De eerste keer

Hoi allemaal
Mijn vriend en ik willen een keer paddo`s nemen, maar we hebben er al veel over gelezen.
Maar we weten nog steeds niet welke het beste zijn om mee te beginnen voor een eerste keer.
Wie kan ons daar meer over vertellen met een eventueele ervaring wat of het met je doet.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat het met je doet: Google

Iedereen raadt de eerste keer altijd maar een half portie Mexicaanse aan, ik niet. Ik denk dat 1 portie Colombiaanse per persoon een mooi begin is. Ik volgde uiteraard iedereen z'n wijze raad op en nam voor de eerste keer een half portie Mexicaanse, ik werd er alleen een beetje vaag en lacherig van, het kwam niet in de buurt van een volledige trip.

azgaza

Badass junkie
Voor de eerste keer kan je het best 2/3e of 3/4e van een portie nemen en dan van een minder sterke soort. Ik had zelf het onverstandigste gedaan mijn eerste trip, een hele portie van de sterkste soort, enh oewel dat heel leuk was is het totaal niet aan te raden, maar zoals bovenstaand persoon al zei; een halve portie mexicaanse valt veel mensen wel een beetje tegen.

Wat het met je doet: je gedachtes zijn behoorlijk vreemd, je kan een lachkick krijgen, alles voelt heel 'bizar'. Tegelijkertijd zullen stilstaande objecten bewegen, en alles glanst heel mooi en je kan ook patronen zien, met ogen dicht ook kleurige patronen. Je ziet ook kleuren die er niet zijn. Samengevat: je tript. Hoe het precies aanvoelt en hoe het er precies uit ziet weet je pas wanneer je het gedaan hebt, dat is eigenlijk niet compleet te vertellen.

123spacer

Experimenterende gebruiker
Ik had ook een 2/3 mexicaanse op vandaag, en niet zo heel veel gevoeld, voelde me opzich wel relxt enzo en kreeg wat rare gedachtes en beetje in mezelf lekker gelegen en gewoon wel relxt gevoeld.
Maar volgende keer neem ik zeker een hele, ik heb heelmaal geen visuele verschijnselen meegemaakt, kan dit komen door te weinig? of toch maar lsd? :tongueout:

123spacer

ik heb een heel goed weerstand systeem volges mij,,
al in geen 10 jaar ziek gweest
moet van alles altijd veel hebben:
xtc, eerste x 1 pil, niet veel gevoeld, moet er 3 hebbe om iets te voelen.
original 69, 1 flesje voelde ik bijna nix van
Alcohol, eer ik zat ben moet ik toch al snel 24 of meer flesjes bier drinken

Ik moet van dingen altijd meer hebben dan de andere mensen om mij heen die hetzelfde gebruiken, terwijl ik alles een stuk minder vaak gebruik dan hun.

Zou het kunnen zijn dat ik ook wat beter kan weren tegen paddo's? en dus ook meer paddo's nodig heb dan andere?

123spacer

Ik heb vandaag weer paddo's gehaald. De man van de smartshop zei dat deze veel beter waren dan die ik zondag had gehad.
Hij zei ook dat ik gewoon weer kan trippen 2 dagen later, met de zelfde hoeveelheid, klopt dit? of trip ik minder hard als ik 2 dagen eerder ook al paddos heb gedaan. Ik ben van plan om volgende week woensdag te doen. Ik pak dan een hele portie, golden mexicos. Ik doe van de helft thee zetten, en de andere helft eet ik gewoon op.
De paddo's die ik nu heb gehaald zijn allemaal kleintjes, vorige keer had ik 3 grote van 10 gram each.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je trip niet 100 % is nee.. als je afgelopen zondag nog getript hebt! Verder snap ik niet waarom mensen allemaal van die debiele dingen met paddestoelen moeten doen.. en al helemaal niet als je de andere helft wel gewoon op eet (en dus lust?). Knikker die zooi je mik in, ff goed kauwen, niet aanstellen en doorslikken, klaar. :wink:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik denk dat je trip niet 100 % is nee.. als je afgelopen zondag nog getript hebt!

hmm, ik heb nochtans 2 dagen na een paddotrip met Psilocybe azurescens vele harder getript op een portie mexicaanse, vele visueler en intenser dan bij de azurescens...

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens drie dagen na een laatste trip een goede trip gehad op paddo's, maar de trip de drie dagen dáárna was duidelijk verminderd. Dus eenmalig kan je nog wel kort na elkaar trippen maar de derde keer is nog erger en dan werkt het echt niet meer.

Bovenaan