De perfecte trip kamer

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Stonologie

Bewuste gebruiker
Buiten trippen vind ik het mooiste wat er is, samensmelten met moeder natuur op truffels is een en al geluk.
Helaas komt de winter eraan.

Ik heb nog weinig ervaring met binnen trippen, maar een paar keer gedaan. Het valt me op dat ik het dan visueel gezien een beetje teleurstellend vind.

Ik woon sinds gister op mezelf, dit was ook mijn 18e verjaardag. Mijn kamer ziet er nu al leuk uit. Posters, planten, platenspeler etc.
Ga zometeen led strips bestellen en nog meer posters.

Mijn vraag is als volgt: wat maakt dé perfecte trip kamer? Hebben jullie foto's, ideeen?
Vertel raak! Wil het echt super leuk maken!

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Zo donker mogelijk maken. En dan bedoel ik ook echt pikkedonker, dus inclusief afplakken van led-lampjes van apparaten en dergelijke.

Helemaal vullen met piepschuim is ook wel leuk of niet @verwondering

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Zo donker mogelijk maken. En dan bedoel ik ook echt pikkedonker, dus inclusief afplakken van led-lampjes van apparaten en dergelijke.

Helemaal vullen met piepschuim is ook wel leuk of niet @verwondering
Zoiets als dit? :wink:

Leuke tripjes gedaan hierin ja. Ik kom de piepschuimdingen nog steeds tegen als ik een kast opzij schuif... :tongueout:

01.jpg

05.jpg

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter