1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Depressieve blik in ogen na drugs?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Margriet249, 13 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Margriet249

Margriet249 Newbie

Hallo lieve mensen!

Mijn expartner gebruikte af en toe, speed of lijntje of in het verleden crack.. Maar laatste 3 jaar zga niet meer eigenlijk.
    Nu zijn we sinds 2 maanden uit elkaar. En ik zie hem achteruitgaan. Veel sneller een biertje pakken en laat naar bed etc.. Ik hou m'n hart vast.

Maar goed, nu moest hij even wat afgeven vd week en hij zag er zo beroerd uit! (was net 4 dagen vrij geweest, en net weer 1 dag aan de bak geweest toen hij wat kwam afgeven) . Hij had hele matte ogen, lege blik in z'n ogen en depressieve ogen ofzo..
    Ik was zo geschrokken!! Als je zo zeggen dat hij zwaar depressief is geloofde ik het.

Kan je van crack, speed of coke zoiets krijgen the Day after ofzo?
    Herkent iemand dat?
    Gister zag hij er weer normaal uit! Just an ordanairy day.

Dank jullie wel!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Als je een beetje rustig doet niet, maar na een binge (paar dagen achter elkaar aan de drugs zonder slaap) ga je er wel zo uit zien ja.

En als je daarna flink wat rust pakt, dan zie je er weer normaal uit.

Tevil19 en Mezelf vinden dit leuk.
  3. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Het kan liggen aan een serotonine slurpers zoals MDMA, daar ben je nog wel een paar dagen "down" van. Echter vraag ik me af: Weet je zeker dat hij drugs gebruikt? Het kan ook zo zijn dat hij verdrietig is over het feit dat jullie uit elkaar zijn. Bij de een duurt de hartenzeer een paar weken, bij de ander wat langer. Als iemand een keer een slechte dag heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene aan de drugs zit.

4. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Zegmaar.. paar weken wehhh..

5. Margriet249

Margriet249 Newbie

Nee ik snap dat iemand niet gelijk aan de drugs hoeft te zitten hoor! Liever niet toch! Niet om die reden in ieder geval.
    Hij had gewoon een ander gezicht. En 2 dagen later was dat weg. Ik schrok er van, was naar en triest om te zien! En ik gun hem zo veel meer!
    Laten we hopen dat hij misschien een xxxl slechte dag had en die nu weer voorbij is...

Dank voor je reactie

6. Margriet249

Margriet249 Newbie

Als hij gebruikt zo hebben dan zal het crack zijn geweest. Gok ik. Dat past bij het plaatje hoe het nu gaat met hem. Avondje even van de kaart zo gezegd.
    Terug getrokken..
    Hij zag niet brak of verrot maar leeg down.
    En nogmaals ik weet het helemaal nie zeker. Er zijn gewoon dingen die hem er naar toe kunnen trekken.
    Ik maak me gewoon zorgen met m'n hart. Uit 't zicht is niet uit 't hart..

acht.zes vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...