Sneeuwpop1
Newbie
Ik ben inmiddels best een ervaren MDMA-gebruiker maar de laatste twee keer overkwam me iets eigenaardigs: ik gebruikte met oud en nieuw best veel, tot aan hallucineren aan toe (expres trouwens, ik vind dat wel lekker), maar ben een deel van die avond echt kwijt. Er zijn wel flarden, maar ik weet dankzij m'n huisgenoot dat we een enorm eind gewandeld hebben, maar ik weet echt niet meer waar naartoe of waar ik was om middernacht. Nou is dat met (als ik het me goed herinner) bijna drie pillen in m'n mik best verklaarbaar.
Maar gisteravond hebben we weer een klein feestje gevierd hier, had goed gegeten, niet teveel op en ik drink al ruim een half jaar niet, maar toch weet ik best ee substantieel deel van de avond niet meer. Dat is echt nieuw voor me, en ook best een beetje irritant.
Herkent iemand dit?
Maar gisteravond hebben we weer een klein feestje gevierd hier, had goed gegeten, niet teveel op en ik drink al ruim een half jaar niet, maar toch weet ik best ee substantieel deel van de avond niet meer. Dat is echt nieuw voor me, en ook best een beetje irritant.
Herkent iemand dit?