Dealers verkooptrucjes

caninus

Bewuste gebruiker
er is nog wel 4mmc te krijgen, maar de verkoper die ik ken is super voorzichtig met aanbieden. dat komt met name omdat het 1 van de laatste batches die hij legaal heeft kunnen importeren. en doordat het om 4 ton ging, weet hij ook wel dat hij onder een vergrootglas ligt en biedt hij hem ook niet aan. maar heb hem voor hem laten testen en was ook gewoon 4mmc. (dit heeft overigens niks met de topicstarter te maken).

En nog even over die weegschaal: gooi er maar eens een ijkgewicht op van 1 gram. dan geeft hij 0.8 aan.

En dan tenslotte over dat nazi- symbool. die heb ik ook voor die mensen laten testen en die was dacht ik 156mg netto getest. Het totale gewicht zou 300mg moeten zijn incl. bindmiddel. Moet wel toegeven dat ik het een zeer originele stempel vind, maar dat de tikker zeer slordig werk heeft afgeleverd. maar die is natuurlijk ook afhankelijk van het materiaal dat hij krijgt aangeleverd. Als hij die witte mdma die nu veel in omloop is (die op de warme manier over de bol is getrokken). had gebruikt en de kleur geel had gebruikt en ook wat magnesium erbij had gedaan, dan waren ze perfect (qua uiterlijk) geweest. just my 2 cents

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb dit soort dingen ook in coffeeshops.

Laatst vroeg ik of ze ook een wietje hadden die naar lavendel rook. Dat doe ik expres omdat de terpeen linalool dus naar lavendel ruikt en het kalmerende aspect van cannabis versterkt. Ik had ook graag gevraagd naar het cannabinoïdenprofiel, maar ik wist dat ze daar niks over konden weten. Dusja, dan ga ik er niks over vragen.

Kreeg ik een preek van de coffeeshopmedewerker:
"JA DAT KAN JE HELEMAAL NIET RUIKEN WANT LAVENDEL RUIKT VOOR IEDEREEN ANDERS!!!"

FerdFatoehaus

Badass junkie

Laatst vroeg ik of ze ook een wietje hadden die naar lavendel rook. Dat doe ik expres omdat de terpeen linalool dus naar lavendel ruikt en het kalmerende aspect van cannabis versterkt. Ik had ook graag gevraagd naar het cannabinoïdenprofiel, maar ik wist dat ze daar niks over konden weten. Dusja, dan ga ik er niks over vragen.

"JA DAT KAN JE HELEMAAL NIET RUIKEN WANT LAVENDEL RUIKT VOOR IEDEREEN ANDERS!!!"
Vraag maar aan Baudet, notoire lavendelsnuiver.

Casrus

DF-koning

Vind die koffieshop boys vaak zo sneu.

caninus

Bewuste gebruiker
Ja meestal weten ze eigenlijk niet zoveel, maarja, formeel staan ze er wel om voorlichting te geven over drugs want dat zou hen anders maken dan dealers. Dus dan het natuurlijk vervelend als je die taak niet kan vervullen door gebrek aan deskundigheid.
dat probleem had ik dus altijd met zgn ervaringsdeskundigen. Althans met name die van trubendorfer. Die hadden niet eens ervaring. Waarop het antwoord van hem was:" ja maar, hij was 18 maanden aan ghb verslaafd geweest". Fijn is dat, dus je bent ook nog eens de helft van je hersens kwijt. Aan het einde van de avond leidde ik het kringgesprek (samen met de psycholoog) en was hij kwaad vertrokken naar huis. Week erna behoorde mijn verplichte aanwezigheid bij de groepssessies niet meer bij mijn afkicktraject. 🤔

Bovenaan