De jeugd van tegenwoordig

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Morrie,
ik gebruik sinds ik vakantie heb wel eens pillen, omdat ik nu geen school meer heb heb ik best veel vrije tijd en ga ik elk weekend wel aan de pillen, ik weet dat het slecht is trouwens :wink: voor de gene die het vraagt :grin: ik doe dit dus alleen in vakanties dat dat wel ff duidelijk is. Is er iemand die dat net zoals ik aanpakt? en die het al wat langer doet, ieder weekend bijvoorbeeld, want het is natuurlijk heel slecht voor je, maar als ik kijk naar mensen die dagelijks meer dan 6 pillen vreten, (zoals sommigen op dit forum) dan heb je gewoon het gevoel dat het nog niet zo heel slecht voor je is, helaas is elke week wel te vaak, daarom ben ik vastbesloten om zodra mijn school weer begint te stoppen (minderen) naar 1s per maand...
maardus, zijn er meer weekendfreakers?

Sloebertje

Experimenterende gebruiker
Wat heb je aan vakantie als je doordeweeks brak in bed ligt? Sinds wanneer is vakantie het uitgelezen moment om jezelf kapot te slikken?
Vakantie of niet, ik hou het XTC-gebruik bij één keer om de 2 a 3 maand.

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook een lange tijd bijna elk weekend gedaan. Is niet aan te raden hoor. Maargoed, dat merk je vanzelf wel...

hannus

Bewuste gebruiker
heb gistere middag de jeugd van tegen woordig gezien in alkmaar, vond ze maar maf..
wel grappig tegen een dansende dude op krukke, we regelen zo een nakkie voor je
was het afgelopen schreeuwde ze: PILLLUHHHH!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
elk weekend heb ik ook een paar weken gedaan maar is inderdaad niet aanteraden,, na een paa weken sta je alleen nog strak,, en is het egte mdma effect verloren gegaan, zonden van je geld man!,, doe het lekker rustig aan!

033Amnesia

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
Morrie,
ik gebruik sinds ik vakantie heb wel eens pillen, omdat ik nu geen school meer heb heb ik best veel vrije tijd en ga ik elk weekend wel aan de pillen, ik weet dat het slecht is trouwens :wink: voor de gene die het vraagt :grin: ik doe dit dus alleen in vakanties dat dat wel ff duidelijk is. Is er iemand die dat net zoals ik aanpakt? en die het al wat langer doet, ieder weekend bijvoorbeeld, want het is natuurlijk heel slecht voor je, maar als ik kijk naar mensen die dagelijks meer dan 6 pillen vreten, (zoals sommigen op dit forum) dan heb je gewoon het gevoel dat het nog niet zo heel slecht voor je is, helaas is elke week wel te vaak, daarom ben ik vastbesloten om zodra mijn school weer begint te stoppen (minderen) naar 1s per maand...
maardus, zijn er meer weekendfreakers?

Oh dus omdat anderen er 6 per dag vreten, zal jou weekendgebruik wel niet zo slecht zijn?
Met elk weekend gebruiken verneuk je je hersens. Ik vind 't niet eens chill, toen ik 't na 1 maand nog een x deed merkte ik al dat m'n space minder word, hoe sneller je 't 8er elkaar doet. Ik zie de lol van elk weekend niet in, dan doe je het toch echt 12, of 24 keer teveel per 3 maanden.

geox

Bewuste gebruiker
Na een tijdje wordt je gewoon vaag van die pillen en krijg je niet echt dat lekkere gevoel maar het blijft nog steeds wel pretty nice..

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ja dat vaage effect is al wel weg daarom heb ik na deze reacties maar besloten een lange tijd te wachten, zelfs tijdens m'n space voel ik me blij, kut, blij, kut, blij, kut en zo gaat dat eigelijk door :( ik denk dat het slim is om maar is wat anders te gaan gebruiken :beer: kan ook heel leuk zijn ben ik weer 8er gekomen :grin:
ben trouwens nog niet echt depressief geworden de volgende dag, alleen als ik doorhaal en me prikie werkt uit, maarja dat zal wel nooit meer over gaan :tearsofjoy: en sta aardig veel te staren de dagen erna,

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je gewoon veel verschillende dingen gebruikt, kun je elk weekend gek doen zonder tolerantie van het één of ander op te bouwen..

geox

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Als je gewoon veel verschillende dingen gebruikt, kun je elk weekend gek doen zonder tolerantie van het één of ander op te bouwen..
Nja zo denk ik ook maar dan wil ik gewoon speed snuiven die avond maar ga ik dan toch met me leipe kop later die avond aan de pillen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
geox zei:
Nja zo denk ik ook maar dan wil ik gewoon speed snuiven die avond maar ga ik dan toch met me leipe kop later die avond aan de pillen.
Tja.. dat doe je toch echt zelf, 'nee' is voor mij gewoon 'nee' en niet 'misschien'. Het voelt ook veel beter als je gemaakte afspraken gewoon na komt.

Bovenaan