De krachtigste eetlustremmer?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ljuv

Badass junkie
RC's gebruiken om eetlust te remmen is niet gezond. Er bestaat geen enkele soort drugs die geschikt is om elke dag te gebruiken en zeker RC's niet.

Dit is alsof je een mug met een kruisraket afmaakt, enorme overkill. De negatieve effecten van drugsgebruik wegen totaal niet op tegen de geremde eetlust imo.
My point exactly maar duizend keer beter verwoord dank u beleefd.

De Zandman

Badass junkie
Eetlust, die kennen we.
Honger, echte honger, ik denk dat er tegenwoordig nog veel mensen zijn, die dat gevoel kennen.
Enkele dagen niet gegeten hebben, zodat dit hongergevoel tegen je ribbenkast davert en duizelig maakt...dat is pas honger hebben!
Als je geen eetlust wil ervaren, eet dan een maag vullende stof zoals polenta, dat staat als een muur in je maag zonder dat je veel dikmakende stoffen daarmee inneemt...polenta is gekookt maismeel.

brebo788

Newbie
Al die wijsneuzen die de les willen leren. Voor dat advies ga ik wel naar me moeder.

Vandaag 4-FMPH proberen. Werkt tot nu toe redelijk goed, niet zo euforisch en ga straks me werk afmaken. Tot nu toe positief.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Het is in veel gevallen wel zo dat de eetlust in het begin van het minst is, maar in de loop van de tijd wordt eten steeds makkelijker en komt de eetlust terug. Na wat langer gebruik ga je je juist slechter voelen met niets in je maag.

Ik kan je verder geen middel adviseren. Ik merk dat 2-FMA mijn eetlust weghaald, maar ik gebruik dit sporadisch.

ljuv

Badass junkie
Al die wijsneuzen die de les willen leren. Voor dat advies ga ik wel naar me moeder.
Rustaaaaag. Vooral lekker gaan janken bij je moeder als je goed bedoelde adviezen niet aankan👌🏻

Tis hier gvd geen ponykamp ja, we zijn hier o.a. voor de harmreduction en dagelijks je eetlust onderdrukken met amphetamines is kapot dom. Verder veel succes in de zoektocht met wat voor jou goed werkt kusje.

brebo788

Newbie
Rustaaaaag. Vooral lekker gaan janken bij je moeder als je goed bedoelde adviezen niet aankan👌🏻

Tis hier gvd geen ponykamp ja, we zijn hier o.a. voor de harmreduction en dagelijks je eetlust onderdrukken met amphetamines is kapot dom. Verder veel succes in de zoektocht met wat voor jou goed werkt kusje.
hahahah ponykamp. hahahahahah <3 bedankt

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Hmn, toch een beetje een eng topic imo. Heeft de huisarts een eetprobleem/eetstoornis überhaupt overwogen of besproken? Dit kan zich in veel meer dingen uiten dan niet (willen) eten natuurlijk he...
Ik heb altijd begrepen dat ad(h)d'ers daar ook een stuk gevoeliger voor zijn ook, maar pin me er niet op vast.

Heel de dag een honger(trek?)gevoel is iig niet bepaald normaal. Als je zo obsessief met eten bezig bent, is dat wel gewoon een slecht teken lijkt me (en kan ik ook wel een minibeetje bevestigen uit ervaring). Ik vind het best begrijpelijk dat als je er de hele dag meebezig bent, je hersens seintjes af gaan geven die doen lijken alsof je trek hebt. Dit is ook iets waar je je mentaal tegen moet leren verzetten... Ik snap dat je de neiging hebt het met middelen te onderdrukken, maar daar zit ook wel echt vet veel verslavingsgevaar in.
Ik hoop dat je diagnose je vooral verder gaat helpen man... en veel succes in de tussentijd. Wachttijden zijn bitches.
Edit: ik begrijp wel dat je huisarts en jij denken te weten dat het fysiek is hoor, maar denk ook eens na over het mentale aspect en hoe verandering daarin je fysiek verder kan helpen, in plaats van naar middelen te grijpen. Dat rc's legaal zijn maakt ze niet minder gevaarlijk bij functioneel gebruik.

En voor iedereen die dit topic is gaan lezen omdat er dus inderdaad een eetstoornis is: NIET doen, je bent veel meer waard dan dat. Sluit nu al je fucking tabs die je eetprobleem faciliteren en bespreek je probleem met een professional.
Dawhhhh ik lees altijd zo duidelijk door jou posts heen dat het je echt boeit!

C....

Blauweaap

Wijs gebruiker
hahahah ponykamp. hahahahahah <3 bedankt
Als je drugs nodig hebt voor eetlust remming ben je wel een complete dwaas en ik kan jou vertellen dat als je lichaam echt om eten schreeuwt dat niets van een middeltje dit onderdrukt. Zelfs lowdose pep bomde me eetlust niet in een bodybuilding prep. Een ballanced diet met veel volume gaat je meer brengen dan drugs. Als je op 4%bodyfat zit schreuwt je lichaam om voer dus ik kan jou vertellen dat niks nada helpt tegen eetlust. Nou kan ik natuurlijk al gokken dat jou vet percentage wss niet zolaag is en rond de 15+ zou zijn. Dus niet zo janken dat je honger hebt.

brebo788

Newbie
Als je drugs nodig hebt voor eetlust remming ben je wel een complete dwaas en ik kan jou vertellen dat als je lichaam echt om eten schreeuwt dat niets van een middeltje dit onderdrukt. Zelfs lowdose pep bomde me eetlust niet in een bodybuilding prep. Een ballanced diet met veel volume gaat je meer brengen dan drugs. Als je op 4%bodyfat zit schreuwt je lichaam om voer dus ik kan jou vertellen dat niks nada helpt tegen eetlust. Nou kan ik natuurlijk al gokken dat jou vet percentage wss niet zolaag is en rond de 15+ zou zijn. Dus niet zo janken dat je honger hebt.
Geen zorgen. Waardeer alle medeleven. Echt. Maar het is een tijdelijke oplossing, totdat ik ritalin krijg van de huisarts maar dat duurt 2 maanden.

wil je een beter uitleg van de hele situatie,
ga dan naar reddit: most_powerful_appetite_suppressant
Klik op: r/drugs
Daar staat het hele verhaal. (niet r/researchchemicals ookal staan daar meer reacties)

• Like
Waarderingen: ljuv

brebo788

Newbie
Hmn, toch een beetje een eng topic imo. Heeft de huisarts een eetprobleem/eetstoornis überhaupt overwogen of besproken? Dit kan zich in veel meer dingen uiten dan niet (willen) eten natuurlijk he...
Ik heb altijd begrepen dat ad(h)d'ers daar ook een stuk gevoeliger voor zijn ook, maar pin me er niet op vast.

Heel de dag een honger(trek?)gevoel is iig niet bepaald normaal. Als je zo obsessief met eten bezig bent, is dat wel gewoon een slecht teken lijkt me (en kan ik ook wel een minibeetje bevestigen uit ervaring). Ik vind het best begrijpelijk dat als je er de hele dag meebezig bent, je hersens seintjes af gaan geven die doen lijken alsof je trek hebt. Dit is ook iets waar je je mentaal tegen moet leren verzetten... Ik snap dat je de neiging hebt het met middelen te onderdrukken, maar daar zit ook wel echt vet veel verslavingsgevaar in.
Ik hoop dat je diagnose je vooral verder gaat helpen man... en veel succes in de tussentijd. Wachttijden zijn bitches.
Edit: ik begrijp wel dat je huisarts en jij denken te weten dat het fysiek is hoor, maar denk ook eens na over het mentale aspect en hoe verandering daarin je fysiek verder kan helpen, in plaats van naar middelen te grijpen. Dat rc's legaal zijn maakt ze niet minder gevaarlijk bij functioneel gebruik.

En voor iedereen die dit topic is gaan lezen omdat er dus inderdaad een eetstoornis is: NIET doen, je bent veel meer waard dan dat. Sluit nu al je fucking tabs die je eetprobleem faciliteren en bespreek je probleem met een professional.

Dawhhhh ik lees altijd zo duidelijk door jou posts heen dat het je echt boeit!

C....

Trouwens bedankt voor jullie berichten.

Ik ben ook vandaag ergens achter gekomen. Wat ook de oorzaak kan zijn. Namelijk Calcium te kort. Ik heb bloedonderzoek gedaan. Als je suikerspiegel niet goed is, kan het daar aan liggen. Ook kan het door je alvleesklier komen. Dit bleek niet bij mij het geval. ECHTER raadde iemand op reddit aan dat het ook door calcium kan komen. Dit vandaag geprobeerd en ook verder in verdiept, EN VERREKT het klopt! Want ik heb ook last van droge/jeukende huid en ook vermoeidheid en dus ook honger gevoel (Ook altijd in me jeugd gehad) En dat komt echt doordat ik weinig melk producten eet / drink. Vandaag Calcium met vitamine D (wat de opname van calcium bevorderd) gekocht. En echt ik voel me al een stuk beter door de hele dag, minder last van de honger wat ik normaal erger is. Wel is het gewoon aanwezig maar het helpt al een stuk meer. Mochten andere mensen dit dus ook lezen. Probeer Calcium met vitimani D ook eerst.

Blauweaap

Wijs gebruiker
gewoon normale amfetamine, aka speed. maar zelfs daar ga je na een tijdje gewoon op kunnen eten.
Als je lichaam schreuwt om eten zou je altijd honger hebben. En voor met pep omdat je veel meer energy verbruikt dan nodig is zou je lichaam altijd blijven schreuwen om voeding

BenzoLiefhebber

Experimenterende gebruiker
Op zoek naar de beste eetlustremmer. Zonder het euforische gevoel. Gewoon om je normaal te voelen en dagelijkse taken uit te voeren.

Ik probeerde:

2-FMA = Niet leuk, twee keer geprobeerd. Je zult geen honger krijgen. Maar na een paar uur kreeg ik het erg koud en had ik geen energie meer om dingen te doen.

3-FA = Ik vond die erg leuk, krijg veel energie, misschien een beetje te veel. Geen honger, echt geweldig. Maar het probleem is dat ik ermee kan werken (ook te geil werd ik ervan). Dus een NEE voor mij.

3-CMC = Geen honger, maar veel te euforisch. Voelde meer als MDMA en cola.

Morgen krijg ik: 3-FPM, 4-FMA, 2FPM en 4-FMPH ook zal ik Stacker Pro proberen - Mactropin

Wat is je beste eetlustremmer? Ik ben op zoek naar een die me niet raar zal laten voelen, en waarmee ik normaal kan werken. Ik las ook over Isopropylfenidaat (IPH en IPPD)
Ik zal voor een amfetamine groep gaan als je doel is eetlust te verminderen.

FredKroket

Badass junkie

Vandaag 4-FMPH proberen. Werkt tot nu toe redelijk goed, niet zo euforisch en ga straks me werk afmaken. Tot nu toe positief.
Misschien de forum regels eens doorlezen voordat je zo geagiteerd reageert.
Nummer 1:
'Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction.'

Nihilist88

Wijs gebruiker
Dan kan ik je 4F-MPH wel dik aanraden, al heb ik bij mijn dosissen (25mg) wel wat euforie, maar da's echt minimaal, 't is vooral energy focus, waarbij je dagdagelijkse taken, werk,...kan uitvoeren.

• Like
Waarderingen: ljuv

CuriousExplorer

Badass junkie
Zit jij op 4%?
Net even opgezocht, dan sta je inderdaad heel erg strak ja.

Blauweaap

Wijs gebruiker
Zit jij op 4%?
Net even opgezocht, dan sta je inderdaad heel erg strak ja.
Ik sta niet year round 4% maximale wat ik aangetikt heb is 5% maar dit is voor mij niet lang volhoudbaar en is ook niet bepaald gezond ook. Maar ik doelde meer op als je lichaam zo erg schreuwt om voedingstoffen dat nada niks dat gaat onder drukken. Weet nog wel dat ik een periode op afters zwaar zat te binge eten, 3 chocolade repen met me pep bakkes heerlijk man.

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik
Ik sta niet year round 4% maximale wat ik aangetikt heb is 5% maar dit is voor mij niet lang volhoudbaar en is ook niet bepaald gezond ook. Maar ik doelde meer op als je lichaam zo erg schreuwt om voedingstoffen dat nada niks dat gaat onder drukken. Weet nog wel dat ik een periode op afters zwaar zat te binge eten, 3 chocolade repen met me pep bakkes heerlijk man.
Ik weet waar je op doelde. Maar complimenten voor je vetpercentage hoor!

Ik zou het niet kunnen 😅

Casaan

Wijs gebruiker
Tripreporter
Trouwens bedankt voor jullie berichten.

Ik ben ook vandaag ergens achter gekomen. Wat ook de oorzaak kan zijn. Namelijk Calcium te kort. Ik heb bloedonderzoek gedaan. Als je suikerspiegel niet goed is, kan het daar aan liggen. Ook kan het door je alvleesklier komen. Dit bleek niet bij mij het geval. ECHTER raadde iemand op reddit aan dat het ook door calcium kan komen. Dit vandaag geprobeerd en ook verder in verdiept, EN VERREKT het klopt! Want ik heb ook last van droge/jeukende huid en ook vermoeidheid en dus ook honger gevoel (Ook altijd in me jeugd gehad) En dat komt echt doordat ik weinig melk producten eet / drink. Vandaag Calcium met vitamine D (wat de opname van calcium bevorderd) gekocht. En echt ik voel me al een stuk beter door de hele dag, minder last van de honger wat ik normaal erger is. Wel is het gewoon aanwezig maar het helpt al een stuk meer. Mochten andere mensen dit dus ook lezen. Probeer Calcium met vitimani D ook eerst.
Mooi dat het werkt.

Ik vat even het topic samen: gezond eten werkt het beste tegen eetlust.

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik heb praktisch geen eetlust op stims zoals 3-fa en 2-fa
Ik denk dan ook minder aan eten

Chroom tabletten hielpen mij goed met grote bloedsuiker schommelingen waardoor ik vaak ongezond ging snacken

Sterkte met wachten op je medicatie!
Proberen om niet teveel te piekeren over je constante honger gedachten , het zijn maar gedachten je hoeft die impulsen niet op te volgen ! 💪

Nihilist88

Wijs gebruiker
Ik heb praktisch geen eetlust op stims zoals 3-fa en 2-fa
Ik denk dan ook minder aan eten

Chroom tabletten hielpen mij goed met grote bloedsuiker schommelingen waardoor ik vaak ongezond ging snacken

Sterkte met wachten op je medicatie!
Proberen om niet teveel te piekeren over je constante honger gedachten , het zijn maar gedachten je hoeft die impulsen niet op te volgen ! 💪
Maar TO zoekt een eetlustremmer.zonder enige euforie en zo min mogelijk stim effecten. Aangezien de uiterst korte werking v 2-fa en 3-fa beduidend amfetamine effecten geeft, raad ik deze niet echt aan. Op 4-fma heb ik ook na inname rest vd dag nul eetlust, mr dat is gewoon te veel stim effecten, als je puur vr een eetlustremmer wil gaan.
Daarom blijf ik 4f-mph aanraden.

De Zeemeerman

Badass junkie
Maar TO zoekt een eetlustremmer.zonder enige euforie en zo min mogelijk stim effecten. Aangezien de uiterst korte werking v 2-fa en 3-fa beduidend amfetamine effecten geeft, raad ik deze niet echt aan. Op 4-fma heb ik ook na inname rest vd dag nul eetlust, mr dat is gewoon te veel stim effecten, als je puur vr een eetlustremmer wil gaan.
Daarom blijf ik 4f-mph aanraden.
Ik raadt ze ook niet aan 😊

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hey bedankt voor je reactie.
Nee, ik wil niet afvallen. Dat is niet mijn doel. Het is 100% om mijn eetlust te onderdrukken. Ik ben gezond, ik loop dagelijks 30 minuten en eet gezond. Maar het probleem is dat ik nooit het gevoel heb dat ik vol zit met eten. Daarom kan ik niet stoppen met aan eten te denken. (Ik heb alles geprobeerd, eten, sporten, mindfulness eten) Toen ik begon met RC (2 maanden geleden) ontdekte ik dat ik me, na jarenlang worstelen met mijn honger, eindelijk op andere dingen kon concentreren. Het gaat dus niet om afvallen, het gaat om mijn honger.
Research chemicals zijn absoluut niet geschikt voor dagelijks gebruik vanwege ontbrekend onderzoek waardoor de lange termijneffecten niet bekend zijn. Je loopt daardoor risico om nieuwe en onbekende ziektes te ontwikkelen waarvoor nog geen behandeling bestaat als je regelmatig een research chemical gebruikt. Daarom kunnen dat soort middelen niet als medicijn gebruikt worden of als vervanging van een medicijn.

De Zandman

Badass junkie
Ik heb altijd gedacht dat research chemicals een soort van stoffen behekst, dat in wezen een harddrug moet imiteren.
Coca is verboden, dus maken we een stof, die qua werking op het origineel lijkt, maar tot op zekere hoogte legale elementen bevat, of een nog niet uitvoerig getest nieuw medicijn zou moeten zijn.
Het is een schimmige bediening allemaal.

Megadude

Experimenterende gebruiker
Efedrine is echt niet een research chemical. Daar is echt heel veel over te lezen. Wordt ook nog gewoon gebruikt in hoestmiddelen. Wellicht nu minder om dat je er weer Tina van kan maken. Het is een een publiek geheim dat vroeger in de Herbalife dat ook zat. Daarom werkte het ook zo goed. Kijk ook eens naar (1,3 Dimethylbutylamine)

De Zandman

Badass junkie
Als je aan Qat kunt komen en je kauwt die bladeren van die plant, dan verdwijnt het hongergevoel voor een groot gedeelte....zegt men.
Ikzelf begin hier niet aan overigens.
Ik ben nou eenmaal geen Ethiopiër, en ik hoef mijn hongergevoel niet te dempen.
Na mijn bypassoperatie heb ik geen hongergevoel meer. Een voordeel bij een nadeel.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan