• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Concerten topic

Ik maak toch maar eens een concerten topic aangezien ik vaak concerten bezoek. Post hier belangrijke data, tips, info, etc. over concerten! Ik begin meteen met een nieuwtje, Roger Waters komt namelijk weer naar Nederland, na op Arrow Rock gespeeld te hebben (ongeveer het mooiste optreden wat ik heb meegemaakt).

Concert: Waters, Roger
vrijdag 07 juli 2006
Ahoy - Podium - Rotterdam
Aanvang: 20:00

Hoofdprogramma:
Waters, Roger

Prijs
Ticketprijzen: €69, €64, €59, €54, €49

Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 24 juni 2006 10:00 van start.

Extra info
Voorprogramma (nog) niet bekend.
Bron

Ik weet niet of ik er heen kan gaan, gezien de prijs...

Morgen is er een concert van Lou Rhodes (van Lamb :hearteyes: ) in Paradiso maar ik kan er jammer genoeg niet heen.

Boerke

Experimenterende gebruiker
Ik ga misschien naar het full-moon festival in duitsland, Het gaat van 7juli tot 12juli (start en eindigt om middernacht) En voor het hele festival is het maar 60 euro.
Het is een goa festival en de bekendste naam die komt is : Infected Muschroom!!!!!!!!

Meer info: http://www.fullmoon-festival.com/

EDIT: hmm, zie nu pas dat ik dit beter in het festival topic had gezet... (sry!)

matthijs

Badass junkie
Na het geweldige ‘With strings’ concert vorig jaar in De Oosterpoort komt Eels terug naar Groningen voor zijn enige Nederlandse optreden in 2006 en ditmaal: ‘No strings attached’! De laatste bejubelde studioplaat ‘Blinking Lights and Other Revelations’ is een album dat volgens frontman E. twee wereldtours verdient en daarom komt hij weer terug maar ditmaal met band. Verwacht E., multi-instrumentalist The Chet , bassist Krazy Al en Knuckles op drums. De avond wordt geopend door indie-rockgroep Smoosh.
Maar eens even plekje op de gastenlijst regelen. :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Boerke zei:
Ik ga misschien naar het full-moon festival in duitsland, Het gaat van 7juli tot 12juli (start en eindigt om middernacht) En voor het hele festival is het maar 60 euro.
Het is een goa festival en de bekendste naam die komt is : Infected Muschroom!!!!!!!!

EDIT: hmm, zie nu pas dat ik dit beter in het festival topic had gezet... (sry!)
infected is mss wel de bekendste die er komt, maar zeker niet de beste naar mijn mening.
zou ook graag willen gaan maar heb helaas geen ezel die geld schijt.
mja rhakti, sonica, waldfrieden, en psylence zal wel genoeg zijn zekers :mrgreen:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Boerke zei:

ik ga ook anar fullmoon festival; stuur me eens een pm :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
heel voorlopig staat vast :

Paranoiacs, Red Zebra & The Kids: Oldskoolpunk

Start: 21:00
Eintritt: 10 € (VVK) / 12 € (AK)
in OC de Vonke : Kortrijk-Heule

arnil

Experimenterende gebruiker
kga zeker naar boom ! feest !!!!!
misschien ook nr fullmoon (als mijn geld het toelaat)
en wss 1 dagje naar rhakti dei

lot

Badass junkie
ik ga zaterdag naar een concert.. in de hmh
en ik wil eind dit jaar naar di-rect als ze in de arena staan

lot

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
pussycat dolls :rolleyes:
beetje een vergissinkje aangezien in meer van rock houd maarja

Intoxicated

Wijs gebruiker
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?

lot

Badass junkie
Intoxicated zei:
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
hier hebben we het al een keer over gehad..
ik excuseer me niet ik zeg alleendat het een vergissingkje is..
omdat het eigk niet echt mn stijl is.. laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn dankje :wave:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.
Damn, als ik geld had...

maar dat roep ik zo vaak. Op arrow speelde hij ook Set Control For The Heart Of The Sun, hoe vet!

Haze

Bewuste gebruiker
Vnaaf opgezwolle in Oss hierzo, vriend van me is superfan en ik vind de muziek wel relaxt + in zaal blowen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Niet naar Roger Waters geweest, was ook wel erg snel na Arrow Rock en ik moet niet een nog erger verwend kreng worden :wink:

Op 9 november weer een concert van Tool, deze keer in Ahoy', is dat wat? Ik ben er nog nooit geweest. Ik verwacht slecht geluid maar eh oh dat is mijn verwende kant weer.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Haha The Sheer, als je die gozer wil ontmoeten moet je naar de Sounds (platenzaak) in Haarlem komen, daar werkt hij. Hm weet niet of hij er tegenwoordig nog werkt maar ik heb hem daar vaak gezien. Vind alleen z'n muziek niks :P

spacekonijn

Badass junkie
ik ga 1 dag naar reggae sundance
alpha blondy :hearteyes: en israel vibrations en nog veel meer leuks , achja reggae festival is sowieso te gek :stoned:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:
Ow ja, daar wil ik heen!

We are the masters of the universe!

minn

Badass junkie
pasquali zei:
Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
:openmouth:
Daar wou k ook heen.. Had geen geld meer over van mn salaris voor kaartjes.. Potsidikkie :(

pasquali

Bewuste gebruiker
Das echt jammer!!!
We waren al bijna van plan om voor postbank te crashen maar dat was gelukkig niet nodig.....mijn vader doet dat altijd voor kaartjes van de who en rollingstones en zo...rock n roll in hart en nieren die oewe van mij..! :mrgreen:

Ja kaartjes tegewoordig zijn best duur....kun je niet wat van je ouders lenen?

Lfs Nicole

minn

Badass junkie
pasquali zei:
Das echt jammer!!!
We waren al bijna van plan om voor postbank te crashen maar dat was gelukkig niet nodig.....mijn vader doet dat altijd voor kaartjes van de who en rollingstones en zo...rock n roll in hart en nieren die oewe van mij..! :mrgreen:

Ja kaartjes tegewoordig zijn best duur....kun je niet wat van je ouders lenen?

Lfs Nicole
mn ouders tegen tegen dat soort concerten, dus moet k t zelf betalen..
Maar helaas, next concert dan maar... :openmouth:

lot

Badass junkie
ik wil naar evanescence in paradiso.. 30 pleuro opzich kan k t spare.. maar ik wil ook wel naar the sheer :tongueout: dus ja moet k kiezen en evanescence duur langer dacht k dus k zie wel mss doe k alletwee wel :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Wat een fukking woekerprijs. Toch, Amy Lee is wel appetijtelijk.

(en ja, stiekem zijn de nummers ook wel gaaf, godverdomme).

pasquali

Bewuste gebruiker
Een typisch deranged antwoord...the Sheer is best leuk en Avanescence is ok al zegt mn lief van nietttttt!!!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan