Derealisatie space cake

Milo

Newbie
Hey iedereen,
Begin de zomervakantie heb ik met wat vrienden space cake genomen, ik heb 3/4 van een stuk genomen. Er zat 4 gram wiet in de hele cake. Een vriend van mij had deze gebakken. De avond verliep en iedereen was knetter stoned, ik ging niet bad. ( ik blowde al 3-4 maandjes en was er klaar voor) Het was heel leuk. De dag erna voelde ik mij nog steeds een beetje stoned en raar. Maar mijn vrienden hadden dit ook. Dus niks om zorgen over te maken. Maar de dagen verliepen en het gevoel bleef hangen. De hele wereld voelde niet echt aan. Ik kon me zelf gelukkig nog herkennen. Ik ging even op google kijken wat dit was en kwam uit op derealisatie. Dit gevoel heb ik nu al 5 maanden. Met pieken en dalen. Ik moet zeggen dat ik in de tussentijd wel een paar keer wat trekjes heb genomen omdat ik dacht dat het weg was. Maar nee.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Blijft dit gevoel voor altijd? Kan ik ooit nog blowen?
Toen ik de spacecake at was ik 14 jaar( ik weet dat dit vrij jong is daarom vraag ik mij af of ik iets beschadigd hebt in mijn brein)
Groetjes Milo

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023

Op dit forum kan je zoeken op derealisatie icm spakecake, voor meer ervaringen hierover.

Mijn advies zou zijn om uit te zoeken welke combinatie je nodig hebt van zowel ermee om leren gaan als het stimuleren van je herstel. Zoals je leest in dit artikel verschilt dit per persoon.

Het is dus juist heel handig om een deskundige hiermee met je mee te laten denken. Je huisarts kan een verwijzing regelen en heeft tevens een geheimhoudingsplicht. Hoe sta je daar tegenover?

Laatst bewerkt:

MaddMonkey

Badass junkie
Lekker spiegotiesj worden

hmm

Nooit meer doen he Milo. Je was er duidelijk niet klaar voor.
Geen trekjes meer nemen. Het maakt je niet stoerder.

En als je echt veel last heb, luister inderdaad naar onze vriend buddha. Lekker naar de huisarts gaan en zeggen waar je mee zit. Een forum gaat je niet kunnen helpen.

Bovenaan