Thijsc2
Newbie
Ik heb een paar x eerder 3 mmc gebruikt dit waren dan ook maar een paar puntjes, 4 maanden geleden heb ik 1 gram gebruikt op een normaal feestje (die gram was niet helemaal de bedoeling, ging veelte hard op een normaal feestje), daarna had ik nergens last van (gebruikte toen ongeveer 10 weken geen ritalin). nu heb ik 2 weken geleden 1,5/2 gram gebruikt op een hardcore feestje, nu kan ik alleen maar denken aan weer gebruiken en na zo’n feestje te gaan. Verder voel ik me leeg kut en soms overspannen soms heb ik t gevoel of ik kleine paniek aanvallen heb, en t gevoel alsof ik ee ligte depressie heb. (De eerste dag na het hardcore feest was het natuurlijk veel erger, maar toen was het meer dat ik niet kon wachten tot t volgende feest) en nu voel ik me zelfs 2 weken later een beetje depressief. Ook heb ik nu veel stres en moet ik veel overdenken. En last van paranoide. Ik heb geen motivatie meer en veel dingen lukken niet meer om te doen. Ik ben van plan om over 2 weken weer te gaan gebruiken op een hardcore feest. Is dit wel verstandig? En wat kan ik het beste doen.
(ik slik ook ritalin/methylfendidaat) (kortwerkend) alleen doordeweeks minimaal 1 en soms 2 pillen van 4 uurdoor voel ik me zelf ook wel eens somber en leeg. Ook nadat de pillen zijn uitgewerkt voel ik me nog een klein beetje depressieff.
zou het deppresieve gevoel een combinatie zijn van 3 mmc gebruik en ritalin? En wat kan ik het beste doen?
Zijn er meer mensen die hier last van hebben die Ritalin gebruiken en enkele weken na gebruik nog steeds last hebben van deppresieve gevoelens!
(ik slik ook ritalin/methylfendidaat) (kortwerkend) alleen doordeweeks minimaal 1 en soms 2 pillen van 4 uurdoor voel ik me zelf ook wel eens somber en leeg. Ook nadat de pillen zijn uitgewerkt voel ik me nog een klein beetje depressieff.
zou het deppresieve gevoel een combinatie zijn van 3 mmc gebruik en ritalin? En wat kan ik het beste doen?
Zijn er meer mensen die hier last van hebben die Ritalin gebruiken en enkele weken na gebruik nog steeds last hebben van deppresieve gevoelens!