De groetjes uit Suriname !!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Waarschuwing: Ben je Cokeloos en/of Coke junk, Basehead ? Val mij dan niet lastig want ik haat junks.
Dit is geen uitnodiging om mij te vragen via dit forum om coke, deze topic is puur en louter om jullie te laten zien wat een 'vingertje' is. Welke maten zoiets heeft en wat ie weegt

Anuskogel uit negerkontje .... weegt 10 gr. de smokkelaar stopt slikt er 99 door. Ongelooflijk, ze roken nog een beetje naar stront. Uiteraard zit het plastic er nog omheen, het teken dat het authentiek zou moeten zijn.
Test uitslag zou 85% moeten zijn, dat hoor ik pas over 2 weken helaas. 99 balletjes maakt 990 gram.
Om een lang verhaal kort temaken, tijden s een discussie kwam er plots een negert binnen met 8 balletjes. Ik heb er blind 1 gekocht om te laten testen.

:hearteyes:

:wave:

Aking

Wijs gebruiker
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zommes zei:
Aking zei:
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P

Nee, dan krijg je net zoals Kiekert een waarschuwing. :P

Misschien kan zommes een nieuw begin maken ?

Alles weghalen waar niet over coke gaat ?

Dank u allemaal voor de liefde ...

caatje

Badass junkie
Melanie1 zei:
waarom heb je dat geld ernaast liggen?

Vast om aan te geven hoe groot zo'n kogel is.....

He Stonie ben benieuwd wat de testresultaten gaan aangeven. Heb je hem er zelf uit zien vallen :wink:

davie

Wijs gebruiker
Het betere werk. Ik ben ook wel benieuwd wat test uit zal wijzen, mazzelaar.

En doe rustig aan he!

3970

Wijs gebruiker
Nu weet ik nog niet hoe groot zo'n bal is, ik heb nog nooit € 50 in het echt gezien :rolleyes:

Ben benieuwd naar de testuitslag, zou de uitslag ook 0.5% poep bevatten? :wink:

Hou ons eens op de hoogte van de uitslag, of stuur die negert eens langs! :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zo kom net terug uit Cafe D'Anvers, even flink wat gesnoven met een maat, die belgen doen net alsof het niet kost. De tranen sprongen in me ogen na 2 lijntjes, ik vond het best wel branden.
Maar ik ben een anti snuivert, mijn schone maagdelijke slijmvliesjes kregen daar even een hard klappie te verwerken. Ik moest ook meteen ff goed skoitte .....

Mijn maat begint meteen de hoax te voeden dat het wel goed moet verdoven anders is het kut coke..... ik leg hem uit dat lidocaine en andere verdovende versnijdingsmiddelen daar voor zorgen.
En waarempel ik krijg geen bal in me strot heel vreemd .. de coke bal ontbreekt en me bek is niet verdooft. Voordat ik terug rijd neem ik nog 2 flinke knoeperts, wederom sta ik te huilen en het valt hem op dat ik nogal sta zweten .... :rockband: ik trek me neus helemaal door en sta te stampen op de vloer alsof het pure pep is ...... de puta madre de puta madre. Ik spoel me neus na en trek het water erdoorheen een aanzienlijke hoeveelheid anuspoeder glijdt me lichaam in.
Met 160 km p uur glijdt ik over het SOAB, het is een grote race tunnel waar ik me in bevind.
Ik moet zo eigenlijk gaan slapen maar dat gaat helaas niet lukken vrees ik, dus grijp ik de laatse korrels opium en verhit ze in de opa pipa.

:rock:

ook dat helpt niet veel .... misschien had ik iets minder moeten snuiven.

Bonie Cokonie

cronos

Wijs gebruiker
Zo kom net terug uit Cafe D'Anvers, even flink wat gesnoven met een maat, die belgen doen net alsof het niet kost...yes belgium people are strange :tearsofjoy: café D'Anvers in Antwerpen? :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nee in Wenen ..... :rockband:

De Kantonese keuken smaakt me goed :stoned:
Net me buik rond gegeten, nu aan de valium.

Soma

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

Ik bedoelde eigenlijk in gram. Gewoon om te zien hoeveel kwaliteitscoke een mens op een avond kan gebruiken want ik hoor vaak van mensen zeggen dat ze makkelijk 1 à 2 gram op een avond gebruiken. Dat is niet mogelijk zeker met die coke die jij had?

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:

Plimu

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Soma zei:
lysergine25 zei:
4 dikke lijnen .....

Ik heb geen idee wat een gezond mens aankan van deze coke.
Ik denk Der Frisko met gemak 1 gram wegwerkt over 24 uur.
1050 mg : 24= 43,75 mg per snuifje ....

Mijn volgernde pogiong wordt 500 mg oraal in een capsules, snuiven zal ik nog maar 1 x doen:

Zomer 2009 Strand Bloemendaal 35 graden bier temp 1 graad.

:rockband:

aan hoeveel mg snuiven staat 500 mg oraal gelijk?

in iedergeval veel plezier

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

caatje

Badass junkie
Dat ontkennen maakt me altijd zo giftig. Mooi balen stonie tis maar goed dat je het bonnetje bewaard had en nu die bocht kan omruilen.

anoniempje

Bewuste gebruiker
coke kan makkelijk 1 a 2 gram op een avond weg zijn als je het based veeel meeer.zelfs

ik heb eens 10 gram gehaald de bedoeling was om te gaan verkopen we hebben het in 2 a 3 dagen allemaal opgebased, nou ..8 gram dacht ik we hadden toch nog 2 verkocht.

dus het is echt wel mogelijk als je goed eraan bent. :xtc:

als je beginner bent dan wordt moelijker mischien of als je het snuift , dat weet ik niet zeker

Frisko

Badass junkie
snuiven ook,hebben zo dikwijls menige grammen +5 opgemaakt op een nacht tijd.
gezond voelt het iig wel niet aan,dat kan ik je wel vertellen!!!
en nu weg uit dit kutgedeelte van het forum want ik krijg zin en da is niet zo goed!!!!!!!!!!!!!! :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
uuhhh ja ... maar dat had ik al gepost dacht ik !
Vergeten op enter te drukken ?

De coke was zuivere bagger ..... het eitje kan alleen maar herverpakt zijn in nederland.
Om het eerst van 80% naar 39% te verbaggeren en er ook nog is 33% fenacetine erbij te mixen.

De Negert was argwanend, gestresses, en voelde zich waarschijnlijk nog meer genaait dan ik.
Ik depri, hij depri, nieuwe coke geregelt.

Geen eitje, ik heb hem nog 1 x uitgelegd :

Er telt maar 1 ding: Kun jij die 89,3 % regelen of niet ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
lysergine25 zei:
ok dan ....ook voor de negert kwam het volgende nieuws keihard aan:

De eitjes zijn herverpakt in nederland, met een originele verpakkingsmachine.
De negert ontkent het, het lab bevestigd het:

coke 39% fenacitine 39% .....

zware klote bagger ...... negert depri ik depri ...

Coke is omgeruild test uitslag volgt dus over 2 weken.

Zie je wel blinde junk !!! aka Frisko ..... LEES !!!

anoniempje

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat nergers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Ik zal er nooit van kopen, waarom een kat in de zak kopen, als je ergens beter kan krijgen.

Nou ben ik absoluut geen racist, en heb niks tegen buitenlanders , maar als het gaat om drugs zijn ze gewoon zo, in het Noorden van het land dan, weet niet hoe ze zijn elders in het land
maar zoals ik lees in de ze topic niet veel anders dus

anoniempje

Bewuste gebruiker
niet alle negers bedoel ik ik heb het alleen over antilianen en surinamers

heb het idee dat ik wel eens verkeerd begrepen kan worden :grin:

Bovenaan