• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Designer Drug - 4FMA

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Kim-93

Newbie
Wie ben ik?
Kimberly (Niet mijn echte naam), 26 jaar, 170cm, 80kilo

Mijn ervaring met 4FMA

Aangezien er vrij weinig op internet te vinden is over de designer drugs 4FMA en wat de ervaringen zijn, begin ik maar een trip report. Allereerst, excuses als er spelfouten inzitten, een plafonddienst is nooit fijn :tonguewink:

De informatie op internet met dat 4FMA sterker zou zijn als 4FMP of 4FA, is juist. Hier heb ik samen met mijn vriend rekening mee gehouden.

Mijn "trip"
Het is donderdag middag, mijn vriend werkt tot 12:00 en ik ben vrij van het werk. We hadden nog een zakje van 1gram 4FMA liggen en hebben besloten deze drug, onbekend voor ons beide, te gaan proberen.

13:00 Even goed gegeten, je weet nooit wat de drugs met je doet en of je überhaupt naderhand nog wel iets kunt eten.

14:00 We nemen beide een capsule van +-80mg. Dit zou volgens internet een goede dosering zijn om mee te beginnen aangezien het sterker is dan 4FMP. Na het innemen besluiten we samen om een film te gaan kijken en wel te zien wanneer de drug inslaat.

15:00 Mijn vriend begint wat meer hartkloppingen te krijgen, klamme handen en de omgeving rondom de televisie beginnen te draaien. Ik merk nog niets en besluit nog 30 minuten te wachten. Als ik nog steeds niets zou merken, zou ik bij pakken.

15:30 Nog steeds merk ik niets van de capsule die ik 1,5 uur geleden heb ingenomen. Ik pak een "lik" van ongeveer 15~20mg bij met een flinke slok drinken (wat is dat smerig spul! Ben hierna maar aan een bak aardbeien gegaan om die smaak weg te krijgen).

16:09 Eindelijk begin ik langzaam aan iets te voelen. Ik ervaar het rare gevoel op mijn hoofd, net of er op een fijne manier beestjes over lopen. De aanrakingen van mijn vriend op mijn hoofd en rug voel ik met intense kippenvel door heel mijn lichaam, wat is dit toch een heerlijk gevoel!

16:33 Zonder enige aanrakingen van mijn vriend ervaar ik de kippenvel die ik een half uur geleden alleen kreeg toen hij mij aanraakte.

17:30 Ik begin met kaakklemmen en ervaar de klamme/zweet handen. Het heerlijke kippenvel gevoel is nog steeds aanwezig.

20:00 Nog steeds volop aan het genieten van de genomen drugs en na het "likje" niet meer bijgepakt.

00:30 Ik ben half op de bank in slaap gevallen voor +-20 minuten terwijl mijn vriend rustig over mijn rug aan het kriebelen was.

02:00 Aangezien de wekker van mijn vriend over 7 uur gaat, besluiten we om naar bed te gaan.

04:00 We zijn allebei nog steeds klaarwakker. We knuffelen even en besluiten toch om weer een poging te gaan doen om te slapen. Het kaakklemmen en rare kippenvel gevoel zijn gestopt.

05:30 Het tikken van de klok werkt op mijn zenuwen, ik blijf draaien in bed en tellen hoeveel seconden er voorbij zijn gegaan. Ik draai me om richting mijn vriend en hij zegt wat ik denk: "Ik ga die batterijen uit de klok halen". Zo gezegd, zo gedaan.

08:35 De wekker van mijn vriend gaat, heb niet echt het idee dat ik heb geslapen. Mijn vriend gaat naar het werk en ik blijf in bed liggen.

11:00 Nog steeds niet kunnen slapen, blijf maar draaien in bed en heb geregeld een "zweetaanval".

14:00 Besloten om toch maar uit bed te komen, blijven liggen heeft geen nut want ik kan toch niet slapen. Ben op de bank gaan zitten en ben maar tv gaan kijken (vraag me niet wat ik heb gekeken, ik weet het al niet eens meer..). Heb wel wat kunnen eten (3 beschuitjes met pindakaas, droge zooi maar het is gelukt!)

15:10 Ik besluit om een trip report te schrijven over deze vrij onbekende drugs (althans, er is weinig op internet te vinden hierover). Dit zodat anderen misschien iets met mijn ervaring kunnen als ze deze drug zelf willen gebruiken/ontdekken.

15:30 Nog steeds voel ik me gaar, heb wel het idee alsof ik nu eindelijk moe begin te worden.

4FMA, ik had je onderschat met hoe "sterk" je zou zijn maar halleloeja wat hou je lang aan! Zeker voor herhaling vatbaar maar dan op een feestje waar je je energie kwijt kunt. Plafonddienst is écht geen pretje.

Laatst bewerkt:

Cerberus

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor het delen van je ervaring van een drug waar weinig over te vinden is. 24u later nog steeds niet kunnen slapen is wel heftig zeg. Hoe was het op het werk van je vriend?

gomega

Belezen gebruiker
Interessant dat jij bij ongeveer 100mg een best goede ervaring had, op het niet kunnen slapen na dan. Tot nu toe heb ik zelf nog geen goede ervaring uit deze stof gekregen. Zelfs met 200mg voelde ik er nog niet veel van, op wat side-effects na. Dat zal waarschijnlijk wel aan de batch liggen dan. Toen 4-FMA voor het eerst op de markt kwam hadden veel mensen hetzelfde als ik had, maar een latere batch zorgde juist voor de meest geweldige ervaringen, dus wellicht dat dit nu ook weer het geval is?

Leuk tripreport om te lezen though.

Kim-93

Newbie
Bedankt voor het delen van je ervaring van een drug waar weinig over te vinden is. 24u later nog steeds niet kunnen slapen is wel heftig zeg. Hoe was het op het werk van je vriend?
Sorry van latere reactie, best druk geweest met werken. Mijn vriend had ook amper kunnen slapen en is de volgende dag gewoon gaan werken. Op het werk kreeg hij al vragen en opmerkingen zoals: "Gaat het?" "Wat zie jij eruit!". Dus hij was blij toen zijn werkdag erop zat!

Kim-93

Newbie
Interessant dat jij bij ongeveer 100mg een best goede ervaring had, op het niet kunnen slapen na dan. Tot nu toe heb ik zelf nog geen goede ervaring uit deze stof gekregen. Zelfs met 200mg voelde ik er nog niet veel van, op wat side-effects na. Dat zal waarschijnlijk wel aan de batch liggen dan. Toen 4-FMA voor het eerst op de markt kwam hadden veel mensen hetzelfde als ik had, maar een latere batch zorgde juist voor de meest geweldige ervaringen, dus wellicht dat dit nu ook weer het geval is?

Leuk tripreport om te lezen though.
Thanks! Voor mij is het niet echt een aanrader meer. Hou het wel bij xtc haha. Wil je wat hebben van mij? -Just kidding voordat ik zo een ban heb ofzo haha

Bovenaan