1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De wondere effecten, het puntje van het pepje ;)

Discussie in 'Speed' gestart door Sniksnak, 4 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Sniksnak

Sniksnak Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal een hele goede middag mede snotgenoten.ik De winter komt er weer aan dus zit in een dikke trui te typen

Ik heb zojuist een lijntje snelle genomen zodra ik thuis ben gekomen van school. En dan wil ik zoals altijd mijn verhaaltje kwijt. Helaas heb ik op het moment alleen mijn toetsenbordje tijd. Dus besloot ik maar om een topic te openen en te lullen tot ik slap word. Ff'tjes ter informatie ben ik op het moment 15 en weet donders goed dat ik met hele hete vuren zit te kloten, maar mijn eigenwijze puber geest roept mij: geniet van de tijd dat een fout nu nog ingezien kan worden voortgezet uit spijt. Ik waardeer het stiekem heel erg dat er altijd mensen zullen zijn die de les lezen. Maar ja herhaling doet wonderen.
    Anyway, ik wou even iets kwijt over wat ik doe in de momenten met pep door mijn lijf. allereerst ik ben ontzettend veel met muziek , dichten , rappen en zingen bezig als het kan, (deed ik al veel vanuit mijn zelf) terwijl ik in een nog niet zo een hele lange tijd geleden standaard wel even ging gamen. Grappig hoe als tiener je interesses als tijdperken van geschiedenis boeken voorbij gaan en veranderen van ermee bezig zijn tot een soort van ''Oh ja'' gevoel. Ik ben eigenlijk ook wat blij dat (NOG) ik geen gevoel heb gehad van altijd speedy zijn. Als ik t koopt gebruik ik eerlijk gezegd wel elke dag en als t na een week op is. heb ik het weer voor een aantal maanden gehad. ik zeg er bewust nog voor want als je weet waar de kuil ligt, is de kans kleiner dat je valt. Naja ten tweede als ik ergens mee bezig ben dan ga ik echt obsessief focussen wat resulteert in 1 rijmpje bedenken om half 6 en de volgende keer als je de tijd checkt al weer 4 uur verder bent :tearsofjoy:.

Ik ben wel blij dat ik mijzelf er na mijn 2e pep ervaring, (heb mezelf getrakteerd op een binge marathon van oneindig veel waslijsten met de gevaren van pep omdat ik vond dat wel verdiend te hebben.) er altijd voor te zorgen om gedwongen iets te eten waardoor ik er niet veel moeite meer mee heb. Doe ook nooit pep in de avond, 1 omdat ik niet houd van doorhalen en het slapen gewoonweg cruciaal is voor mijn ontwikkeling. en 3 ik moet ook om 6:30 naast me bed staan om naar school te gaan. Maar ben nadat mijn geschatte 1,5 gram op is er ook wel ff klaar mee.

Oh ja , om terug te komen op de activiteiten, is echt teksten schrijven een aanrader, ik denk soms ook wel eens van, niet vanavond maar zodra ik een riedeltje heb bedacht wil ik niet meer stoppen. Van vroeger deed ik ook nog aan parkour met pep op maar lekker rondspringen door de stad is het leukste nuchter!

Maar wat ik zelf nog niet snap aan pep is dat sommige mensen echt moeiten hebben met andere mensen praten, (die gezag hebben dan) Ik ben van mijzelf dan al ontzettend goed in me onder dingen uit lullen omdat ik bij volwassenen toch wel een soort acceptatie en reputatie heb opgebouwd door zo in gesprek met ze te gaan dat ze eigenlijk precies het zelfde tegen mij zouden praten als tegen andere volwassenen. Mijn vader is 14 jaar hoog risico beveiliger/profiler geweest op Schiphol dus heeft behoorlijk wel wat mensen kennis, maar heb nooit moeite of iets dergelijks ondervonden in een gesprek met hem.

Eigenlijk vind ik het stiekem wel lachen dat ik dat kan. Heb op mdma nog een leuk gesprekje gehad over een documentaire van toen een week geleden, LSD had ik per ongeluk mijn eerste keer een miscalculatie gemaakt over zijn afwezigheid, (ik sta niet goed voor wiskunde hehe) dus plat gezegd zat ik vet hard te trippen in de woonkamer terwijl we een normaal gesprek hadden.(toen de piek aankwam zetten toch besloten wel even afstand te nemen.)
    Enige drug waar ik na 4 jaar gebruik nog steeds niet normaal op kan communiceren is het wietje :wink:

Ik zal dit gesprek voor nu maar afronden en zie wel wanneer iemand langs hopt :)
    (Claim, ik heb (nog) geen eindexamen gehad in Nederlands dus ben niet verantwoordelijk voor irritaties aan eventuele spelfouten :wink: Toedeluuuu!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

3. Sniksnak

4. Sniksnak

Hoe doe ik dat eigenlijk haha?

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Lol

Bij mij werkt linkermuistoets ingedrukt houden en dan van rechtsonder naar linksboven halen tot alles blauw is, dan rechtermuistoets en kopieren, dan plakken in dat andere topic.

6. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik hoop dat je een troll bent.

15 jaar en je maakt 1,5 gram speed op..
    Waar gaat het mis?

Als je een verstandige vent bent, drink je lekker een biertje dit weekend.

- Je bent nog in de groei
    - Je zit op school

"Maar wat ik zelf nog niet snap aan pep is dat sommige mensen echt moeiten hebben met andere mensen praten"

Waar haal je dit vandaan ik heb eerlijk waar nog geen mensen gezien die geen woord meer konden uitspreken op pep.
    Tenzij langdurig gebruik of te veel.

Je rateld op je 15e een flinke lap tekst neer als of het de normaalste zaak van de wereld is.
    Na school een lijntje nemen, geef mij een paar goeie argumenten waarom je dat doet?

Aangezien je nu dus al grammetjes soldaat maakt, wil je over 3 jaar net zo verslaafd zijn als mij?
    Verder zal ik je warschijnijk toch niet beinvloeden..

Stuur me een prive-berichtje als je wilt. :wink:

Wobba vindt dit leuk.
  7. Bas

Bas Wijs gebruiker

Je weet zelf dat wanneer je keihard aan de pep zit je af en toe moeilijk kan praten. Zowel digitaal als face to face.

8. Sniksnak

9. Techneut

Techneut Experimenterende gebruiker

15 jaar en dagelijks pep gebruiken, een week lang... Ik schrik hier serieus van. Had echt ff een wtf momentje. Doe je dit alleen of met vrienden? Zou er echt snel mee stoppen als ik jou was man, je maakt meer kapot dan je denkt.

10. Wobba

Wobba Experimenterende gebruiker

11. Sniksnak

Ik gebruik altijd alleen. Vrienden? haha das een goeie, ken wel genoeg mensen maar at the end willen ze allen maar enkel een ding, er zelf beter uit komen. Nee ik ga gewoon drugs gebruiken tot ik doodval:mrgreen:. Maak je geen zorgen, sommige zijn gewoon niet geboren om iets te bereiken.

12. Avīci

Avīci Belezen gebruiker

Dit klinkt behoorlijk fatalistisch. Wellicht een idee om hulp te zoeken? :) Je bent nog maar 15 jaar, er valt nog behoorlijk wat bij te schaven. Hoe eerder je er bij bent hoe beter je te herstellen bent. Over 10 jaar heb je spijt, tenzij je z.s.m. dood wilt.

acht.zes vindt dit leuk.
  13. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Sniksnak

WTF?

Nee hoor, het is een keus die je maakt, ook jij kan genoeg bereiken in je leven. Dat kan zonder, maar ook met een beetje drugs. Maar met heel veel drugs wordt het inderdaad een heel lastig verhaal, zeker als je het al hebt opgegeven voor eje al begonnen bent met er iets van te maken.

De Dunne vindt dit leuk.
Laden...