en toe kwijtgeraakt. Tevens heb ik niet het gevoel gehad deel uit te maken van een groter geheel. Jammer? Enerzijds wel, want ik hoopte op een fijne diepe trip. Anderzijds heb ik mezelf nu wel bewezen dat ik een trip met een dergelijke dosis tot een positief einde kan brengen. En juist dat is wat me lange tijd dwars heeft gezeten. Ik weet niet of er in de toekomst nog diepe trips gaan volgen, maar ik weet wel dat ik er klaar voor ben mocht dat nodig zijn.

De meeste haat is verdwenen, de liefde voor het stofje heeft overwonnen.

2. Apart dat hier niemand op gereageerd heeft. Heel goed geschreven en dat vooral omdat ik het zelf erg herken. Je beschrijft het precies hoe ik het ook vaak ervaar.

dit al helemaal

Digitalism vindt dit leuk.
  3. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Leuk geschreven. Echt diep komen met Keta is erg lastig met snuiven. Is me ook maar 1 keer gelukt en dat was zo magisch en bijzonder en bleef zo bij me plakken wat ik mee maakte dat ik er een tattoo op het geïnspireerd en heb laten zetten.

4. Krankenstyn

Krankenstyn Newbie

Mooi rapport! Als je eens iets super overweldigends wilt meemaken waarbij je qua gevoel deel kunt uitmaken van het grote geheel dan moet je echt een keer DMT proberen. Je ziel koppelt los van je lichaam en wordt de kosmos in geëxplodeerd. Hier bestaan gewoon geen woorden voor om dat te beschrijven.

Digitalism vindt dit leuk.
  5. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

Dank!

Ik heb ervaring met DMT, maar ben nog niet diep gegaan. Dat inhaleren ligt me totaal niet en ik vind het lastig dat de effecten zo abrupt starten. Dus ik wil heel graag, maar de drempel is voor mij heel hoog.

Laden...
Vergelijkbare Topics - confrontatie
  1. krannatom
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    2.232
  2. oortjes
    Reacties: