"De VaaaaGste Ervaring"

Status
Niet open voor verdere reacties.

MidasJ

Experimenterende gebruiker
Hee,,

Ik was eens benieuwd wat jullie :confused: Vaagste :confused: :rolleyes: ervaring is op het gebied van XTC

De mijne waren dat ik allemaal kinderen zag spelen in een klimmerek,, alleen dat klimmerek was leeg natuurlijk,, En dat ik als ik naar tuinen keek ik elke x mensen zag weg schieten en weg rennen en ook een x tje zag ik een vrouw om 3 uur s'nachts buiten ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel echt een vrouw was ik weet wel dat ik haar knetttter waus heb aangekeken :rolleyes:

Ik ben is benieuwd naar jullie Ervaringen,

Rustig

nutsss

Wijs gebruiker
dat zijn meer hallucinaties die je beschrijft. Daar zijn nogal wat topics over geweest.

Ik heb een week of 2 geleden met Pommetje kristallen geprobeerd. En een te hoge dosis blijkbaar.

Alles in het huis begon zachtjes te bewegen. De boekenplanken, de boxen, alles bewoog gewoon langzaam op en neer. Alsof ze dansten. En op één van de boxen zat een tuinkabouterpoppetje. En wat denk je? Ja hoor. De kabouter begon te dansen. Ik zweer het je. Pom zag het ook allemaal. Pom zegt 'let op zo meteen steekt ie zn tong uit'. En jaaa hoor, flubber die tong uit zn bek en terug. Dat gelóóf je toch niet?

Ook buiten hele aparte en spookachtige dingen. Een struikenpartij die er uitzag als een soort stripfiguur met ogen, heel vaag allemaal. Maar erg plezierig.

Meestal als ik hallucinaties heb van xtc dan zie ik gezichten vervormen en clowns overal. Een keer of 2 heb ik allemaal wormpjes uit de porien van mn huid zien springen en zo met een boogje weer terug. Werkelijk waar.

Lachen is dat, mdma hallucinaties!

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Nooit echt gehalucineerd van xtc. :confused:

Als ik veel gesnoept heb dan trek ik echt de mafste bekken, abnormaal gewoon!

En dan denk ik altijd bijmezelf 'Wajooohh.. Ik ga hard.. :hearteyes: '

disaster

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
Nooit echt gehalucineerd van xtc. :confused:

Als ik veel gesnoept heb dan trek ik echt de mafste bekken, abnormaal gewoon!

En dan denk ik altijd bijmezelf 'Wajooohh.. Ik ga hard.. :hearteyes: '

Whehe zo hoord het ook :P

nutsss

Wijs gebruiker
need^weed zei:
ik heb het nog nooit zo ernstig gehad als jij hierboven beschrijft nutsss :openmouth:
zo met die wurmpjes uit iemands porien enzo, weet je zeker dat dat echt alleen mdma was wat je gesnoept had, kan t me nauwelijks voorstellen :confused:

Echt wel. MDMA kan behoorlijk vette hallucinaties veroorzaken zoals je in de door jou aangegeven thread kan lezen. Ik heb vanalles al gezien. En het rare is dat het toch plezierig blijft.. Ik zie kaken opentrekken, diepe vleeswonden tot aan piponeuzen bij iedereen aan toe. En het blijft leuk.

disaster

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
need^weed zei:
ik heb het nog nooit zo ernstig gehad als jij hierboven beschrijft nutsss :openmouth:
zo met die wurmpjes uit iemands porien enzo, weet je zeker dat dat echt alleen mdma was wat je gesnoept had, kan t me nauwelijks voorstellen :confused:

Echt wel. MDMA kan behoorlijk vette hallucinaties veroorzaken zoals je in de door jou aangegeven thread kan lezen. Ik heb vanalles al gezien. En het rare is dat het toch plezierig blijft.. Ik zie kaken opentrekken, diepe vleeswonden tot aan piponeuzen bij iedereen aan toe. En het blijft leuk.

Ben weleens op het einde van een avond XTC naar het bos gegaan :P , ik ga daar heel veel vage dingen.. Ik liep het bos in en ik was de weg al kwijt.

Requiem

Belezen gebruiker
half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.

kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET :openmouth: :openmouth: . Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die
ging rondjes draaien enzo.

ECHT TERING VET!

disaster

Bewuste gebruiker
Requiem zei:
half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.

kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET :openmouth: :openmouth: . Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
(ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die ging rondjes
draaien enzo.

ECHT TERING VET!

whaha, leuk dat je dat van 1,5 pilletje kan hallicuneren..

disaster

Bewuste gebruiker
Wees indd blij :) , bespaart je veel geld..
Als ik nu 'n avondje XTC doet ben ik wel € 30,- aan pillen kwijt :( en niet zo'n goede ook nog.

Requiem

Belezen gebruiker
disaster zei:
Wees indd blij :) , bespaart je veel geld..
Als ik nu 'n avondje XTC doet ben ik wel € 30,- aan pillen kwijt :( en niet zo'n goede ook nog.

yup, ik ben altijd goedkoop uit als ik even wil spacen/trippen/whatever

MidasJ

Experimenterende gebruiker
mwja k moet zeggen dat xtc ook altijd kk hard aan slaat bij mij

maar ik heb dan ook altijd goede pille, roze blauw mitzi's , vlindertjes, klavertjes, superman (1e x dat ik xtc gebruikte die sloegen toen hard aan alleen naar een paar x niet meer echt) en nog andere pille heb ik gehad

ik deed altijd gewoon niet meer dan 3 op een nacht en ik was kk van het pad maar ik slikte ook altijd verschillende pille de ene x die de andere x die en zo blijft het hard gaan naar mijn idee;p deed ook vaak speed bij snuiven

zommes

Badass junkie
Topic is inderdaad dubbel.

Midasj, ik heb je ervaring wel even daarin gezet omdat jij in tegenstelling tot die topicstarter wel de moeite had genomen om die lijpe ervaring te delen.

Zelf heb ik wel vaak meegemaakt dat mensen om mij heen helemaal verknipt raakten, maar ik heb het nog nooit gehad, ben er blijkbaar niet gevoelig voor ofzo. Lijkt me ook niet prettig, maargoed daar weet ik dus het fijne niet van.

Topic gesloten, gaat nu dus hier verder:De gekste ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan