Depressief en ziek van GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bellathorne

Experimenterende gebruiker
Ik heb meerdere malen geprobeerd te stoppen met ghb en dit door phenibut

Ik ben erg voorzichtig daar mee en durf ook niet meer dan 1,5 gr te nemen 2 x in de week vanwege daar de ontwenningverschujnselen

Ik neem soms diazepam voor het slapen of op werk maar niet meer dan 10 mg in de week. Dit werkt gewoon super

ik word hier depressief van. De space en high is er niet meer en ben sinds gisteren ziek en gewoon elke 2 uur in de nacht 3ml pakken sloopt me overdag gewoon.

ik ben voorral nu erg duizelig en tintelingen, ik krijg vandaag 2 strips van 5mg diazepam en wil hier echt in 4 dagen mee afbouwen van de ghb ( vroeger lukte mij dit in 2 dagen) maar toen gebruikte ik het minder lang als wat ik nu doe.

Van phenibut kan ik goed slapen maar zodra ik wakker word begin ik al licht te trillen en zenuwen. Daar wil ik verder ook niet te veel van nemen,

heeft iemand ervaring met een afbouw schema met diazepam voor ghb afbouwen?

cojonesm

Als je nog niet te lang GHB gebruikt kan je met diazepam afbouwen neem 50mg/dag en bouw af in 2 3 weken en meet je bloeddruk die moet steeds beter worden

Bellathorne

Ik gebruik nu voor 4,5-5 maanden nu .. ik wil wel binnen 3-4 dagen vanaf ivm weer afkickverschijnselen van diazepam .. 30 mg niet genoeg over een dag?

cojonesm

Als je zo lang gebruikt moet je met GHB afbouwen. En anders 100mg diazepam per dag. 30 is veel te weinig.

Bellathorne

dat is een strip per dag daar kan ik nooit aan komen 😂 heb nu 20 stuks van 5mg. Ik was er eerder in 3 dagen mee gestopt

Bellathorne

Oke 20 mg diazepam slapen helpt zelfs niet meer, heb 12 uur lang geen ghb op alleen 20 mg diazepam en sliep maar gebroken 5 uurtjes .. kan iemand me aub helpen

cojonesm

En laat je opnemen in een kliniek want thuis afbouwen is bijna niet te doen. Je pakt al snel te veel GHB.

Bellathorne

Ja jij zegt 100 mg per dag diazepam ik weet me god niet hoe ik aan zoveel kan komen.. dat is een strip per dag. Ik wil het eindstand met phenibut proberen daar te slapen 2 dagen op en verder met diazepam maar hier verdere informatie voor nodig. Ik kan me niet 1 2 3 laten opnemen ik werk voor een familie bedrijf

Coffeecup

Belezen gebruiker
Als je afbouwt zul je om de 3 uur moeten gaan doseren.
De verslavingsarts zei bij mij juist dat ik om de 4 uur moest gaan nemen. Alleen zo was het verantwoord om af te bouwen. Ik moest flink omhoog met mijn dosis om te zoeken op hoeveel ml ik 4 uur stabiel bleef. Dat was 6ml per 4 uur. Wat een afschuwelijke tijd. Ik wens je heel veel succes, en zorg voor voorraad. Niet dat je plots niks meer hebt

Blyatman

Badass junkie
De antwoorden die ik hier zie zijn echt belachelijk voor woorden. Ga gewoon langs iemand die er wel verstand van heeft want niemand hier die hier reageert weet het juiste antwoord overduidelijk. GHB en afkicken kan gevaarlijker zijn dan je denkt en aankloten met diazepam en phenibut niet wetend hoe heeft geen zin. Ga praten met verslavingszorg. Tevens is 100mg diazepam per dag grote kull, zeker ook omdat er 2ml om de 2 uur genomen wordt. Dit kan zelfs thuis met de juiste kennis afgebouwd worden.
Ik ben geen GHB expert maar heb er al zodanig kennis over dat hier foute antwoorden gegeven worden en mijn advies toch echt een professionele zorgverlener is. Stunten met GHB afkick is een no go.

Laatst bewerkt:

Spyro

DF-koning
Het is f*cking simpel. Ik heb je al vaker gesproken maar je luistert niet en trekt vervolgens weer je eigen plan.

Oplossing 1: Stop met GHB en stap 2 dagen over op Phenibut en je bent klaar. Hou het gezeur voor je dat je een beetje zweet en trilt. Dan zijn de aller mildste symptomen en na een paar dagen is er niets meer aan de hand.

Raak in jouw geval geen GHB meer aan want je valt steeds terug en zo blijf je met je receptoren kloten. Als jij weer een Gtje pakt als je net bent afgekickt dan begint de afkick opnieuw.

Oplossing 2: Stop met zeuren over hoe zielig je bent en over hoe weinig je slaapt. Je gebruikt je G om af te bouwen met G. Doseer iedere 2 uur, HETZELFDE. En haal daar iedere 24 uur 0.1 of 0.2 vanaf. Rond het einde van iedere 2 uur krijg je lichte verschijnselen en dan mag je nemen. Nee, het is niet de bedoeling dat je hier nog iets van voelt. Dit is puur om je lijf te redden en voor de gek te houden.

In jouw geval moet je al helemaal niet aan gaan kloten met GHB > Diazepam > weer GHB want zo werkt helemaal niets meer en dan ben je verder van huis.

Stop met huilen dat je bijna niet slaapt. Grijp je ballen bij elkaar, zet door, je hebt namelijk zelf GHB misbruikt en je moet absoluut niet verwachten dat er één of andere magic pill is die jou iedere keer kan redden van een verslaving.

Je moet al helemaal niet denken dat je jezelf tijdens een afkick zo fijn, goed en uitgerust voelt. NEE. Het hoort er allemaal bij dat het kut is. Je gaat later pas je slaap herstellen.

Ik ben een beetje klaar met al die topics en gejank over een beetje trillen en niet kunnen slapen. Dat is echt je minste zorg. Beslis wat je wil doen en als je er niet uitkomt bel een f^cking arts!!!

Het is jouw lijf en jouw leven. Zet je trots opzij, dit is niet zomaar iets. Bel hulp desnoods.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is f*cking simpel. Ik heb je al vaker gesproken maar je luistert niet en trekt vervolgens weer je eigen plan.

Oplossing 1: Stop met GHB en stap 2 dagen over op Phenibut en je bent klaar. Hou het gezeur voor je dat je een beetje zweet en trilt. Dan zijn de aller mildste symptomen en na een paar dagen is er niets meer aan de hand.

Raak in jouw geval geen GHB meer aan want je valt steeds terug en zo blijf je met je receptoren kloten. Als jij weer een Gtje pakt als je net bent afgekickt dan begint de afkick opnieuw.

Oplossing 2: Stop met zeuren over hoe zielig je bent en over hoe weinig je slaapt. Je gebruikt je G om af te bouwen met G. Doseer iedere 2 uur, HETZELFDE. En haal daar iedere 24 uur 0.1 of 0.2 vanaf. Rond het einde van iedere 2 uur krijg je lichte verschijnselen en dan mag je nemen. Nee, het is niet de bedoeling dat je hier nog iets van voelt. Dit is puur om je lijf te redden en voor de gek te houden.

In jouw geval moet je al helemaal niet aan gaan kloten met GHB > Diazepam > weer GHB want zo werkt helemaal niets meer en dan ben je verder van huis.

Stop met huilen dat je bijna niet slaapt. Grijp je ballen bij elkaar, zet door, je hebt namelijk zelf GHB misbruikt en je moet absoluut niet verwachten dat er één of andere magic pill is die jou iedere keer kan redden van een verslaving.

Je moet al helemaal niet denken dat je jezelf tijdens een afkick zo fijn, goed en uitgerust voelt. NEE. Het hoort er allemaal bij dat het kut is. Je gaat later pas je slaap herstellen.

Ik ben een beetje klaar met al die topics en gejank over een beetje trillen en niet kunnen slapen. Dat is echt je minste zorg. Beslis wat je wil doen en als je er niet uitkomt bel een f^cking arts!!!

Het is jouw lijf en jouw leven. Zet je trots opzij, dit is niet zomaar iets. Bel hulp desnoods.
Hard maar waar...

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Maar als het je helemaal sloopt enzv. Wrm ga je dan niet gwn na de arst. Of een verslavings arst,of kliniek. Lijkt me niet goed als je er alleen masr door in de problemen komt qua slapen enzv. Ik heb dan ma een keer ghb gebruikt in n mix van blue. Maar in de detox enzv zag je echt mensen wie er kapot aan gingen en dat zelfs nog met hulp. T beste is gwn hulp zoeken man van een met ervaring anders kom je alleen maar verder in de problemen ermee. t beste👍🏻

Bellathorne

Jezus spyro reageer dan gewoon niet meer ofso? God dam ik had ook gewoon een buikgriep der bij dus kwam intenster over. En nee vind mezelf niet zielig hoor je dat mij zeggen?😂 ben er al af door phenibut maar het werkt niet zoals het bij jou werkte iedereen anders. Reageer gewoon niet meer op mijn forums

Bellathorne

Ik kan niet naar de arts die schrijft geen baclofen of iets uit omdat ik al ingeschreven tijdje geleden stond bij Novadic en hun hebben een wachtlijst voor verslavingsarts. Maar het is al goed ben er van af maar ik ga gewoon niet te veel kloten met phenibut

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jezus spyro reageer dan gewoon niet meer ofso? God dam ik had ook gewoon een buikgriep der bij dus kwam intenster over. En nee vind mezelf niet zielig hoor je dat mij zeggen?😂 ben er al af door phenibut maar het werkt niet zoals het bij jou werkte iedereen anders. Reageer gewoon niet meer op mijn forums
Het is hier een forum met leden. Leden mogen reageren waar en hoe ze willen. Als je lid bent van een forum krijg je ook berichten die je niet bevallen. Gebeurd hier bij iedereen.

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Best een brutale mond voor iemand die zijn eigen afkick niet eens kan reguleren en verslaving in de hand kan houden.
zij heeft genoeg moeite in jou als wild vreemde gestoken en na poging zoveel is het niet gek dat iemand je op de feiten drukt.

de blaren zijn van jezelf en als ieder moet je daar op zitten.
Wees blij dat iemand met kennis en enig expertise je überhaupt hier helpt aangezien je er nog al een klote zooi van maakt zacht uitgedrukt.

Bellathorne

Ja maar hij/zei kan zeggen door phenibut maar bij iedereen werkt het anders, als ik 1,5 gr phenibut neem slaap ik supper lekker maar tril ik wel de dag als ik wakker word. Iedereen zijn eigen ding, met behulp van diazepam ( niet al te veel ) overdag trek ik het wel nog. Maar goed anyway ben blij met die phenibut maar wil daar echt geen afkickverschijnselen van sommigen krijgen het na 2 dagen al. Zo zie je dat bij ieder anders werkt

Bellathorne

Best een brutale mond voor iemand die zijn eigen afkick niet eens kan reguleren en verslaving in de hand kan houden.
zij heeft genoeg moeite in jou als wild vreemde gestoken en na poging zoveel is het niet gek dat iemand je op de feiten drukt.

de blaren zijn van jezelf en als ieder moet je daar op zitten.
Wees blij dat iemand met kennis en enig expertise je überhaupt hier helpt aangezien je er nog al een klote zooi van maakt zacht uitgedrukt.
Nee hoor door diegene ben ik op phenibut gekomen, ik ben er nu ook van af alleen was erg ziek dit weekend en werd me te veel. Wil niet zielig overkomen weet dat mijn eigen fouten zijn tuurlijk

Bellathorne

Maar goed heb veel aan dit forum gehad! Kan nu teminste lekker weer normaal gezond eten zonder neiging naar vette hap en lekker sporten, ik kreeg geen high meer van Ghb maar weet wel dat slaap me echt super goed doet, lekker drankjes voor mij in het weekend and zo af en toe weer eens drugs en geen Ghb !

Noukster

Newbie
Hallo, mijn vriend en ik gebruiken al een tijd ghb ongeveer 6 over de dag verdeeld. En altijd 2.0 ml. De laatste weken deed het niets meer bij mij. Geen effecten! Wij zijn het weekend allebei ziek geworden en zijn meteen aan de afbouw van de g begonnen omdat dit moet stoppen!! Van 2.5 zijn we in 4 g naar 1.0 gegaan. We gebruiken wat bacloren en diazepam erbij maar heel weinig. Het gaat erg goed eerste nacht wel een hel maar vandaag overdag stukken beter. Nu 26 uren G vrij. Mijn vraag is ben je dan al voor een groot deel afgekickt of gaat hier ongeveer een week over? Als dit goed te doen is moet ik dan aanvullen met iets meer medicijnen? Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven hier op.

Spyro

DF-koning
Hallo, mijn vriend en ik gebruiken al een tijd ghb ongeveer 6 over de dag verdeeld. En altijd 2.0 ml. De laatste weken deed het niets meer bij mij. Geen effecten! Wij zijn het weekend allebei ziek geworden en zijn meteen aan de afbouw van de g begonnen omdat dit moet stoppen!! Van 2.5 zijn we in 4 g naar 1.0 gegaan. We gebruiken wat bacloren en diazepam erbij maar heel weinig. Het gaat erg goed eerste nacht wel een hel maar vandaag overdag stukken beter. Nu 26 uren G vrij. Mijn vraag is ben je dan al voor een groot deel afgekickt of gaat hier ongeveer een week over? Als dit goed te doen is moet ik dan aanvullen met iets meer medicijnen? Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven hier op.
Na 24 uur geen G zonder zware afkick verschijnselen zit je safe. Vanaf nu doorpakken en op naar die eerste week clean. Eerste week is gewoon het zwaarste. Maar na 24 uur kun je er vanuit gaan dat je goed zit. Slapen etc kan een tijdje moeizaam blijven gaan.

Noukster

Newbie
Hey dank je voor je reactie dat had ik even nodig! Nooit zelf thuis gedaan dus spannend vond ik het zeer zeker. En betreft de medicijnen zo laten of het opkrikken?

Spyro

DF-koning
Hey dank je voor je reactie dat had ik even nodig! Nooit zelf thuis gedaan dus spannend vond ik het zeer zeker. En betreft de medicijnen zo laten of het opkrikken?
Persoonlijk heb ik nooit met Baclo afgebouwd, maar het schijnt inderdaad goed te werken. Wel zou je vanaf 1 ml over kunnen stappen op Diazepam bijvoorbeeld. Maar zonder medicatie zou je het zelfs ook kunnen redden. Zelf zou ik Dia gewoon gebruiken om de moeilijke momentjes nu wat op te vangen. Als je GHB hebt afgebouwd hoef je echt niet lang door op onnodig benzo’s en baclo slikken. Hoeveel medicatie/benzo gebruik je nu momenteel? En hoe voel je je lichamelijk daarbij?

Noukster

Newbie
Oké duidelijk verhaal ja, ik wil idd ook niet onnodig veel van dat slikken want dan heb je weer het volgende probleem :wink: dia heb ik vandaag 10mg gehad of miss minder zelfs, de bac denk 10 of 15 mg. Ik voel me sinds vanmiddag best goed ook in mijn lichaam weinig geen klachten verder eigenlijk. Dat ga ik in de twijfel voel ik me niet iets te goed en komt hier nog iets achteraan?

Spyro

DF-koning
Oké duidelijk verhaal ja, ik wil idd ook niet onnodig veel van dat slikken want dan heb je weer het volgende probleem :wink: dia heb ik vandaag 10mg gehad of miss minder zelfs, de bac denk 10 of 15 mg. Ik voel me sinds vanmiddag best goed ook in mijn lichaam weinig geen klachten verder eigenlijk. Dat ga ik in de twijfel voel ik me niet iets te goed en komt hier nog iets achteraan?
Ah, dat is echt niets! Je mag de komende dagen best die hoeveelheid blijven slikken zonder dat je daar problemen aan overhoudt. Gewoon je Dia bij de hand houden en dan komt het zeker goed. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Wil je morgen laten weten hoe de nacht is gegaan?

Noukster

Newbie
Ah, dat is echt niets! Je mag de komende dagen best die hoeveelheid blijven slikken zonder dat je daar problemen aan overhoudt. Gewoon je Dia bij de hand houden en dan komt het zeker goed. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Wil je morgen laten weten hoe de nacht is gegaan?
Nee de dia vind ik soms persoonlijk wat een vreemde uitwerking bij mij. Ben van plan een kwartje te nemen voor het slapen gaan straks. Vind het fijn dat je me hierover wat feedback kan geven het is lastig vinden op het internet.. en wil het uiteraard zo veilig mogelijk doen! Ja ik laat het morgen weten. Alvast heel erg bedankt voor je luisterend oor. Voor mij nooit weer deze sluipmoordenaar alles is weg uit huis.

Spyro

DF-koning
Nee de dia vind ik soms persoonlijk wat een vreemde uitwerking bij mij. Ben van plan een kwartje te nemen voor het slapen gaan straks. Vind het fijn dat je me hierover wat feedback kan geven het is lastig vinden op het internet.. en wil het uiteraard zo veilig mogelijk doen! Ja ik laat het morgen weten. Alvast heel erg bedankt voor je luisterend oor. Voor mij nooit weer deze sluipmoordenaar alles is weg uit huis.
Is de Dia niet fijn voor je? Anders gewoon schrappen hoor. Maar misschien is het voor het slapen wel fijn. Gaat het bij je vriend ook goed? Hoop voor je dat je wat slaap kunt pakken straks. Elk uurtje is er eentje! Bizar hoe GHB er in kan sluipen hè. Verstandig om te stoppen samen. 😊

Noukster

Newbie
Is de Dia niet fijn voor je? Anders gewoon schrappen hoor. Maar misschien is het voor het slapen wel fijn. Gaat het bij je vriend ook goed? Hoop voor je dat je wat slaap kunt pakken straks. Elk uurtje is er eentje! Bizar hoe GHB er in kan sluipen hè. Verstandig om te stoppen samen. 😊
Goedemorgen, ik ben net wakker en lag om half 11 met halve dia in 1 ruk doorgeslapen nou bizar dat is me in die 2 jaar nooit gelukt, dit was echt slapen zoals vroeger, nou ik werd er gewoon emo van. Zo heerlijk weer normaal slapen. Hopen nu dat dit aanhoud.mijn man gaat ook super die is iets meer moe, en voelt het iets meer is zijn hoofd als enorme dreun, maar hij nam ook wel eens speed en ik nooit. Dus hij heeft nu meer moeite. Maar hij doet het super slaapt veel.dat is het beste medicijn. Vraag me af hoe het de komende tijd zal gaan, er zullen miss bepaalde emoties etc komen nu we gestopt zijn maar dat komt vast goed, miss is met iemand praatten toch verstandig. Wij hebben een eigen zaak, dus niemand weet dit.

Pluto41

Newbie
Ik was 8 jaar verslaafd. Ben opgenomen VVN. Daar ben ik weggelopen min of meer. Ik kon het daar niet aan. Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan in zes weken door iedere dag ietsje minder GHB te nemen. Verder veel video's kijken zonder geweld. Oude series en zo. Regelmatig even een douche tegen het zweten. Dagelijks email contact met mijn VVN arts en wat skype contact met vrienden. Verder geen andere ongein gebruikt zoals phenibut of slaapmiddelen ofzo. Gewoon rust in je eigen huis op je eigen bank. Vooral geen stress dan komt het goed.

De Zandman

Badass junkie
Ik ken ghb alleen van enkele tv docu's.
Maar in deze docu's in real live wel mogen aanschouwen, hoe volledig mensen fucked up raken als ze te snel van dat spul afbouwen.
En ja, dat blijkt zonder meer gevaarlijk te kunnen zijn.
Dus, zo lijkt mij, is begeleiding door een (verslavings) arts toch wel haast een must!
Wat een zooi is deze drug...

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Ik was 8 jaar verslaafd. Ben opgenomen VVN. Daar ben ik weggelopen min of meer. Ik kon het daar niet aan. Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan in zes weken door iedere dag ietsje minder GHB te nemen. Verder veel video's kijken zonder geweld. Oude series en zo. Regelmatig even een douche tegen het zweten. Dagelijks email contact met mijn VVN arts en wat skype contact met vrienden. Verder geen andere ongein gebruikt zoals phenibut of slaapmiddelen ofzo. Gewoon rust in je eigen huis op je eigen bank. Vooral geen stress dan komt het goed.
Misschien kan jij haar adviseren , handvaten zijn nodig, maar verder heb je een schop onder je eigen kont nodig, geen slachtofffer meer zijn en excuses zoeken ... zoals. Ja maar er zijn wachtlijsten, nou zet je zelf erop, werk zelf door en misschien na die maanden hoeft t. Iet meer , of kan je traject kort zijn,
De mensen hierboven zijn hard ja, maar eerlijk en een aai en kus gaat je niet helpen, je. Inzien dat je meer waard bent en sterker bent dan je nu denkt .... niet overdenken , gewoon met Huisarts en Maatschappelijk werker of iemand van VNN stapjes zetten

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Het topic GHB afkicken, de meest humane manier. Vind ik zelf het beste topic rondom ghbverslaving. Raad het je zeker aan die te lezen.

Bellathorne

Baclofen heeft het echt zo'n stuk gemakkelijk gemaakt niet normaal. Helaas wat er ook met mij aan de hand was is dat ik zwanger was ( vandaar dat ik ook andere klachten had waardoor het niet lukte met Phenibut er af te komen en diazepam) wat ik zo erg raar vond..

Helaas ben ik nog steeds aan het ontzwangeren ( hormonen) en heb ik erg last van pms klachten ( week voordat je menstruate krijgt angstaanvallen, erg vermoeid etc )

Nu wil ik heel graag beginnen met mijn antidepressiva wat helpt tegen stoppen met roken en de pms klachten, alleen ik zit soms nu wel af en toe aan de baclofen.. tegen de zucht als ik ooit weer G wil in moeilijke tijden.

Weet iemand hier toevallig of je zyblan met baclofen kan slikken?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan